Kuinka moni muistaa Tahkokankaan palvelukeskuksen Oulussa? Kuinka moni on ollut Tahkokankaalla hoidossa tai kuntoutuksessa?
Tahkokangas
11
492
Vastaukset
- Anonyymi
Minä muistan. Olen ollut kuntoutuksessa Tahkokankaalla.
- Anonyymi
Mäkin muistan 😁👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin muistan 😁👍
Juu, toki muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, toki muistan.
Miekin muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miekin muistan.
Minäkin muistan.
- Anonyymi
Kummassa on ollut mukavempaa Peltolassa vai Tahkokankaalla?
- Anonyymi
On erittäin tuttu paikka vuosilta 2006-2008. On hiukan ikävä niitä aikoja.
- Anonyymi
Olen ollut kuntoutuksessa vuosina 2006–2008 ja silloin olin 8–10-vuotias.
- Anonyymi
olin mutta kävin siellä vain isäni kanssa päivittäin etten ollu yötä siellä koska mie on niin kippee etten voinu olla siellä yötä ja ne suostui ehtooni. Totesivat tahkokankaan porukka minut mm lapsenomaiseksi ja vähän vaikka mitä. Silloin ne kartoitti mun työkykyäni. Sitten vuonna 2014 myönnettiin takuueläke minulle ollessani vähän yli 30 -vuotias.
- Anonyymi
eli kippeellä/kipiällä tarkootin tietenki sitä että henkisesti niin sairas ettei voi olla yötä /öitä siellä.
- Anonyymi
Olen ollut Tahkokankaalla lasten ja nuorten yksikössä Melukylässä yötä / öitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346