Minulle riitti Lidlissä käynti kun vain äpillä tarjoukset,no pieni ostaja vain mutta sieltä en osta kun syrjitään eläkeläisiä joilla ei älykännykkää.
LIDL tarjoukset vain äpillä.
22
931
Vastaukset
- Anonyymi
pride
- Anonyymi
Hommaa älyluuri äläkä inise. Elä ajassa tai muuta vanhainkotiin. Voit myös käydä kaksi kertaa kalliimmissa niissä parissa muussa kaupassa.
- Anonyymi
Arvasin et tollaista vastausta odotin,taitaa sulla olla hinskelit kireellä ja lääkkeet ottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin et tollaista vastausta odotin,taitaa sulla olla hinskelit kireellä ja lääkkeet ottamatta.
Munkin purijalla meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
S-kaupan uskollinen senioriosakas kyttää Liiterin alennuksia...pysyisi vaan omassa haavemaailmassaan
- Anonyymi
Pysy sinä munkin purija jämpsän portissa
- Anonyymi
Toki bentso börje toki toki tokiiii
- Anonyymi
Kohta 2kk etten ole Lidl:ssä käynyt, en lue edes mainoksia olen kyllä K-ryhmän asikas ,plussa tarjoukset on ihan hyviä.Joskus käyn kyllä S-kaupassakin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta 2kk etten ole Lidl:ssä käynyt, en lue edes mainoksia olen kyllä K-ryhmän asikas ,plussa tarjoukset on ihan hyviä.Joskus käyn kyllä S-kaupassakin:)
onko näi JN onko näi,toki hieman on JN toki vain hieman,maksasit velkas JN maksasit velkas.
- Anonyymi
Pyydä jotain tuttavaasi rekisteröimään sinut Lidlille älykännykällä tai tietokoneella, niin saat äppi tarjoukset kassalla kertomalla puhelinnumerosi, etkä tarvitse älykännykkää. Niin tekee moni ja onnistuu loistavasti.
- Anonyymi
Olis tasa-arvo valtuutetulle hommia tuossa......
- Anonyymi
Minulla on älyluuri mutta Lidl'iin sitten kun äppikauppa loppuu
- Anonyymi
Niin teen minäkin en käy enää Lidlissä
- Anonyymi
Eipä sulle siellä myydäkään nillittäjä
- Anonyymi
sinun käymiset ei kiinnosta ketään
- Anonyymi
Tuskin Lidl on kauhean pahasti järkyttynyt ja tunne tappion karvasta kalkkia jos joku eläkeläinen lopettaa Lidlissä käymisen? Eiköhän siinä häviä eläkeläinen itse korkeintaan?
- Anonyymi
Lapsellinen pillittäjä ap
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Omistan älykännykän mutta äänestän jaloillani enkä lataa turhia äppejä säästääkseni jonkun sentin.
- Anonyymi
onko näi JN onko näi,toki hieman on JN toki vain hieman..
- Anonyymi
Oikein
- Anonyymi
Mikä tuossa on eroa muihin bonuskortteihin? Nekään ei ole pakollisia ja alet vain sellaisen omaaville. Sen fyysisen kortin käyttö on arvatakseni eri asia eikö vaan?
Käyn vain lidlissä enkä käytä appia, ei harmita parin sentin alennukset, ruoka on silti halvempaa kuin noilla S- ja K- ryhmän kaupoissa oli korttia sinne tai ei. - Anonyymi
Lidissä irtoperuna 75centiä kilo tuli hyvä muusi ja 1 ecu lenkki ja ja paljon muuta,käyn edelleen hail saksasta🤪
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346