Siirtyminen terminaalien välillä Heathrown kentällä

Anonyymi-ap

Minulla on kaksi tuntia aikaa vaihtaa konetta. Sama lentoyhtiö joten ruumassa oleva matkalaukku siirretään koneesta toiseen, mutta minun pitäisi itse siirtyä terminaalista 3 terminaaliin 5. Kävin Hesthrown sivuilla mutta en saanut vastausta seuraaviin kysymyksiin;
1. Pitääkö minun mennä uudestaan turvatarkastuksesta läpi?
2. Mikä on nopein/helpoin tapa vaihtaa terminaalia? Mistä juna/bussi/mikä tahansa kulkuväline lähtee?
3. Kulkuyhteys terminaalien välillä on kuulemma ilmainen, mutta pitääkö minun hankkia jostain ilmainen lippu ja jos niin mistä ja miten?

4

478

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matka terminaalinen 3 ja 5 välillä on melko pitkä mutta tee näin:

-kun saavut Heathrowille ensimmäiseltä lennolta, tarkista vielä jatkolentosi terminaali kentän näytöiltä.
      -seuraava opasteita missä lukee ”Terminal 5”.
      -kun saavut terminal vitoseen, suunnista kohti lähtöporttia. Portin numero voi tulla vasta esim tunti ennen lentoa.

Isoilla kentillä on hyvät ja sujuvat opasteet joita seuraamalla päääset varmasti perille.

• Anonyymi

Seuraat kentällä opasteita, niitä noudattamalla varmasti löytyy seuraavan lennon terminaali parhaiten. Kentällä liikkuu valtava määrä matkustajia joka päivä, kyltit ja reitit ovat selkeitä. Mikäli porukkaa eksyilisi kentällä, tarkoittaisi lentoken myöhästymisiä ja matkustajien uudelleen reitityksiä eli isoj ylim.kulueriä. Tämön takia elämä kentällä tehty niin helpoksi kuin mahdollista

• Anonyymi

Mitään lippua ei tarvita.

• Anonyymi

Mene FLIGHT CONNECTION, bussikuljetus terminaalien välillä.
      Ei tarvitse mennä ulos passintarkastuksen kautta, pysyt ns. Transit alueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1324
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1051
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      827
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      759
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      612
    Aihe