Kuinka tapasitte?

Hei te kaikki kanssasisaret; lesbot, jotka ette elä "kaapissa" tai yrittäen esittää jotain muuta, kuin ollaan...

Mulla ois teille kysymys. Nimittäin, että miten tapasitte? Ootko naimisissa/seurusteletteko? Jos oot sinkku, niin miten sinä toivoisit, että missä törmäisit johonkuhun ihanaan naiseen vai ootko sä enemmän se joka ei halua sitoutua ja ei tapaa ketään tai tapailee useitakin öisin?

Tälläin reiluuden nimissä, voisin kertoa itestäni, että oon sinkku ollu useamman vuoden ja kiinnostavan naisen eteen tullessa valmis tutustumaan aidosti. Käyn harvoin missään, missä tutustuisin sinkkulesboihin, joten pitäis ehkä keksiä jotain uutta, jos haluaa jotain uutta. Mutta mitä?

62

1917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö täällä oikeasti olekaan lesboja? Jodelissa juttua tosi paljon, mutta lähinnä paikkakuntakohtaisesti. Ehkä kaikki on suunnanneet sinne. Vinkkinä myös kaikille bi-seksuaaleille naisille, että heidänkin ryhmässä tuntuu olevan hyvin vilkasta keskustelua.

• On täällä varmasti niitäkin. Osa on hiljaisia ja taustalla ja osan rajasit ensimmäisellä kappaleella ulos, myös mut, vaikkakin ei mua lesboksikaan hyväksytä, kun menneisyys on toisenlainen.
        Tulevaisuudesta en tiedä. Elämä voi yllättää, mutta en usko että enää miehen muodossa.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

On täällä varmasti niitäkin. Osa on hiljaisia ja taustalla ja osan rajasit ensimmäisellä kappaleella ulos, myös mut, vaikkakin ei mua lesboksikaan hyväksytä, kun menneisyys on toisenlainen.
        Tulevaisuudesta en tiedä. Elämä voi yllättää, mutta en usko että enää miehen muodossa.

Muut ei määrittele sinua, vain sinä määrittelet itse itsesi ja se saa kelvara kaikille. Se on yksi vähemmistöjen perusideoista, vaikka juuri tällä palstalla se pahiten näkyy hakusessa olevankin. Älä lannistu.

• EivorCreed kirjoitti:

Muut ei määrittele sinua, vain sinä määrittelet itse itsesi ja se saa kelvara kaikille. Se on yksi vähemmistöjen perusideoista, vaikka juuri tällä palstalla se pahiten näkyy hakusessa olevankin. Älä lannistu.

Myös priden perusidea on sallia jokaisen määritellä itse itsensä ja kohdella kaikkia tasa-arvoisesti, monilta se näkyy silti unohtuvan ja he mieluusti määrittelee mielivaltaisesti muut jotka ei ole oman ihanteen ja muotin mukaan. Se siitä pride ideasta, pelkkää soopaa niitten suusta jotka ei sinuakaan hyväksy kuten olet ja itsesi määrittelet.

On täällä varmasti niitäkin. Osa on hiljaisia ja taustalla ja osan rajasit ensimmäisellä kappaleella ulos, myös mut, vaikkakin ei mua lesboksikaan hyväksytä, kun menneisyys on toisenlainen.

No niinpä taisin sitten ilmeisesti tehdä. Noh... minä halusin nyt tällä lesbo- palstalla kysyä ihan vain muilta lesboilta kokemuksia ja vinkkejä. Tarkoituksella en kysynyt bi- palstalla bi- seksuaalien vinkkejä. Olen myös itse huomannur, että tämä palsta on hiljentynyt. Ymmärrän, että Jodel on selkeämpi ja mukavampi ja pystyy kommunikoimaan myös yksityisesti, joten en ihmettele.

Muista muuten, että sinä itse olet itsesi määrittelijä eikä muut.

• EivorCreed kirjoitti:

Myös priden perusidea on sallia jokaisen määritellä itse itsensä ja kohdella kaikkia tasa-arvoisesti, monilta se näkyy silti unohtuvan ja he mieluusti määrittelee mielivaltaisesti muut jotka ei ole oman ihanteen ja muotin mukaan. Se siitä pride ideasta, pelkkää soopaa niitten suusta jotka ei sinuakaan hyväksy kuten olet ja itsesi määrittelet.

Mä nappasin tuon itseni määrittelyn pois tuolta profiilista. Edelleen sytyn helpommin kuin sammun, niin se sai olla. Ehkä aika ja ikä tekevät vielä senkin osalta tehtävänsä ja alkas tuo sammumisaika edes asettumaan, kun nyt ei meinaa vielä iltaisin rauhottua 😅
        Ja sepä se on. Pitäs itsekin hyväksyä samoin ne muut jos sitä toisiltakin vaatii ja tahtoo.

• Fructus_83 kirjoitti:

No niinpä taisin sitten ilmeisesti tehdä. Noh... minä halusin nyt tällä lesbo- palstalla kysyä ihan vain muilta lesboilta kokemuksia ja vinkkejä. Tarkoituksella en kysynyt bi- palstalla bi- seksuaalien vinkkejä. Olen myös itse huomannur, että tämä palsta on hiljentynyt. Ymmärrän, että Jodel on selkeämpi ja mukavampi ja pystyy kommunikoimaan myös yksityisesti, joten en ihmettele.

Juu, muistan. Tietyt asiat ja huutelut tuntuu vaan joskus aikas ikäviltä. Vaikka niitä huuteluja kutsuttaisiin totuuksiksi tai miksi vaan ja perusteltaisiin niiden oikeutusta sillä.
        Ei nähdä mahdollisuutena vaan uhkana. Ja sitten se tahallinen väärinymmärtäminen. Kuin myös sen toitotus kuinka etuoikeutettu on ollut heterosuhteissa ollessaan. Niitäkin suhteita kun on vaikka ja minkälaisia, eikä kaikki niistä todellakaan ole onnellisia.

Mä nappasin tuon itseni määrittelyn pois tuolta profiilista. Edelleen sytyn helpommin kuin sammun, niin se sai olla. Ehkä aika ja ikä tekevät vielä senkin osalta tehtävänsä ja alkas tuo sammumisaika edes asettumaan, kun nyt ei meinaa vielä iltaisin rauhottua 😅
        Ja sepä se on. Pitäs itsekin hyväksyä samoin ne muut jos sitä toisiltakin vaatii ja tahtoo.

Se kunnioitus pitää aina toimia molempiin suuntiin tai se ei toimi ja tulee bumerangina omaan otsaan mitä muille syydät.

Minulla on lehmän hermot, mutta inhoan kaikkea umpitunkkaista ajattelua jossa ei yhtään oteta vastaan mitään uutta näkökulmaa, torpataan ennen kun edes mietitään mitä toinen sanoi.

Silloin en ole enää ystävällinen. Mutta sinusta minä pidän. Siksi sanoinkin älä lannistu, nään että oot saanut täällä vähän siipeesi ja meinaat antaa periksi. Mutta älä anna, oot hieno ja ihana itsenäsi. ❤️

• Fructus_83 kirjoitti:

Ja lisään vielä, kun en ehkä purnannut tarpeeksi, enkä näin iltaisin osaa rauhottuakaan vaikka pitäs. Mun mielestä myös se on aikas tylsää, että puretaan sitä pahaa oloa toisiin. Vaikka en kyllä itsekään tuossa synnitön ole ja myönnän niin tehneeni. Enkä puhu tässä seuraavassa vain omasta puolesta, vaan myös muiden myöhään nukkuneiden ja havahtuneiden puolesta. Sekin on tylsää, jotta hyökätään päälle jos et ole syntymälesbo. Näin omakohtaisella kokemuksella (kun muiden saappaissa ei voi kokea) sanon, että on se vaikeaa tämäkin, eikä sitä helpota niiden "sisarpuolten" (kutsuit sisariksi ei kaapissa olevia) huutelut, väheksyminen ja se ettei hyväksytä joukkoon.

• Fructus_83 kirjoitti:

Ja vielä, sori että tähän purnasin, eikä ollut sulle hlökoht. Hyvää yötä Etelänhetelmät.

Ja lisään vielä, kun en ehkä purnannut tarpeeksi, enkä näin iltaisin osaa rauhottuakaan vaikka pitäs. Mun mielestä myös se on aikas tylsää, että puretaan sitä pahaa oloa toisiin. Vaikka en kyllä itsekään tuossa synnitön ole ja myönnän niin tehneeni. Enkä puhu tässä seuraavassa vain omasta puolesta, vaan myös muiden myöhään nukkuneiden ja havahtuneiden puolesta. Sekin on tylsää, jotta hyökätään päälle jos et ole syntymälesbo. Näin omakohtaisella kokemuksella (kun muiden saappaissa ei voi kokea) sanon, että on se vaikeaa tämäkin, eikä sitä helpota niiden "sisarpuolten" (kutsuit sisariksi ei kaapissa olevia) huutelut, väheksyminen ja se ettei hyväksytä joukkoon.

Hei, ikävää kuulla, että kysymykseni väännettiin "hyökkäykseksi" sinua vastaan tai muita, jotka samoin kuin sinä, elävät "kaapissa" eivätkä halua/uskalla olla omia itsejään.

Ikävältä tuntuu myös se, että asiallinen kysymykseni lesbopalstalla, joka oli osoitettu muille lesboille (mikä toki palstan tarkoituskin) käännettiin niin, että sen alla koko keskustelu kääntyi toiseksi ja sen keskustelun kääntäjä olit vieläpä sinä.

Minun ei ollut tippaakaan tarkoitus väheksyä sinua, taisit tehdä sen itse?

Myös tuo syytös, että "purkaisin täällä pahaa oloani toisiin" ei ole totta. Ikävää sada tälläinen hyökkäys, kun halusin vain keskustella muiden kanssa, jotka mueltävät itsendä avoimesti lesboiksi. En nimenomaan halunnut nyt mitään ihme kaappikeskusteluita ja epätodellisia haihatteluita, kun jutella aidosti naisten kanssa, jotka elävät aidosti lesbosuhteissa jne.

Tuli nut oikeasti vähän paha mieli tästä. Enkai minä väärin tehnyt, kun vertaistukea huhuilin.

Ja vielä, sori että tähän purnasin, eikä ollut sulle hlökoht. Hyvää yötä Etelänhetelmät.

Kovin henkilökohtaiselta tämä kyllä vaikutti. Osoitit vieläpä suoraan tuon minulle.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Oon niin samaa mieltä sun kanssa!

Nimimerkillä: sivusta seurannut

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Hei, ikävää kuulla, että kysymykseni väännettiin "hyökkäykseksi" sinua vastaan tai muita, jotka samoin kuin sinä, elävät "kaapissa" eivätkä halua/uskalla olla omia itsejään.

Ikävältä tuntuu myös se, että asiallinen kysymykseni lesbopalstalla, joka oli osoitettu muille lesboille (mikä toki palstan tarkoituskin) käännettiin niin, että sen alla koko keskustelu kääntyi toiseksi ja sen keskustelun kääntäjä olit vieläpä sinä.

Myös tuo syytös, että "purkaisin täällä pahaa oloani toisiin" ei ole totta. Ikävää sada tälläinen hyökkäys, kun halusin vain keskustella muiden kanssa, jotka mueltävät itsendä avoimesti lesboiksi. En nimenomaan halunnut nyt mitään ihme kaappikeskusteluita ja epätodellisia haihatteluita, kun jutella aidosti naisten kanssa, jotka elävät aidosti lesbosuhteissa jne.

Tuli nut oikeasti vähän paha mieli tästä. Enkai minä väärin tehnyt, kun vertaistukea huhuilin.

Jonkin aikaa keskusteluja sivusta seuranneena sinulla on kyllä melko kärkäs ja ”aina oikeassa oleva tyyli”. Sitten kun joku uskaltaa asiallisesti vähän jotain sanoa uhriudut ja käännät asiat päälaelleen ja pahoitat mielesi.

Palstan seuraaminen taustalla paljastaa ihmiset.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Kovin henkilökohtaiselta tämä kyllä vaikutti. Osoitit vieläpä suoraan tuon minulle.

En tunne EoEteetä minusta hän on silti asiallisempia kirjoittajia täällä, eikä osoita ketään. Mahdoitko nyt hieman ylireagoida.

• Fructus_83 kirjoitti:

Voi ei Fructus 😔 Mä ajattelin, jotta ollaan sun kanssa kyllä sen verran paljon täällä ihan hyvässä hengessä juteltu, jotta et mitenkään voi ajatella näiden mun sanojen olevan syytöstä sulle. Kävin kuitenkin vähän tämän kirjoitukseni jälkeen laittamassa vielä tuon sori, kun oli kuitenkin sun tekemä ketju ja vuodatukselle väärä paikka ja myös varmistaakseni sen, ettei tulisi sitä väärinkäsitystä.
        Ihan vain kertasin ja laitoin putkeen niitä juttuja, joita anonyymit on mulle täällä laittaneet ja mimmosia sotia täällä on ollut. Olet niitä varmasti itsekin nähnyt.
        En olisi mitään tähän sun ketjuusi laittanut, kun en ole kohderyhmää ellet olisi tokassa viestissäsi pohtinut, että onko täällä lesboja ollenkaan. Kun rajasit kuitenkin osan lesboista pois kaapissa olon vuoksi. Eikä siinä sinällään mitään pahaa. Jokainen saa kysyä kyllä niiltä keltä tahtoo ja mitä tahtoo. Tietysti musta vähän tuntui pahalta tuo miten asian aloituksessasi esitit, siis tämä "kanssasisaret; lesbot, jotka ette elä "kaapissa" tai yrittäen esittää jotain muuta, kuin ollaan..."
        Harvempi kai esittää ja miksi kanssasisar ei voisi olla vaikka avoimuuden suhteen ei ihan samassa pisteessä olisikaan. Sikäli mikäli on kuitenkin naisista tykkäävä nainen. Siitä sain vähän semmosen fiiliksen, että korotat tavallaan ylemmäksi ne lesbot jotka ovat jo kaapista tulleet tai eivät siellä ole koskaan olleet.
        Mua on täällä jo monta kertaa syytetty myös rohkeuden puutteesta, pelkuruudesta, muun muassa sen vuoksi etten lähtenyt aiemmasta suhteestani jonkun mielestä kohtuullisessa tms ajassa. Siksipä kai semmonenkin kolahtaa muhun aika pahasti jos pidetään huonompana tai pelkurina jos on kaapissa vielä kokonaan tai osittain. Tätäkin olen täällä palstoilla nähnyt ja saanut.
        Anteeksi vielä että sotkin tätä ketjuasi. Toivottavasti pysyt täällä keskustelemassa.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Itse suljet kaikki palstan vakkari kirjoittajat pois ja sitten päälle loukkaannut. Oh hoh hoijaa.

EoEt olet sanonut, että ”ai en tiennytkään että olet noin vaiheessa viellä” tai ”kesken itsesi kanssa”. Ihan piikittelyä ja pois sulkemista/vähättelyä tuommoinen on. Mistä sinä tiedät kenenkään elämistä, ehkäpä hän on järjestänyt omaa ja jälkikasvunsa elämää todella järkevästi ja vakaasti harkiten, niin että ei sovi arvostella!!!

Voi ei Fructus 😔 Mä ajattelin, jotta ollaan sun kanssa kyllä sen verran paljon täällä ihan hyvässä hengessä juteltu, jotta et mitenkään voi ajatella näiden mun sanojen olevan syytöstä sulle. Kävin kuitenkin vähän tämän kirjoitukseni jälkeen laittamassa vielä tuon sori, kun oli kuitenkin sun tekemä ketju ja vuodatukselle väärä paikka ja myös varmistaakseni sen, ettei tulisi sitä väärinkäsitystä.
        Ihan vain kertasin ja laitoin putkeen niitä juttuja, joita anonyymit on mulle täällä laittaneet ja mimmosia sotia täällä on ollut. Olet niitä varmasti itsekin nähnyt.
        En olisi mitään tähän sun ketjuusi laittanut, kun en ole kohderyhmää ellet olisi tokassa viestissäsi pohtinut, että onko täällä lesboja ollenkaan. Kun rajasit kuitenkin osan lesboista pois kaapissa olon vuoksi. Eikä siinä sinällään mitään pahaa. Jokainen saa kysyä kyllä niiltä keltä tahtoo ja mitä tahtoo. Tietysti musta vähän tuntui pahalta tuo miten asian aloituksessasi esitit, siis tämä "kanssasisaret; lesbot, jotka ette elä "kaapissa" tai yrittäen esittää jotain muuta, kuin ollaan..."
        Harvempi kai esittää ja miksi kanssasisar ei voisi olla vaikka avoimuuden suhteen ei ihan samassa pisteessä olisikaan. Sikäli mikäli on kuitenkin naisista tykkäävä nainen. Siitä sain vähän semmosen fiiliksen, että korotat tavallaan ylemmäksi ne lesbot jotka ovat jo kaapista tulleet tai eivät siellä ole koskaan olleet.
        Mua on täällä jo monta kertaa syytetty myös rohkeuden puutteesta, pelkuruudesta, muun muassa sen vuoksi etten lähtenyt aiemmasta suhteestani jonkun mielestä kohtuullisessa tms ajassa. Siksipä kai semmonenkin kolahtaa muhun aika pahasti jos pidetään huonompana tai pelkurina jos on kaapissa vielä kokonaan tai osittain. Tätäkin olen täällä palstoilla nähnyt ja saanut.
        Anteeksi vielä että sotkin tätä ketjuasi. Toivottavasti pysyt täällä keskustelemassa.

Saat anteeksi ja niin kyllä ollaan. 😊 Siksi ihmettelinkin kuinka noin kävi. Toivon kuitenkin, että muistaisit meidän kaukaisimpia keskusteluita, etenkin ne missä olen kertonut omista taustoistani. 😊

En tietenkään pidä sinua huonompana tai korota ylemmäksi niitä, jotka eivät elä kaapissa tai olisivat aina tienneet olevansa lesboja ja aina valinneet elää naisten kanssa. Ehkäpä jopa päinvastoin, arvostan monimuotoista elämänkokemusta ja sen tuomaa eämänviisautta.

Tässä nyt oli vain kyse tästä viestikeskustelusta, mihin toivoin keskustelua ihan aidoista kohtaamisista, kun taidan kaivata sitä jo itsekin. Vielä en kuitenkaan ole lähtenyt vartavasten baarista etsimään seuraa, vaan mietin muita konsteja. Treffipalstoillekaan, kun en ole nyt mennyt, niin mietin keksisinkö jotakin muuta. Siitä, kun on jo itsellä aikaa reilu parivuotta, kun olen viimeksi seurustellut, niin ois kiva jo kohtailla ja olla valmiina kaikkeen kivaan. 😊 Sinuakin silloin taannoin kysyin museoseuraksi, mutta et ollut silloin kiinnostunut seurastani, niin mietin, että ehkä joku toinen kenties olisi. 😊

Tällä palstalla on kuitenkin ollut vaikka kuinka usein aiheena nuo haaveilut jostakin saavuttamattomista ha mahdottomista naisista ja tilanteista ja se kun ei uskalla lähestyä jne. niin ajattelin, että miksi ei sitten sellainen, kun uskalletaan. Itsellä ei ole ollut vuosikausiin ongelmia lähestyä sinkkulesboja, niin olisi se kiva vaihtaa täällä lesbo- palstalla sellaisiakin juttuja. Enkä tätäkään sano nyt pahalla, mutta kaipasin vain aidosti jotain keskustelua mikä koskettaisi myös itseä ja omaa elämää enemmän.

• Fructus_83 kirjoitti:

Saat anteeksi ja niin kyllä ollaan. 😊 Siksi ihmettelinkin kuinka noin kävi. Toivon kuitenkin, että muistaisit meidän kaukaisimpia keskusteluita, etenkin ne missä olen kertonut omista taustoistani. 😊

En tietenkään pidä sinua huonompana tai korota ylemmäksi niitä, jotka eivät elä kaapissa tai olisivat aina tienneet olevansa lesboja ja aina valinneet elää naisten kanssa. Ehkäpä jopa päinvastoin, arvostan monimuotoista elämänkokemusta ja sen tuomaa eämänviisautta.

Tässä nyt oli vain kyse tästä viestikeskustelusta, mihin toivoin keskustelua ihan aidoista kohtaamisista, kun taidan kaivata sitä jo itsekin. Vielä en kuitenkaan ole lähtenyt vartavasten baarista etsimään seuraa, vaan mietin muita konsteja. Treffipalstoillekaan, kun en ole nyt mennyt, niin mietin keksisinkö jotakin muuta. Siitä, kun on jo itsellä aikaa reilu parivuotta, kun olen viimeksi seurustellut, niin ois kiva jo kohtailla ja olla valmiina kaikkeen kivaan. 😊 Sinuakin silloin taannoin kysyin museoseuraksi, mutta et ollut silloin kiinnostunut seurastani, niin mietin, että ehkä joku toinen kenties olisi. 😊

Tällä palstalla on kuitenkin ollut vaikka kuinka usein aiheena nuo haaveilut jostakin saavuttamattomista ha mahdottomista naisista ja tilanteista ja se kun ei uskalla lähestyä jne. niin ajattelin, että miksi ei sitten sellainen, kun uskalletaan. Itsellä ei ole ollut vuosikausiin ongelmia lähestyä sinkkulesboja, niin olisi se kiva vaihtaa täällä lesbo- palstalla sellaisiakin juttuja. Enkä tätäkään sano nyt pahalla, mutta kaipasin vain aidosti jotain keskustelua mikä koskettaisi myös itseä ja omaa elämää enemmän.

👍🏻ok

• Anonyymi

On täällä ihan lesbojakin 👋
      Hei vaan kaikille. Olen tavannut seurustelukumppaneita lähinnä baarissa tai työpaikalla. Olen töissä paikassa jossa on n.800 ihmistä. Tosin eivät kuitenkaan ole kaikki työkavereita mutta ihan vaan samassa paikassa töissä. Näkee työn lomassa tai esimerkiksi ruokalassa tai jossain muualla sitten.

• Kiitos tästä ❤ Itsekin oon nyt miettinyt tota baaria, aiemmin ei oo ollu tapana lähteä kenenkään mukaan, mutta jos se oiskin toimivaa? Itellä ei oo mitään mahdollisuuksia töissä lähestyä. Sulla vaikuttaa olevan sen suhteen paremmin. 😊

• Anonyymi

Onhan tämä tosi hassu palsta, kun kysytään lesboilta, missä ja miten olette tavanneet naisenne, niin sitten alkaa sen päiväinen pulina tyypeiltä, jotka ei ilmeisesti ole naisen kanssa eläneet päivääkään…

No mutta, koska kuitenkin ap itse on ihan lesbojen elämästä kiinnostunut ja kyselikin jo oikeuden kokemusten perään, niin mulla on muutama useamman vuoden seurustelu takana ja yksi avioliitto siellä seassa. Vaimon löysin netin deittipalstalta, yhden kumppanin löysin harrastuksen kautta, yksi tuli vastaan tinderissä ja nykyinen sitten ihan muuta kautta netissä. Että voihan sen oman naisen löytää ihan mistä vaan.

• Itsellä myös takana useampia vakavia ihmissuhteita (toki jo tässä iässä), mutta tosiaan useampi vuosi jo välissä, että olisin edes suudellut kenenkään naisen kanssa (enkä toki miestenkään kanssa). Baarissa oon pariin otteeseen kieltäytynyt jne. koska en halua mitään kännisekoilua tai en oo halunnut juttua alkavaksi sieltä. Enää en oo niin varma kuitenkaan, kun niin vähissä mitkään kohtaamispaikat, ellen jotain deittisovellusta pistä. Se ei kyl houkuttelus just nyt. En tahdo tapailla monia tai tutustua monii yhtäaikaa.

Ymmärsiköhän kukaan? En ehkä osaa selittää kunnolla. Tahtoisin vaan jotain aitoa, hyvää, pysyvää, puhdasta ja jotenkin hyvällä ja kivalla tavalla alkavaa enkä niinkään mitään "testaan monia- juttuja". Luulen, et mun testailujen aika on jo ohi ihan kunnolla. 😊 Enkä siis tosiaankaan väheksy niitä, jitka tahtoo testailla useampia, mutta en vaan enää jaksais enkä myöskään itse tulla testatuksi tai jotenkin "käytetyksi".

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Itsellä myös takana useampia vakavia ihmissuhteita (toki jo tässä iässä), mutta tosiaan useampi vuosi jo välissä, että olisin edes suudellut kenenkään naisen kanssa (enkä toki miestenkään kanssa). Baarissa oon pariin otteeseen kieltäytynyt jne. koska en halua mitään kännisekoilua tai en oo halunnut juttua alkavaksi sieltä. Enää en oo niin varma kuitenkaan, kun niin vähissä mitkään kohtaamispaikat, ellen jotain deittisovellusta pistä. Se ei kyl houkuttelus just nyt. En tahdo tapailla monia tai tutustua monii yhtäaikaa.

Ymmärsiköhän kukaan? En ehkä osaa selittää kunnolla. Tahtoisin vaan jotain aitoa, hyvää, pysyvää, puhdasta ja jotenkin hyvällä ja kivalla tavalla alkavaa enkä niinkään mitään "testaan monia- juttuja". Luulen, et mun testailujen aika on jo ohi ihan kunnolla. 😊 Enkä siis tosiaankaan väheksy niitä, jitka tahtoo testailla useampia, mutta en vaan enää jaksais enkä myöskään itse tulla testatuksi tai jotenkin "käytetyksi".

Ymmärrän oikein hyvin, mistä puhut. Ollaan keskusteltu nykyisen naisystävän kanssa aika paljon juuri tähänkin liittyvää, että on ihan turha miettiä, olisiko jossain jotain parempaa. Jatkuva swaippailu ja vertailu ei ole kenellekään terveellistä. Se riittää, että molemmilla on halua kehittää itseään ja suhdetta, ja halua kuunnella toista ja oppia. Meillä tietysti kävi sellainen hullu tuuri, että oltiin toistemme tietämättä jo ihastuneet toisiimme ennen kuin päädyimme pitämään yhteyttä, eli fyysistä kiinnostusta oli jo olemassa.

• Olispa aikaa uudelle harrastukselle. Ei kyllä mitenkään ole, vaikka kuinka pyörittelisi kalenteria.

• Joo, ymmärrän. Ei mulla oikeasti ole ongelmaa tapailla naisia, jos niin tahdon ja olen jo itseasiassa ollutkin naisen kanssa naimisissa. Treffitön aika on kuitenkin tehnyt hyvää ja ollut täysin oma valinta. Nyt se kuitenkin riittää jo. En kuitenkaan jaksa mitään baarijuttuja tai viitsisi Tindereitäkään tai vastaavia appeja laitella, mutta ei kai se auta. Taidan kokeilla kuitenkin, kun nyt niitä kuitenkin on täälläkin suositeltu 😊

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, että elämänsä naisen voi tavata missä tahansa. Itsellä toiminut netti pariin kertaan. Nykyisen seurustelukumppanini löysin tinderistä. Siinä mielessä netti on hyvä ettei tarvitse arvailla toisen mahdollista suuntautuneisuutta, jos vaikka itse on feminiinisempi tapaus.

• Anonyymi

Mä olen toi edellinen, joka myös olin löytänyt yhden seurustelukumppanin Tinderistä. Oisin vaan kysynyt, että miten kauan kirjoittelitte tai tapailitte ennen seurustelun aloittamista? Mulla nimittäin oli se Tinder-kokemus ehkä kaikkein huonoin siksi, että asiat vaan eteni ihan liian nopeasti, eikä koko suhdetta olis varmaan kannattanut loppujen lopuksi edes aloittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen toi edellinen, joka myös olin löytänyt yhden seurustelukumppanin Tinderistä. Oisin vaan kysynyt, että miten kauan kirjoittelitte tai tapailitte ennen seurustelun aloittamista? Mulla nimittäin oli se Tinder-kokemus ehkä kaikkein huonoin siksi, että asiat vaan eteni ihan liian nopeasti, eikä koko suhdetta olis varmaan kannattanut loppujen lopuksi edes aloittaa.

Kirjoiteltiin vajaa viikko sitten tavattiin.
        Kummankaan mielestä se ei tuntunut liian nopealle. Sitten asiat ovat edenneet siihen että ollaan oltu kimpassa päälle vuosi. Sanoisin, että itseään pitää kuunnella, sitä mikä susta tuntuu oikealle ja hyvälle ei voi kukaan muu tietää.

• Niin, onhan siinä tää hyvä puoli toki. Harkitsen vielä tätäki. 😊 Onko sun netissä alkaneet jutut kestäneet kauan?

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoiteltiin vajaa viikko sitten tavattiin.
        Kummankaan mielestä se ei tuntunut liian nopealle. Sitten asiat ovat edenneet siihen että ollaan oltu kimpassa päälle vuosi. Sanoisin, että itseään pitää kuunnella, sitä mikä susta tuntuu oikealle ja hyvälle ei voi kukaan muu tietää.

Toi kuulostaa musta hyvälle, että nopeasti tapaa, jos on tavatakseen. Sitten tietää jo keheen on tutustumassa.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Toi kuulostaa musta hyvälle, että nopeasti tapaa, jos on tavatakseen. Sitten tietää jo keheen on tutustumassa.

Ei tosiaan välttämättä tiedä. Toinen voi aika pitkään piilottaa todellisen luonteensa, ja sitten onkin jo ehtinyt sitoutua ja joutuu hirveän dissauksen ja henkisen väkivallan kohteeksi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaan välttämättä tiedä. Toinen voi aika pitkään piilottaa todellisen luonteensa, ja sitten onkin jo ehtinyt sitoutua ja joutuu hirveän dissauksen ja henkisen väkivallan kohteeksi

Tää kuulostaa tosi raskaalta. Mäkin oon joskus ollut aivan väärän ihmisen kanssa ja kadun sitä tosi paljon. Jotkut naiset osaa esittää aikansa ja sitten alkaaki näkymään kaikki se vallan käyttö, jos siihen on mennyt antamaan mahdollisuuden.

• Anonyymi

Hei sinä kipakan aloituksen laittanut sinkkuus ja katkeruus ei yhtään paista läpi tästä, kukalie oletkin, mitälie suuntaumusta oletkin. En pidä aloituksestasi, ei ole kiva sanallisesti. Mukava tunnut olevan noin muutoin. No Hard feelings sou tu sei.. 😁

Kuka elää kaapissa ja kuka sinulle esittää mitäkin, ei yleistykseen anna oikeutusta. Mut juu elämänkokemuksetp tekee sitten tasauksen.
      Heille meille ja eri teille kysymykseen saat
      kuitenkin vastauksen.

Työpaikalla, harrastuksissa, vapaa ajan riennoissa, kaverit järjesti treffit= yhytti meidät, viihteellä, ulkomailla, kotimaan reissuilla, tapahtumissa, luokkakaveri, lapsuuden kaveri, naapuri, kirjastossa, järjestöissä. Onhan näitä.

Useita öisin tapailevaa en ole ikinä kuulut ja nähnyt. 😁 Kaupan jäätelöaltaalla. Leffassa. Hierojalla. Treffitapahtumia suosittelen.

Nyt vaan jäitä hattuun. Pienen vinkin voin antaa laita jokin koru, jos haluat saada huomiota. Pieni ele, katseet, pysähdy hetkeksi ja katsele ympärille.

Minut on löydetty eräästä yleisöstä ja siinä vaihdettiin puhelinnroita. Yleisöstä.😊Sun lempi tapahtumasta, keikalta esim.. 😁

On paljon avoimia kysymyksiä ja sulkeviakin kysymyksiä sekä vastauksia. Toivon tälle kesälle paljon ihmisten kanssa avoimia kysymyksiä ja vastauksia ei niitä millä suljemme toisiamme ulos.

Kyllä olen. Avoin. Vapaa. Rakastan elämää.
      Kun mitään haluamatta liikut ja rakastaen katsot kanssasisariasi silmiin sellaisina kuin he ovat saat vastakaikua. Ja olet aito oma itsesi. Semmoinen aura sinulle tulee ja sellaisen ihmisen vedät puoleesi magneetin lailla.

Puu hedelmistään tunnetaan.

• Anonyymi

Kyllä Fructus se oot sinä jonka tulisi sanoa anteeksi. Mut hienosti kiertyy ja kaartuu nuo sinun anteeksi pyyntelyt sellaisiksi etteivät ne oikeasti ole anteeksi pyyntöjä. Sinä olet ihmisenä sellainen jonka varmasti moni meikäläinen kiertää kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Fructus se oot sinä jonka tulisi sanoa anteeksi. Mut hienosti kiertyy ja kaartuu nuo sinun anteeksi pyyntelyt sellaisiksi etteivät ne oikeasti ole anteeksi pyyntöjä. Sinä olet ihmisenä sellainen jonka varmasti moni meikäläinen kiertää kaukaa.

Ei lämpene pillipiipari

Vaikka kuinka pyytelisi anteeksi

Pitkävihaista sorttia

En lähde mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä pitäisi pyytää anteeksi. Kyllä se sinä vaikutat joltain narsisti biiltä joka loukkaantu ja nyt kuvittelee että pitäis pyydellä anteeks siitä kun on lesbo ja haluaa muitten lesbojen mielipiteitä kuunnella. Vaiha palstaa tai ole hiljaa senki pahanilmanlintu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä pitäisi pyytää anteeksi. Kyllä se sinä vaikutat joltain narsisti biiltä joka loukkaantu ja nyt kuvittelee että pitäis pyydellä anteeks siitä kun on lesbo ja haluaa muitten lesbojen mielipiteitä kuunnella. Vaiha palstaa tai ole hiljaa senki pahanilmanlintu.

Vahvasti tämä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla, että sinä kiertäisit. Toivottavasti kierrät myös nyt niin kaukaa, että et enää lähettele minulle jatkossa viestejä. 😊

• Kipakka se ilmeisesti oli joidenki mielestä. En jaksanut niin nähdä vaivaa miten kysymykseni muotoilin. Pointti tainnut kuitenkin jo tulla selväksi. En siis kaivannut mitään epätodellisia haihatteluvastauksia, mitä palstalla viljelty jo pitkään.

Minäkin olen tutustunut vähän erilaisissa paikoissa edellisiin naisystäviini. Löydän siis kyllä halutessani seuraa, mutta en halua toistaa enää itseäni. Jotain puhdasta ja hyvää seuraavaksi kiitos. Sitä mikä pysyy eikä paljastu vääräksi jutuksi.

Mitä tulee tuohon kaappiasiaan ja siihen, että oisin yleistänyt siihen jotenkin mihin minulla ei olisi mielestäsi oikeutusta. Niin... oikeus minulla on osoittaa kysymykseni niille, jotka eivät elä kaapissa. Itse en niin tee enkä koe tarpeelliseksi niin elää. Heidän niin elävien vastaukset poikkeavat paljonkin (tähän alkuperäiseen kysymykseeni) niiden vastauksista, jotka tavallani tekevät aloitteita, ovat avoimia suuntautumisestaan ja elävät aidosti omina itseinään vailla pelkoa ja jännitystä siitä, että: "mitä jos joku näkeekin". Minä en enää tässä iässä ja elämässä (lapsiakin kun on, jotka äitipuolta itselleen toivovat) niin tekisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu, kuin myös edellinen teksti. Puu hedelmistään tunnetaan.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Kiva kuulla, että sinä kiertäisit. Toivottavasti kierrät myös nyt niin kaukaa, että et enää lähettele minulle jatkossa viestejä. 😊

Olet kuin joku näätä eläin, noilla teeskenneillyillä hymyillä ja väistelyillä ”muka vastauksilla”. Sun kurjat anonyymit kommentit näkee kilometrin päähän, olet niin läpinäkyvä.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Kipakka se ilmeisesti oli joidenki mielestä. En jaksanut niin nähdä vaivaa miten kysymykseni muotoilin. Pointti tainnut kuitenkin jo tulla selväksi. En siis kaivannut mitään epätodellisia haihatteluvastauksia, mitä palstalla viljelty jo pitkään.

Minäkin olen tutustunut vähän erilaisissa paikoissa edellisiin naisystäviini. Löydän siis kyllä halutessani seuraa, mutta en halua toistaa enää itseäni. Jotain puhdasta ja hyvää seuraavaksi kiitos. Sitä mikä pysyy eikä paljastu vääräksi jutuksi.

Mitä tulee tuohon kaappiasiaan ja siihen, että oisin yleistänyt siihen jotenkin mihin minulla ei olisi mielestäsi oikeutusta. Niin... oikeus minulla on osoittaa kysymykseni niille, jotka eivät elä kaapissa. Itse en niin tee enkä koe tarpeelliseksi niin elää. Heidän niin elävien vastaukset poikkeavat paljonkin (tähän alkuperäiseen kysymykseeni) niiden vastauksista, jotka tavallani tekevät aloitteita, ovat avoimia suuntautumisestaan ja elävät aidosti omina itseinään vailla pelkoa ja jännitystä siitä, että: "mitä jos joku näkeekin". Minä en enää tässä iässä ja elämässä (lapsiakin kun on, jotka äitipuolta itselleen toivovat) niin tekisi.

Sun pointtis on tullut hyvin selväksi, olet mielestäsi muita aidompi ja parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kuin joku näätä eläin, noilla teeskenneillyillä hymyillä ja väistelyillä ”muka vastauksilla”. Sun kurjat anonyymit kommentit näkee kilometrin päähän, olet niin läpinäkyvä.

Mene sinä höpönassu tuonne kettuiluketjuun toisen kaappibissen kanssa haaveilemaan.

Anonyymit kommentit on anonyymeiltä, ei Fructukselta, joka kirjoittaa nimimerkillään.

Ihan turhaan häädät täältä viimeisetkin lesbot pois änkyröinnilläsi. Se on ehkä tarkoituksesikin? Mistä muuten tuollainen katkeruus toisia kohtaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Sun pointtis on tullut hyvin selväksi, olet mielestäsi muita aidompi ja parempi.

En itseasiassa ajattele noin, että olisin muita parempi, mutta aito pyrin kuitenkin olemaan suuntautumisestani. Silti tiedän keille osoitin yksinkertaisen ja selvän kysymykseni ja selvästikään en osoittanut sitä sinulle tai sinun kaltaisillesi vihan lietsojille. Selvästi se kuitenkin loukkasi sinua. Se kuitenkin kertoo ehkä enemmänkin sinusta kuin minusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei sinä anonyymi vihanlietsoja. Osaan kyllä käyttää nimimerkkiäni. Toisin kuin sinä, joka et uskalla nimimerkillä kirjoittaa ajatuksiasi. Voit vain kuvitella mitä ajattelen tuon kaltaisesta toiminnasta 😊

• Anonyymi

Nyt täytyy myöntää etten jaksanut lukea edellisiä kommentteja intensiivisesti ... olo on täällä kohdella kadotettu, vaikka pystyisi vaikka mihin oikean ihmisen kanssa ja en usko, että mieheni saisi oloani milläin tavoin paremmaksi...ihan eksyksissä olen!

• Anonyymi

Katsos ensin pitää erota miehestä, löytää itsesi ja sen jälkeen löytää nainen.

• Anonyymi

Lesbo cafe chatissa melkein n. 20 vuotta sitten.

• Oho, vau 😊 Toihan on kiva juttu. Liekkö ollaan oltu samaan aikaan juttelemassa mekin sitte 😁

• Fructus_83 kirjoitti:

Oho, vau 😊 Toihan on kiva juttu. Liekkö ollaan oltu samaan aikaan juttelemassa mekin sitte 😁

Ei vaan, en mä silloin siellä käynyt, mut joku 10 vuotta sit kyllä.

• Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

Ei vaan, en mä silloin siellä käynyt, mut joku 10 vuotta sit kyllä.

Valitettavasti ei oltu. Siitä kymmenestä vuodesta 8-10 vuotta vielä taakkepäin, Cafe vietti todennäköisesti kulta-aikaansa. Siellä oli "kaikki". Menoa ja meininkiä. Aktiivista kuin mikä. Tekstit vain vilisivät. Pe+viikonloput ihan täynnä ja sheriffeillä riitti työtä.
        Välillä oli tapaamisia, pikkujouluja, naisten bileitä. Ihmiset pariutuivat helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti ei oltu. Siitä kymmenestä vuodesta 8-10 vuotta vielä taakkepäin, Cafe vietti todennäköisesti kulta-aikaansa. Siellä oli "kaikki". Menoa ja meininkiä. Aktiivista kuin mikä. Tekstit vain vilisivät. Pe viikonloput ihan täynnä ja sheriffeillä riitti työtä.
        Välillä oli tapaamisia, pikkujouluja, naisten bileitä. Ihmiset pariutuivat helposti.

Kun viimeks nähtiin

Olikko aineissa

En saanut otetta

Olit outo

JOS joskus kohdataan

Olethan selvä

Kiitos

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe