Siinä on elämän tarkoitus.
Hanki sellainen vanhan ajan myrskylyhty. Se lamppuöljyllä toimiva.
Nosta sanka pystyyn ja laita sankaan kaksi n. 5x5 pahvipalaa (aaltopahvi on paras, koska imee eniten), vaikka paperinipistimellä, 1-2 sentin korkeudelle kannesta, vaaka-asentoon.
Suihkuta niihin ja lyhdyn metallikanteen muutama suihkaus Off hyttyskarkotetta, sekä Raidia.
Anna imeytyä hetki ja toista ne suihkeet pahveihin.
Sytytä lyhty ja säädä pienelle liekille.
Karkote ja Raid alkavat höyrystyä ja alta viiden minuutin hyttyset kaikkoaa lyhdyn tuntumasta.
Huomioi se, että karkotekaasut ym. kulkeutuu tuulen mukana. Valitse lyhdyn sijainti sen mukaan.
Huolehdi myös siitä, ettei lyhty aiheuta tulipaloa.
Ymmärtänet, että tämä voi olla luonnolle ja omalle terveydellesi haitallinen, sekä lisäksi laiton ja vastaat itse tekosistasi.
Hyttysten karkoitus
Anonyymi-ap
0
210
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747