Multa hajosi känny, kait helteet tappoi sen ja minä moskalla viimeistelin tuhon. Ostin uuden ja siirsin google tilit ym.. siihen mutta se vanha kännykin kummittelee viellä googletilillä ja nyky kännykkä haluasi paikantaa senkin. Eli mitenkä sen vanhan puhelimen saa poistettua google tililtä, en asetuksista löytä mitään kohtaa.
Miten positetaan puhelin google tililtä..
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitenkään. Aika tekee tehtävänsä.
- Anonyymi
Mielestäni olen joskus poistellut vanhoja kännyjä googletililtä, ne tosin oli ehjiä joten onkohan tuo totaalituho syynä ettei onnistu.
- Anonyymi
https://support.google.com/accounts/answer/2544838?hl=fi&co=GENIE.Platform=Android
Tuolla ohjeella saat kirjattua ulos vanhalta laitteelta. Itse laite poistuu listoilta kuukauden kuluttua.- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
No tuon olen tehnytkin, oottelempa kuukauden päivät, katsotaan sitten. a.p
- Anonyymi
https://support.google.com/android/answer/7664951?hl=fi
Tuossa aloituiksessa on yksi ongelma. SE, että tuhosit puhelimen fyysisesti. Jos se nyt olisi toiminut kuitenkin ennen SER-kierrätystä sen vettan, että olisit päässyt kirjaamaan itsesi sietä ulos. Tehnty uloskirjauksen sen jälkeen kun sait uuden puhelimen minttiin. Samalla tilillähän voi olla useampi laite. Tietenkin googletilillä esim. tietokoneella, mutta mielestäni siinäkin on ongelmia.- Anonyymi
Siinäpä virheen tei kun moukaroin sen jaskaksi, mutta kun siitä sekosi näyttö ja sammui lopuksi ettei enää lähtenyt päälle niin suutuspäissäni pistin päreiksi, olihan puhelin yli kolme vuotta vanha ja tukiaika mennyt umpeen. Kaipa sen googlen kautta tietokoneella olisi voinut tyhjentää ja lukita mutta menin varman päälle ja murjoin sen *illun päreiksi ettei kukaan pääse sorkkimaan mitään. Ei puhelimessa mitään laitonta tai noloa olisi ollut mutta silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908746Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484771Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414451Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit472659Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001526- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641182Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110