Älä koske jokeri kasinoon
Jos kosket niin tiedät mistä puhun
Säästä rahasi kusetuksilta
Jokeri kasino
15
3766
Vastaukset
- Anonyymi
Jokeri ilmeisesti Lataamo kasinon sisarkasino ( https://bonkku.com/fi/kasino/jokeri-casino/ )
Tuolta löytyi aika hyvin tietoa ja vaikuttaa että suomalaisten pyörittämä kasino kyseessä. Miten AP:ta kusetettiin? Pelien palautusprosentit saisivat kyllä olla korkeammalla... - Anonyymi
Otti rahan 100€ ei näy pelitillä, eikä asiakaspalvelu vastaa, taitaa lähteä valitus lisenssin myöntäjälle, missä tämä pulju pitää majaa?
- Anonyymi
chat heillä ei toi tai paremminkin eivät halua, taktikointia se on, sähköpostilla voi olla ikävien kysymysten tavoittamattomissa, kuka tietää mistä osoitteesta tuo porukka töitään tekee?
- Anonyymi
Chat ei toimi, rahan ottaa mutta voittoja jos tulee, niin alkaa vetkutus🤣
- Anonyymi
Samaa mieltä 👍🏻
- Anonyymi
itse otin kyseiseltä kasinolta eilen 90€ kotiutuksen
- Anonyymi00015
Ja laitoit mitä?Tuohan nyt mitä kiinnostaa.Veikkaan että enemmän kun sijoitit.
- Anonyymi
söi 150€ eikä tullu millään boonuksia edes pikku panoksilla älkää koskeko koko kasinoon!!!
- Anonyymi00010
Kokemuksia Jokeri Kasinosta? Ainakin https://nettikassu.com/kasinot/jokeri-kasino/ perusteella tuntuu olevan ihan validi paikka pelata
- Anonyymi00011
En suosittele kellekkään,pelkkää huijausta.Voit saada muutaman euron voiton mutta siihen jää.Säästät paljon kun kierrät kaukaa.
- Anonyymi00012
Äkkiä voisi luulla että olisi pienet mahikset jotain joskus voittaakin mutta ei tuolla casinolla.
- Anonyymi00013
En todella suosittele.Voisi kuvitella että joskus jotain tulisi takaisin päin mutta jos sijoittamalla summalla ei tule yhtään mitään kertaakaan niin kertoo jo jotain.Muutaman kerran laittanut pari kymppiä ja suurin voitto taisi olla 0,04 senttiä eli ei palautus prosentti ole juuri mitään,kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi00014
Kokeilkaa jos ette usko,palautus prosentti 0%:n luokkaa mutta pakko ei ole uskoa vaan kokeilkaa niin huomaatte itse mitä kusetusta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kokeilkaa jos ette usko,palautus prosentti 0%:n luokkaa mutta pakko ei ole uskoa vaan kokeilkaa niin huomaatte itse mitä kusetusta.
Jännä ettei pysty edes arvosteluita laittamaan.
- Anonyymi00017UUSI
kokeilkaa niin huomaatte mitä saatte,yksinkertaista, ei tartte uskoa mitä täällä puhutaan mutta aivan hanurista ja syvältä sieltä.Veikkauksenkin pelit vielä yläpuolella tuota jos ei sekään mikään palautus prosenttien mukaan mikään ihme ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481