Kyrbä Orban

Anonyymi-ap

Unkarista tulee EU:lle todella raskas taakka. Tämä Unkarin puheenjohtajakausi tulee olemaan EU:lle, Suomelle ja Lappeenrannalle todella raskasta aikaa.

35

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan uskomattoman upea sir .Orban. saisi tulla suomeen moinen johtaja.ei muuta kun hattua päästä ja patsasta rakentamaan.

      • Anonyymi

        V1ttu1leksä?
        Lappeenranta muiden mukana joutuu kärsimään tuosta otuksesta. Voi uitun uitun UITTU!


      • Anonyymi

        Unkarissa todella hermo lepää. Ei ole pakolaisia notkumassa kauppakeskuksissa, eikä narkomaaneja ja juoppoja kaduilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unkarissa todella hermo lepää. Ei ole pakolaisia notkumassa kauppakeskuksissa, eikä narkomaaneja ja juoppoja kaduilla.

        Se niitten johtaja läskipaska orban vie kaikki rahat mitkä munaton EU myöntää tai antaa sitten märälle unelleen putinille. Kahden kesken ne kai nai. Pelokkaita ämmiä kumpikin. Orban ei ole elossa enää kun vuosi vaihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unkarissa todella hermo lepää. Ei ole pakolaisia notkumassa kauppakeskuksissa, eikä narkomaaneja ja juoppoja kaduilla.

        Ai ei ole vai, menes tarkemmin katsomaan miten paska valtio se on. Orbaani haluaa että ryssä miehittää sen ja raiskaa unkarin ämmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se niitten johtaja läskipaska orban vie kaikki rahat mitkä munaton EU myöntää tai antaa sitten märälle unelleen putinille. Kahden kesken ne kai nai. Pelokkaita ämmiä kumpikin. Orban ei ole elossa enää kun vuosi vaihtuu.

        Eiköhä s suurin rosmo löyvy ukrainasta mikä vie omat ja varastetut rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei ole vai, menes tarkemmin katsomaan miten paska valtio se on. Orbaani haluaa että ryssä miehittää sen ja raiskaa unkarin ämmät.

        Erittäin tuttu paikka, v. 1975 ajoin Budapestissa jopa kolarin saksalaisen kanssa. Jos menet Budapestissa esimerkiksi kauppakeskus Crowne Plazaan, niin ero suomalaisiin kauppakeskuksiin on kuin yöllä ja päivällä, eivät notku pakolaiset nurkissa. Unkarissa hermo lepää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V1ttu1leksä?
        Lappeenranta muiden mukana joutuu kärsimään tuosta otuksesta. Voi uitun uitun UITTU!

        Päinvastoin.ajattelen järjellä.ajattele sinäkin! Orban on kansan mies henkeen ja vereen .


    • Anonyymi

      ÄLÄ PILKKAA KYRBÄÄ

    • Anonyymi

      Kyllä sen läskin joku tappaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Se haluaisi niin että putin nais sitä paska-aukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se haluaisi niin että putin nais sitä paska-aukkoon.

        Älä tuo wlodomirin fantasioita tälle palstalle


    • Anonyymi

      Euro nato tiimin rivit ovat rakoilleet ja ukraina pitäs saada ruotuun, ettei käy köpelösti.🙏

      • Anonyymi

        Kyse oli Unkarista.


    • Anonyymi

      Putte bunkkerirottarunkkari otti tietysti kaiken propagandahyödyn vierailusta.

    • Anonyymi

      Orban on jumalasta seuraava....ylöspäin 🎩

      • Anonyymi

        Nii tulee johtaja putlerin jälkee tai suuren pohjoikorean SUURI JOHTAJA, eli samaa paskaa eri hahmossa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Päinvastoin.orban ajattelee euroopan parasta.aivan huippu johtaja


    • Anonyymi

      Kyrbältä kaasu poikki!

    • Anonyymi

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010553109.html

      Politico-verkkolehden mukaan EU-maiden suurlähettiläät keskustelevat tilanteesta Brysselissä keskiviikkona. Nimettömänä esiintyneen EU-diplomaatin mukaan Orbanin tapaaminen Venäjän presidentin Vladimir Putinin kanssa käytännössä päätti Unkarin puheenjohtajuuden ennen kuin se ehti kunnolla edes alkaa.

      EU:n sääntöjen mukaan jäsenmaat voivat päättää puheenjohtajuuksista neljän viidesosan määräenemmistöllä.

    • Anonyymi

      Orban avaa ryssille ovet EU.n alueelle on se KYRBÄ!
      https://www.pravda.com.ua/eng/news/2024/07/30/7468038/

      • Anonyymi

        Kyrbä on EU:n suurin vihollinen! Vaarallinen!


      • Anonyymi

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010597263.html

        Unkarin hallituksen käyttöön ottama uusi venäläisille suunnattu pikaviisumi herättää turvallisuushuolia muualla EU:ssa. Pelko on, että Unkari tarjoaa Venäjän vakoojille helpon pääsyn koko Schengen-alueelle.

        Unkarin hallitus perustelee järjestelyä käynnissä olevalla ydinvoimahankkeella. Venäjän valtion ydinenergiayhtiö Rosatom rakentaa Unkariin voimalaa, ja pikaviisumi helpottaa työntekijöiden tuomista Unkariin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toivottavasti Unkari erotetaan EUsta pian.

      • Anonyymi

        Kohta ryssälästä ramppaa sabotöörejä EUn alueelle joukoittain ja meillä ei kännykät toimi enää missään kun kaikki mastot on kaadettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ryssälästä ramppaa sabotöörejä EUn alueelle joukoittain ja meillä ei kännykät toimi enää missään kun kaikki mastot on kaadettu.

        Hihihihihihi...hahahahaha... Mut toivotaa et saadaa piikkejä uusille varianteille...ja tulevalle kamelikuumeelle..vai oliks se norsutauti 😁😁


    • Anonyymi

      Sudzhan kaasuasema on mahdollisesti tuhottu, kuinka nyt Unkariin saadaan kaasua?
      Ei taida olla tiedossa, kuka/mikä aseman tuhosi.

      https://x.com/nexta_tv/status/1822948636646429126

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos liberaalit olisivat voittaneet, vaalit olisivat olleet demokraattiset eikä varastetut. Ovensuukyselyt, mielipidetiedustelut jne. povasivat liberaaleille voittoa.


    • Anonyymi

      Kättä lippaan 🫡Orban on kansan mies.ei mikään globalisti sätkynukke

    • Anonyymi00039

      https://yle.fi/a/74-20223358

      – Orbánin aikana Unkari oli mafiavaltio, jossa pystyi varastamaan ilman seuraamuksia. Korruptio oli koko järjestelmän ydin, sanoo tutkija Bálint Madlovics CEU-yliopiston Budapestissa toimivasta Demokratia-instituutista.

      Oligarkkien tarve siirtää varallisuutta ulkomaille vallanvaihdoksen aikaan viittaa jo itsessään siihen, että rahat on hankittu laittomin keinoin, tutkija arvioi Ylelle videohaastattelussa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe