Tässä on paha ristiriita. Miksi nämä kaikkitietävät asiantuntijat ei ala valmentajiksi ja valmenna Suomeen parempia pelaajia.
Suomessa kaikkitietäviä asiantuntijoita mutta huonoja pelaajia
6
347
Vastaukset
- Anonyymi
kommentaattorit vain kuvittelee tietävänsä.
- Anonyymi
Suomessa naiskommentaattorit ja studio vieraat ei osaa puhua muusta kuin rahasta vaikuttavat rakastavan seteleitä.
- Anonyymi
Sama pätee esim. ampumahiihtoon!
- Anonyymi
kun ne on niin hyviä ottaa kommentaatoreiksi, kun ei ole itse saavuttanut mitään.
- Anonyymi
Ruotsi jyrää, ja siihen ei paljon Ylen kommentaattoreilla ole sanomista. Mykkänä välillä seurasivat eilistä Ruotsi-Saksa-peliä!
- Anonyymi
Britit lopettivat aika nätisti länsinaapurimme kisailun. Vahvan tuntuisesta 2 - 0 tilanteesta ruotsittaret vielä ottivat turpiinsa.
Ihan kuin meidän suomalaiset naisetkin, menetetään aina se johtoasema, ja häviö palkkioksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357