Olen harrastanut piereskelyä jo 17 vuotta. Pystyn soittamaan jo hyvinkin ¨Kesäillan Valssia¨, mutta
legendaarisen ranskalaisen Petomaanin kykyihin en tule valitettavasti koskaan pääsemään.
Ongelma on myös ahdasmieliset ja kateelliset kanssaeläjät, jotka pyrkivät tukahduttamaan taiteen harrastukseni.
Onko kukaan muu saman harrastuksen ystävä?
Tehkää perässä!
Taiteilja
1
620
Vastaukset
- iso hannele
Olen soitellut pieremällä suomalaisia kansanlauluja ja tanhumusiikkia pyörähdellen samalla helmat liehuen.
Lähympäristön asukit eivät ole valitelleet,mitä nyt sääliviä katseita heitelleet.
Pahin takaisku on ollut tuo "honkain keskellä mökkini seisoo...." ku siinä "hoi laari laari laa:ssa" tulee aina paskat housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265008- 524502
- 734046
- 543399
- 513286
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573106Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262776Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422555- 432541