Yksi pyyntö:
Aleksi Hjellmann ja Tatu Kolehmainen tappakaa ittenne ja teidän vanhemmat hautaa teidät multaan
Kiusaajien on aika tappaa itsensä ja kuolla
Anonyymi-ap
2
243
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusatut ja tönityt olkaa kiusaajille ja tönijlille ja heidän lapsille Aaro Vaalanteita koko elämä mutta ystävällisille, teitä puolustava ja läheisiä kohtaan hyviä
- Anonyymi
Aleksi Hjellmann ja kiusaajat periaatteessa tappoi Jere Rautiaisen ja sen takia Rautiainen teki noib
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984