Nyt saatiin rajuja lukuja, taulukko 4:
Koko kansan 30 prosentin vähentäminen ruokavalion punaisessa ja prosessoidussa lihassa merkitsisisi miljoona vähemmän diabetestapausta kymmenessä vuodessa USA:ssa.
Estimated effects of reductions in processed meat consumption and unprocessed red meat consumption on occurrences of type 2 diabetes, cardiovascular disease, colorectal cancer, and mortality in the USA: a microsimulation study https://www.thelancet.com/journals/lanplh/article/PIIS2542-5196%2824%2900118-9/fulltext
Uusi tutkimus: lihan vähentäminen ruokavaliosta vähentää voimakkaasti diabeteksen ilmaantuvuutta
Anonyymi-ap
2
199
Vastaukset
- Anonyymi
Vegaanien ropakandaa.
Ei tutkimus vaan simulaatio olemassa olevan datan datan avulla.
Noinhan se menee. Kasvipohjainen ruokavalio on terveellisempi monessa suhteessa, myös diabeteksen kannalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683