Olen yllättynyt hyvin vanha ja turhautunut.

Anonyymi-ap

Yllätyin just paikallisesta sään vaihtumisesta poutaiseksi. Yli tunti sitten aurinkon eteen purjehti hyvin synkkä pilvi. Se ei sananut.
Yllätyn aina uudestaan tuon nuoren vaahterapuun kasvun nopeudesta.

Vaahtera on nyt sellain onkivavan kokoin. Joka päivä lupaan tuon nuoren puun poikki leikkaamisesta, koska se on just katupätkälle näkymisen este.

Jos siintä nyt 50 autoa tai kulkuneuvoa päivässä huilaa, eipä juur enempää.
Hyvät lauantakin jatkot kuhunkin jakelupiirin talouteen! Moro!

13

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää lauantaita sinullekin ! Tykkään, kun tuli sadetta välillä ja tykkään
      luonnosta, varsinkin kaupungissa puut ja pensaat ilahduttavat.

• Kävin keskustassa ihmisten ilmoilla.
      Äkkiä alkoi sataa tosi rankasti kun ajelin mökille. Sade oli pienellä alalla, mökillä oli ihan kuivaa. Mutta äsken tuli vettä hetken aikaa paljon, nyt taas paistaa aurinko.
      Kävin apteekissta unitabletteja, muutama yö on mennyt valvoesa ilman mitään kunnon syytä, edes jalat eivät ole syylliset valvomiseen kuten yleensä.
      On ollut jokin aikaa resepti nukahtamislääkkeille, en ole hakenut mutta nyt tunsin tarvetta.
      Aikaisemmin otin puolikkaan lähes joka ilta, mutta lääkäri alkoi marisemaan että pitää vähentää, joten lopetin silloin kokonan.
      Kyllä niihin jää koukkuun jos ei pidä varaansa, mutta lieneekö näillä kymmenillä väliä enää.
      Minun mielestäni puolikas unitablettia pitäisi suoda mummelille. Ei toleranssi noussut eikä ollut muita haittavaikutuksia silloinkaan kun käytin tabletteja melkein joka ilta.
      Kun aloin valittaa vaivojani niin jatkan samalla aiheella.
      Yleensä syytän ikääni jos jotain uutta ilmaantuu. Nyt on sellaista että hikoilen ihan tolkuttomasti kun teen jotain ruumiillista työtä. Hiuksetkin on kuin pesun jäljiltä.
      Mutta hikoilukin on valikoivaa, on ollut tapana kuntoilla noin 45-minuuttia muutaman kerran viikossa. Enkä kuntoillessa hikoile yhtään.
      Työnteko ei nähtävästi sovi minulle enää.

• Anonyymi

Vanha sananlasku sanoo: Hiki tulee syödessä, vaan ei työtä tehdessä.

Mira

• Anonyymi

Mikä unilääke on ollut sinulle hyvä. Tarvetta olisi täälläkin.

• Stella. Otin eilen illalla puolikkaan ja nukuin klo 23-aamuyhdeksään.
        Ihana tunne kun saa nukuttua pitkät yöunet.

• Anonyymi
        liekko kirjoitti:

Stella. Otin eilen illalla puolikkaan ja nukuin klo 23-aamuyhdeksään.

Mikä unilääke antoi noin hyvät yö-unet ,

mä käytän joskus zopinox mutta se tekee seuraavan päivä tyhmäksi tylsäksi
        aloitekyvyttömäksi,
        apteekissa sanottiin että se vie muistin pitempään käytettynä,

haluisin t u rva l l i s e n unilääkkeen mutta onko turvallista olemassakaan ?

• Anonyymi
        liekko kirjoitti:

Stella. Otin eilen illalla puolikkaan ja nukuin klo 23-aamuyhdeksään.

Jos jollee kulkijalle kehittyy paha i-nenssi, pitkät yöunet saa unohtaa seuraavaan elämään.
        Jopa tri Kiminkinen kirjoitti, että 3 kertaa yössä se herättää.

Kaipaan jo ukkospilven reunalle. Suolaisen veden heittämisen saan siellä unohtaa kun ollaan painottomia tyyppejä.
        ' jeah.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä unilääke antoi noin hyvät yö-unet ,

mä käytän joskus zopinox mutta se tekee seuraavan päivä tyhmäksi tylsäksi
        aloitekyvyttömäksi,
        apteekissa sanottiin että se vie muistin pitempään käytettynä,

haluisin t u rva l l i s e n unilääkkeen mutta onko turvallista olemassakaan ?

Luulisin että Stella on sama lääke kuin Zopinox, on vain eri nimellä. En ole koskaan ottanut kokonaista tablettia, joskun laitan tabletin kolmeenkin osaan. Minulle tehoaa pieni määrä.
        Vai onkohan vaikutus psyykkistä, kun otan pienen murusen kielen alle, maku on niin kamala että varmaan tuntuu tehokkaalta.
        Mutta aika aloitekyvytön olen nykyisin, viime yön nukuin tosi huonosti vaikka otinkin sen puolikkaan tabletin.
        Johtui jaloista jotka alkoivat taas valvottamaan.

• Anonyymi
        liekko kirjoitti:

Luulisin että Stella on sama lääke kuin Zopinox, on vain eri nimellä. En ole koskaan ottanut kokonaista tablettia, joskun laitan tabletin kolmeenkin osaan. Minulle tehoaa pieni määrä.
        Vai onkohan vaikutus psyykkistä, kun otan pienen murusen kielen alle, maku on niin kamala että varmaan tuntuu tehokkaalta.
        Mutta aika aloitekyvytön olen nykyisin, viime yön nukuin tosi huonosti vaikka otinkin sen puolikkaan tabletin.
        Johtui jaloista jotka alkoivat taas valvottamaan.

Miksi laitat kielen alle. Eikös sitä saa ottaa runsaan veden kera, äkkiä nielaisemalla? En tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi laitat kielen alle. Eikös sitä saa ottaa runsaan veden kera, äkkiä nielaisemalla? En tiedä.

Ohjeiden mukaan pitää ottaa kokonaisena veden kanssa.
        Mutta olen huomannut että pienempi määrä riittää kun panan kielen alle. Vai kuvittelenko vain.
        Mustankohan oikein, eräs vanha läääkäri neuvoi näin tekemään...

• Anonyymi

Kiitos!

• Anonyymi

Juu , tuollaisen tekstin löysin, kun ottaa Zopinoxia: Juo lasillinen vettä tai muuta juomaa, kun otat tabletin.

• Anonyymi

Lääkeautomaatti tarjoaa 2x vrk yhteensä yli 10 pilleriä päivää kohti. Sitä pillerimäärää voi päivittää uuden lääkärin vastaanoton kautta.

Uuden lääkäriajan varaaminen on kuitenkin aikaa vievä projekti.
        Niiden päivittäisten lääkkeiden käyttäminen on tietenkin käyttäjänsä omassa harkinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe