Urologilla ja muutakin osa 2

Anonyymi-ap

2021
Mari antoi autokyydin sairaalaan, jossa oli aika urologille. Hän suuteli lähtiessään ja sovimme minun soittavan tästä käynnistä myöhemmin. Mies kutsui nimeltä sisään huoneeseensa ja kehotti istumaan. Oven suljettuaan hän meni tietokoneen ääreen. "Mites se sildenafil on tehonnut ja onko ollut vielä niitä virtsaamisongelmia?", Reino, urologi kysyi katsoen tietojani. Hän vilkaisi silmiini kysyvästi. "Joo, se sildenafil auttoi tuohon potenssiasiaan hieman, mutta orgasmista en ole varma", vastasin naama peruslukemilla. Se lääke siis toimi, mutta en ollut täysin rehellinen. Mielessäni oli muutakin nyt. "Niin, että ihan kuin se jäisi vajaaksi", jatkoin. Reino nousi tietokoneen takaa jättäen sen auki. "Hm, katsotaanpas asiaa", hän virkkoi kehottaen heittämään housut pois.
"Tai ota kaikki, sukat voit jättää", hän jatkoi ja viittasi minut tutkimuspöydälle. Kävin selälleni, jolloin hän levitti jalkani, jolloin hänellä oli paremmat mahdollisuudet tehdä työtään. Myöskään minun ei tarvinnut selkä kipeänä pyllistellä, kuten aiempina kertoina. Voisin vannoa, että hänestä paistoi läpi jotain muutakin ammattinsa lisäksi.
Reino kävi hakemassa kertakäyttö käsineet, sekä vaseliinipurkin. "Hm", hän hymisi levittäen vielä jalkojani. Sitten hän avattuaan purkin laittoi käsineet käsiinsä. "Mielestäni hänellä on nyt muutakin mielessä", ehdin ajatella, kun vaseliinissa uitettu hansikkaan sormi tunkeutui varsin helposti pyllyyni. "Mmm-iih!, minulta pääsi. "Miltä tuntuu?", hän kysyi sormen tunnustellessa eturauhasta. "Ei, se...satu...yhtään", sain sanottua vaivoin. Hänen etusormensa oli hetken sisälläni, kun hän veti sen pois. Vasemman käden käydessä taas vaseliinipurkissa hän lisäsi sitä norottaen reilusti oikeaan käteensä katsoi rauhallisesti silmiin ja alkoi sovittaa keskisormea seuraavaksi. Taas tuo jännä muljahdus, kun sormi pääsi perille. "Entäs tämä, sattuuko," hän jälleen kysyi. En viitsinyt sanoa, että hyvältä, vaan vaisusti: "Ei se koske". Hän katsoi silmiini rauhallisesti työntäen muutaman kerran keskisormellaan, kun veti sen ulos. Nyt hän lisäsi vasemmalla kädellä kahteen sormeen vaseliinia työntäen ne hitaasti pyllyyn. Tunsin kiihottuvani takapuolen värähtäessä. "Oooh," minulta pääsi. "Hm, sattuiko tuo", Reino kysyi kulmakarvat kysyvästi koholla. Outo polte pyllyssäni huusi, että lisää, mutta pysyin vielä rauhallisena. "Ei se koskenut", vastasin hiljaa. Taas, kun pyllyni oli tottunut hänen sormiinsa hän veti ne hitaasti ulos. Tänne vastaanotolle tulon syyhän minulla oli "selvittää sildenafilin vaikutus eturauhasen tarkastuksen lisäksi ", joten otin puolikkaan tabletin lähtiessä. Näin ollen hänen ammattitaitoisesti paineltuaan sormillaan minulla alkoi seisomaan. Reino huomasi tämän ja jäi hetkeksi seisomaan katsoen minua. "Minusta alkaa nyt tuntua, ettet sinä ole ihan rehellinen", hän tokaisi. En sanonut mitään, vaan suljin silmäni. "Minä sanoin jotakin, vastaa", hän nosti hieman ääntään ollen kuitenkin rauhallinen. Huokaisin pitkään. "Nyt on iso mahdollisuus tehdä iso virhe, mutta katsotaan" ajattelin. Päätin ottaa riskin. "No, sinä tiedät tuon tietokoneesi tietojen ja muunkin perusteella, että minulla on ollut eturauhas vaivoja, mutta että se orgasmin saaminen jollakin tavalla on helpottanut vessassa käyntiä", änkytin naama punaisena hänelle. Urologi katsoi ihmeellisen kärsivällisesti minua ja sanoi: "Tässä työssä näkee kaikenlaista, mutta varsinkin jos joku yrittää valehdella ja niin sinä yrität, vaikka kalustasi jo näkee asian laidan", hän hymyili katsoen ilmettäni. Hän käveli sängyn viereen antaen, otti päästä kiinni ja antoi kevyen suudelman, otsalle. Olin yllättynyt tästä eleestä.
"Pitää säilyttää etäisyys asiakkaaseen", hän nauroi nähdessään imeeni. Outo polte sisälläni vahvistui. Päätin heittää kortit pöytään: "Olisitko sinä halunnut työntää sisääni jotain...muutakin?", kysyin nyt urologin vuorostaan punastuessa. Hän katsoi silmät selällään minua. Ilmeisesti epäuskoisena ehdotustani. Reino oli hetken jopa vaivautuneen oloinen, kunnes vastasi köhien: "Minun on ollut vaikeuksia pitää nämä vuodet ammatti ja vapaa-aika erossa toisistaan, kun olemme tavanneet, vaikka et sitä alkuaikoina uskonut varmaan!" Muistinhan minä, lievällä inholla jopa. Vieläkin, vuosien kuluttua hänen tökerön käytöksensä vastaanotoilla.
"Tiedät itsekin olevasi komea mies", hän jatkoi hämmästykseksekseni. No, naiset olivat sanoneet tuota samaa myöskin. Huomasin kohouman hänen lääkärin takkinsa alla kasvaneen. "Tiedät kuitenkin, miten minun työpaikkani käy jos vaikka tämän pidemmälle ei nyt mentäisi ja sitten huutelisit mediassa asiasta", Reino jatkoi vähän huolestuneella sävyllä. Olin ollut koko ajan pitkällään, joten alkoi jo puuduttaa paikkoja. Hyppäsin alasti Reinon hämmästykseksi tutkimuspöydältä alas halasin häntä ja sanoin: " "Ole huoleti, tämä asia säilyy meidän välisenä, mutta ns. eturauhas-orgasmi, voisitko auttaa siinä?", kysyin katsoen häntä hiljaa silmiin. Nyt hän vasta punastuikin. "Voin yrittää", hän henkäisi...

0

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1727
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        71
        1547
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        55
        1260
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        68
        1102
      5. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        729
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        725
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        717
      8. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        705
      9. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      10. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        668
      Aihe