Tää oli ainakin mun nuoruudessa se tavanomainen/klassinen kysymys, kun aloitettiin tutustuminen 😁
Eli mitä sä harrastat (tai oot harrastanut)?
Mitä sä harrastat?
30
910
Vastaukset
Lakasukone taas lakas. Näky mulla ja oli osittain "väärää" kieltä.
Tanssia, puutarhailua, lemmikkejä, musiikin kuuntelua, laulamista. Ulkoilua.
https://youtu.be/ah-4T0N5CKw?si=rDT_RYowMiwts6s9
Tässä tanssin tahdista esimakua. 😄😁 Ei taitas mulla enää jalka tuolla tavalla nousta ja jos olisin jossain tämmösen tanssipiirin keskellä tai sivussa, niin keskittyminenkin itse tanssiin olisi ehkä aika heikonlaista 😅
Kasvatatko sä hyötykasveja vai ihan vaan kukkia (vaikka niistäkin kai osa on syötäviä)? Laulatko jossain kuorossa, ihan vaan itekseen suihkussa vai siltä väliltä? Mulla ei ole enää pihaa/puutarhaa tai kai parvekkeellekin jonkinmoisen puutarhan sais, mutta ehkä en ala. Laulua harrastan vaan oikeastaan autossa.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
😁 Ei taitas mulla enää jalka tuolla tavalla nousta ja jos olisin jossain tämmösen tanssipiirin keskellä tai sivussa, niin keskittyminenkin itse tanssiin olisi ehkä aika heikonlaista 😅
Kasvatatko sä hyötykasveja vai ihan vaan kukkia (vaikka niistäkin kai osa on syötäviä)? Laulatko jossain kuorossa, ihan vaan itekseen suihkussa vai siltä väliltä? Mulla ei ole enää pihaa/puutarhaa tai kai parvekkeellekin jonkinmoisen puutarhan sais, mutta ehkä en ala. Laulua harrastan vaan oikeastaan autossa.No ei kyllä mullakaan jalat tohon tahtiin enää mee. Nuorempana kyllä hetkittäin kovempaakin. 😂
Ihan vaan kotioloissa nykyään kaikkea harrasteita mitä tuossa mainitsin. Siirtynyt rauhallisemmille areenoille kun kotona vaan. 😊
Tomaattia, salaatteja, persiljaa, tilliä, kurkkuja avo ja kasvihuone, erilaisia paprikoita, kurpitsoja, marjoja. Jotakin ehkä unohtui mainita, mutta kyllä mulla on myös koristekasveja ja suihkulähde jne. Tykkään rakentaa pihaa ja puutarhaa. Oikeestaan ainoa mikä estää luovuudessa on raha. Aika arvokasta puuhaa. 😄EivorCreed kirjoitti:
No ei kyllä mullakaan jalat tohon tahtiin enää mee. Nuorempana kyllä hetkittäin kovempaakin. 😂
Ihan vaan kotioloissa nykyään kaikkea harrasteita mitä tuossa mainitsin. Siirtynyt rauhallisemmille areenoille kun kotona vaan. 😊
Tomaattia, salaatteja, persiljaa, tilliä, kurkkuja avo ja kasvihuone, erilaisia paprikoita, kurpitsoja, marjoja. Jotakin ehkä unohtui mainita, mutta kyllä mulla on myös koristekasveja ja suihkulähde jne. Tykkään rakentaa pihaa ja puutarhaa. Oikeestaan ainoa mikä estää luovuudessa on raha. Aika arvokasta puuhaa. 😄Vautsi, kuulostaa tosi hyvältä. Sähän olet ihan kunnon maajussi 😁
Mulla ei ollut pihalla/puutarhassa kuin kukkia ja marjapensaita. Oli hetken aikaa vuosia sitten kyllä pieni kasvihuonekin, mutta sato jäi vaatimattomaksi ja toisaalta ite vaativat liikaa mun mielestä eli ei ihan tasan käynyt.
Nyt mulla ei ole partsilla kuin yks piäni orvokki 😅En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Vautsi, kuulostaa tosi hyvältä. Sähän olet ihan kunnon maajussi 😁
Mulla ei ollut pihalla/puutarhassa kuin kukkia ja marjapensaita. Oli hetken aikaa vuosia sitten kyllä pieni kasvihuonekin, mutta sato jäi vaatimattomaksi ja toisaalta ite vaativat liikaa mun mielestä eli ei ihan tasan käynyt.
Nyt mulla ei ole partsilla kuin yks piäni orvokki 😅Juu, mä oon ehta landepaukku ollu jo vuosia ja tuun olee aina. 😄
- Anonyymi
Avantouintia heti kun kesältä ehtii 😄
Joo, kesällä sitä on vähän vaikeampi 😁 Uitkos sä ollenkaan kesällä vai vaaditko aina avannon?
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Joo, kesällä sitä on vähän vaikeampi 😁 Uitkos sä ollenkaan kesällä vai vaaditko aina avannon?
Kyllä tulee kesälläkin uiskenneltua! ☀️
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee kesälläkin uiskenneltua! ☀️
👍🏻 mäkin tykkään järvessä polskia. Harmi vaan kun sinilevä ehtii monesti ennen mua ja se on semmonen seuralainen, jotta en lähe yhdessäkään.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822