Rannalta saunaan

Olin muutama viikko sitten tätini ja serkkuni kanssa järvellä uimassa ja ottamassa aurinkoa. Olen 31 v mies ja serkkuni on todella seksikäs silloin vielä 17 v blondi. Tahtomattani katselin hänen upeaa vartaloaan ja en voinut olla huomaamatta kuinka nännit näkyivät ihanasti uimapuvun läpi kuinka uimapuku välillä nousi ylöspäin ja hän veti sitä pois pimpin vaosta. Ja kuinka kauniit hänen jalkansa olivat olisin halunnut nuolla niitä ihania varpaita.. varoin ettei tätini huomaa kuinka ahmin silmilläni serkkua ja jouduin aika paljon makaamaan mahallani ettei stondis näy. Tätini on 45v ehkä vähän jo painoa kertynyt mutta näyttävä nainen edelleen. Isot rinnat ja seksikäs muutenkin. Rantapäivän aikana sovimme että serkkuni tulee luokseni kylään syntymäpäiviensä jälkeen.
Nyt viikonloppuna hän tuli. Söimme, nautimme alkoholia, kuuntelimme musiikkia, juttelimme kaikkea. Illalla hän kysyi jos laitan saunan päälle? Toki laitoin. Kun sauna oli lämmin annoin hänelle pyyhkeen ja kerroin näytin paikat. Menin keittiöön laittamaan tiskejä kun hän huusi että kai olen saunaan tulossa? Kait voidaan yhdessä saunoa? Vastasin että tulen kohta. Olin innoissani ja kauhuissani. Ihanaa saada nähdä hänet alasti. Mutta mitä jos alkaa seisomaan? Runkkasin äkkiä keittiössä ja menin saunaan. Avasin saunan oven ja siellä nuori kaunis seksikäs blondi istui ilman vaatteita vesipisarat ihanasti vartalolla kiiltäen. Kauniit kiinteät rinnat nännit ihanasti kovana hento vaalea karvoitus jalkojen välissä. Nam. Menin istumaan ja huomasin että hän katseli myös minut. Minulla on aika keskikokoinen penis mutta olen sheivannut karvat ja sitä hän katseli. Siinä puhuimme niitä näitä ja en meinannut saada silmiä irti hänen jaloistaan ja tietenkin vilkuilin rintoja ja vaaleaa pillua. Nousevan humalan johdosta pyysin anteeksi että tuijotan hänen jalkojaan koko ajan. Kerroin että minulla on jalka fetissi ja hänellä on ihanat jalat ja haluaisin kovasti niitä koskea. Serkku kääntyi ja nosti jalkansa syliini ja sanoi että saa niitä hieroa. Hän oli kääntyneenä kohti minua ja nojasi seinään jalat sylissäni. Katsoin ihania rintoja ja hänen jalkansa olivat vähän levällään joten näin hennon vaalean karvan lisäksi kauniin pillun. Otin kiinni hänen jaloistaan ja aloin kosketella niitä ne olivat ihanan pehmeät ja sitten tajusin kuinka kyrpäni seisoo niiden välissä ja serkkuni katsoo suoraan sitä. Sanoin sorry ja hymyilin. Hän sanoi ettei tarvi pyydellä anteeksi. Hän sanoi että olen näköjään ajellut karvat pois ja samalla kosketteli jaloillaan penistä ja jalkoväliä. Sitten hän sanoi että ompa se kova ja hymyili. Nostin hänen jalkaansa ja katsoin suoraan tiukkaan pilluun ennen kun nuolin ja imin varpaita. Serkku sanoi oho wau toihan tuntuu kivalta. Sitten hän kysyi että miltä näytti kun katselin pillua? Sanoin että oikein kivalta. Hän kysyi että haluanko että nainen on posliini? Sanoin siitä pitäväni. Serkku sanoi että hän on aikonut kanssa ajaa karvat pois mutta ei ole uskaltanut höylätä sieltä. Sitten hän sanoi että sähän voisit höylää mun pimpin? Olin hetken hiljaa ja vastasin että miksi en. Kyllä voin sen tehdä. Hän hymyili sanoi että kiva. Kysyin että nyt vai ja hän sanoi että joo. Menin hakemaan vaahdon ja höylän. Kyrpä pystyssä tulin takaisin ja asettauduin ihanan pillun eteen ja aloin levittämään vaahtoa. En malttanut olla samalla hyväilemättä ihanaa nuorta pillua. Kyrpä seisoi niin että sattui kun shevasin hänet. Kun sain homman valmiiksi ja huuhtelin pillun en voinut olla käyttämättä sormea vaossa ja sen jälkeen imenyt sormea. Serkku hymyili ja kysyi onko se nyt hyvä? Sanoin että täydellinen. Hän hieroi pilluaan ja kysyi onko posliinia parempi nuolla? Sanoin että posliinia on ihana nuolla. Hän sanoi että pitäisikö sinun sit testata ja nuolla sitä? Aloin nuolla pillua ja imun klittaa työnsin kieltä sisään ja hän voihki voimakkaasti. Vähän ajan päästä hän alkoi täristä ja voihkia lujaa ja sai orkun. Olimme kumpikin ihan hengästyneitä ja kuumissamme lähdimme suihkuun ja sitten parvekkeelle haukkaamaan ilmaa. Parvekkeella pyyhkeeni pullotti kunnolla koska minulla oli täysi erektio. Serkku otti penikseni esiin pyyhkeen alta ja suuteli terskaa ja otti hetkeksi suuhun ja imi. Sitten hän suuteli minua ja sanoi että hän sai saunassa ihanan orgasmin. Suutelin häntä ja vedin lähelleni niin että kyrpä painui hänen vatsaansa vasten. Käänsin hänet ympäri ja työnsin parvekkeen reunan lähelle. hän otti käsillään kiinni reunasta. Tiputin pyyhkeeni ja nostin hänen pyyhettään ja aloin ohjaamaan peniksen tiukkaan pilluun. Se oli ihanan kuuma ja märkä. Työnsin hitaasti sisään ja se tuntui ihanalta. Tiukka kuuma pillu. Aloin nussia ja ei kovin kauaa mennyt kun tunsin että lasti lähtee. Kysyin onko hänellä pillerit? Ja kun hän vastasi kyllä niin aloin pumpata lujaa ja niin syvälle kun vaan sain. Sain todella voimakkaan orkun ja ruikutin kunnon lastin tiukkaan pilluun.

1

1918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedin kyrvän ulos ja katsoin kun hetken päästä spermaa valui kauniista pillusta. Serkku otti sitä sormiinsa ja laittoi suuhun sanoen että pakko saada maistaa. Vastasin että kyllä takuulla saa vielä ennen aamua maistaa sitä kunnolla. Hän hymyili ja otti hellästi kiinni kiveksestä ja sitten kiinni peniksestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe