..mutta tyhmä. epärehellinen ja ilkeä kansa.
Jämsässä asuu onnellinen...
12
441
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkin sinä munkin purija
- Anonyymi
Ärsyttääkö pimpin puute sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttääkö pimpin puute sinua.
Sulle ei edes rahasta reppana
- Anonyymi
Samaa mieltä, olet munkki kyllä aika perv. ja ystäväsi toki hieman, ketä kiinnostaa, börje, joni ja mitä sun kavereitas on.
- Anonyymi
Nuo pienet ja sisäsiittoiset kylät ovat vaan tuollaisia, minkä sille voi kun ei ajoissa sieltä pakene.
- Anonyymi
Mitäs et pakene hähähää
- Anonyymi
Taas on pölypöksyn munkki tippunut kaoliini pyttyyn 😄
- Anonyymi
Jämsässä asuu villi mutta viisas kansa!
- Anonyymi
Ilkeä ja tyhmä ei voi olla onnellinen. Eikä epärehellinenkään. Eikä varsinkaan kateellinen voi olla onnellinen. Jämsäläisten peruspiirteitä kaikki!
- Anonyymi
Onnellisuudesta en olisi niinkään varma, lähinnä mieleeni tulee ahdistunut kansa, muuten olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Olisin minäkin ahdistunut jos joutuisin tälläisten hähää munkkejen ja börjejen kanssa toki hieman piilopuppeleita kanssa elämään, onneksi olen mualta. Jos annatte osoitteen niin lähetän teille liukuvoidetta että ette kuivana joudu toisianne rassaan.
- Anonyymi
Toki bentso börje toki toki tokiiii ja menes nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia namskis ja maiskis 😘
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048