Hämmästyttävä löytö jonka mukaan uusi uhri löytynyt joka vielä hengittää!
https://www.thesun.co.uk/news/29027825/roswell-second-ufo-crash-site-alien-breathing/
Roswellista löytynyt uusi uhri
3
261
Vastaukset 3
- Anonyymi
Eli kaksi edellistä sukupolvea Jesse Marceleita kokonaan missasi tämän yksityiskohdan puhuessaan Roswellista?
Ei toki missannut. Siellä oli paikalla kahdeksan henkinen arkeologijoukko sattumalta, kunnes armeija otti kovin ottein tilanteen haltuun.
Kaikkia kuulusteltiin, henkilötiedot kirjattiin ja heitä sekä heidän perheitään uhkailtiin jotta vaiennus toteutuisi. On arvioitu että noin 40 eri henkilöä näki alienien ruumiit ja on varsin todennäköistä että yksi näistä eli vielä päiväkausia armeijan hallussa.
Jotkin asiat ajan ja painostuksen vuoksi saattava muuttua "hovissa", mutta liikaa on toisistaan riippumattomien ihmisten havaintoja ja lausuntoja, jotta voitaisiin sanoa että unen näit.
Yhteensä noin 200 ihmistä on todistanut Roswellin tapahtumat hyvinkin yhteneväisesti sellaisena kuin ne on kirjoitettu kirjassa "The day after Roswell" ja nämä henkilöt olivat hyvin pitkälti toisistaan riippumattomia.
Kukaan aikalainen ei ole koskaan todistanut olleensa virallisessa versiossa, eli Mogul- projektissa mukana. 200-0 tarkoittaa että Ufocrash on 2000% varmuudella todistettu.
Vaikenemisen aikakausi päättyi vasta 80- luvulla. Sodan jälkeisenä aikana herran ja armeijanpelko USA:ssa oli valtaisa. Oli asioita joista sai puhua ja sitten niitä joista ei.
Haluttiin unohtaa sodat ja hässäkät ja keskittyä talouskasvuun ja perheiden perustamisiin.
- Anonyymi
Se olikin vain puu keppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470