Outo vika Toyotassa.

Anonyymi-ap

Tojota Yariksessa on outo vika joka tulee esille kun yrittää kiihdyttää maantienopeudesta, on ihan kuin yksi pytty menisi pimeäksi, ja muut pytyt kävisi ylikierroksilla. Tehot häviää ja moottori pitää kummaa meteliä. Mistähän vioisi etsiä vikaa?

17

665

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kerron sinulle salaisuuden. Ne kaikki sylinterit ovat yhteydessä samaan kampiakseliin ja liikkuvat siksi samalla nopeudella.

• Anonyymi

Urpo. Ne ei välttämättä kaikki tuota tehoa työvaiheessa!

• Anonyymi

Niin ovat,, mutta yksi pytty on vain "matkustaja" ja muut tekee suuremman työn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urpo. Ne ei välttämättä kaikki tuota tehoa työvaiheessa!

No ei tietenkään, mutta sitähän ei ole kysymyskään, mutta liikkuvat saman akselin pakottamana.

• Anonyymi

Minäpä kerron sinulle korjatun version salaisuudesta. Ne kaikki sylinterit eivät ole yhteydessä samaan kampiakseliin mutta niiden sisällä olevat mäntien kiertokanget ovat.

• Anonyymi

Kolmestako yksi pois? On se hurjaa tärinää ja meteliä.

• Anonyymi

No tämä selittää kyllä paljon - siksi nuo on aina tientukkona.
      Ilmeisesti toyotalla ei voi myöskään hidastaa. Tyypillinen tojo köröttää seitseämääkuöymppiä 80 alueella. Jabkun tulee tietyö ja rajoitus 50 tojo painaa edelleen seitsemääkymppiä. Vasta kun tulee ohituspaikka tojonpanee nastan lautaan ja siirtyy ohituskqistlle. Ohituskqistqn päätteeksi pudottaa taas seisemäänkymppiin. En koskaan opi tajuamaan noita.

• Anonyymi

Ajaa tasan 80 mittarinopeutta ja pahottaa mielensä ohittelevista "kaahareista". Yks kääkkä liimautu tuskissaan ulvovalla Tojolla puskuriin valoja vilkuttelemaan kun painoin oikealta ohi. Mitäs yritti tietä tukkia. Nostin varovasti nopeutta pintakaasulla kunnes 150 vauhdissa päätti piruparka luovuttaa. Mutkassa horjahteli poloinen vaarallisen näköisesti kun yritti perässä pysyä. Ryhdikäs Audini sen sijaan pysyi jämäkästi tiessä kiinni eikä kierroslukuni missään vaiheessa ylittänyt 2500 rpm. Vääntö ja laatu puhuu.

• Anonyymi

Tarkista nelossylinteri ,onko mukana vai pudonnut matkalle.

• Anonyymi

Eikös se pudotettu pois jo tehtaalla viimeisillä halpuutuskierroksilla

• Anonyymi

Mulla oli Golfissa samanlainen vika ja vielä 4 eri otteeseen. Siitä meni vuoronperää jokaisen sylinterin puola rikki ja vika ilmeni juuri tuolla tavalla: Osakaasulla auto toimi normaalisti, mutta kaasu pohjassa rikkoutuneen puolan sylinteri tippui pois pelistä. Jos olisin tiennyt, että kaikki puolat tulevat hajoamaan melko lyhyin väliajoin niin olisin vaihdattanut kaikki kerralla mutta minulla auto kävi kuitenkin niiden takia 4 kertaa remontissa.

• Anonyymi

Minulla hajosi Toyotan moottori kesken ajon eikä relax turva maksanut mitään.
        Jouduin itse maksamaan koko lystin. no nyt vaihdoin Corollan pois uudella moottorilla ja ostin halvan sähköauton ja sain 7v huollot kaupanpäälle.

https://www.hedinautomotive.fi/nostot/mg-lanseerauskampanja/

Nyt supertarjous 7+7+7 täysin uusiin MG4-malleihin!

Mikä 7+7+7?

7 vuoden takuu*

7 vuoden ilmaiset huollot**

7 vuoden tiepalvelu***

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla hajosi Toyotan moottori kesken ajon eikä relax turva maksanut mitään.
        Jouduin itse maksamaan koko lystin. no nyt vaihdoin Corollan pois uudella moottorilla ja ostin halvan sähköauton ja sain 7v huollot kaupanpäälle.

https://www.hedinautomotive.fi/nostot/mg-lanseerauskampanja/

Nyt supertarjous 7 7 7 täysin uusiin MG4-malleihin!

Mikä 7 7 7?

7 vuoden takuu*

7 vuoden ilmaiset huollot**

7 vuoden tiepalvelu***

Kinkkikuraa, onnea! Takuita tule tarvitsemaan ja siinäkin kohtaa tarvitset todella onnea.

• Anonyymi

Se on se Atkinsonin idea. Suuresta tilavuudesta saadaan vähän tehoa, sekin kovilla kierroksilla, mutta eipä kulu polttoainettakaan.
      Minulla oli Lada 2105 viimeinen auto, jolla piti polkea kaasu pohjassa, jotta se kulkisi hieman rivakammin. Nyt reilut 30 vuotta on ajettu melkein pintakaasulla. Auto kulkee kevyesti, mutta nilkkaa ojentamalla löytyy tehoja, vähintään riittävästi

• Anonyymi

No et sitten ainakaan Toyotalla ajele. Atkinson on sellainen juttu jota et ole ilmeisesti oikein tajunnut. Mainospuheet voi siinä kohtaa unohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et sitten ainakaan Toyotalla ajele. Atkinson on sellainen juttu jota et ole ilmeisesti oikein tajunnut. Mainospuheet voi siinä kohtaa unohtaa.

Aivan oikein, en ajele Toyotalla. Oli minulla Corolla 90-luvulla, mutta siihen se jäi. Lamakin hellitti, ja alkoi olla varaa parempiinkin.

• Anonyymi00017

Puola.
      Moottorin käydessä nosta puola kerrallaan ylös.
      Torissa myytävänä uusi puola 1,3 l vm.2000 ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1719
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1102
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    8. 74
      611
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      464
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe