Outo vika Toyotassa.

Anonyymi-ap

Tojota Yariksessa on outo vika joka tulee esille kun yrittää kiihdyttää maantienopeudesta, on ihan kuin yksi pytty menisi pimeäksi, ja muut pytyt kävisi ylikierroksilla. Tehot häviää ja moottori pitää kummaa meteliä. Mistähän vioisi etsiä vikaa?

16

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kerron sinulle salaisuuden. Ne kaikki sylinterit ovat yhteydessä samaan kampiakseliin ja liikkuvat siksi samalla nopeudella.

• Anonyymi

Urpo. Ne ei välttämättä kaikki tuota tehoa työvaiheessa!

• Anonyymi

Niin ovat,, mutta yksi pytty on vain "matkustaja" ja muut tekee suuremman työn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urpo. Ne ei välttämättä kaikki tuota tehoa työvaiheessa!

No ei tietenkään, mutta sitähän ei ole kysymyskään, mutta liikkuvat saman akselin pakottamana.

• Anonyymi

Minäpä kerron sinulle korjatun version salaisuudesta. Ne kaikki sylinterit eivät ole yhteydessä samaan kampiakseliin mutta niiden sisällä olevat mäntien kiertokanget ovat.

• Anonyymi

Kolmestako yksi pois? On se hurjaa tärinää ja meteliä.

• Anonyymi

No tämä selittää kyllä paljon - siksi nuo on aina tientukkona.
      Ilmeisesti toyotalla ei voi myöskään hidastaa. Tyypillinen tojo köröttää seitseämääkuöymppiä 80 alueella. Jabkun tulee tietyö ja rajoitus 50 tojo painaa edelleen seitsemääkymppiä. Vasta kun tulee ohituspaikka tojonpanee nastan lautaan ja siirtyy ohituskqistlle. Ohituskqistqn päätteeksi pudottaa taas seisemäänkymppiin. En koskaan opi tajuamaan noita.

• Anonyymi

Ajaa tasan 80 mittarinopeutta ja pahottaa mielensä ohittelevista "kaahareista". Yks kääkkä liimautu tuskissaan ulvovalla Tojolla puskuriin valoja vilkuttelemaan kun painoin oikealta ohi. Mitäs yritti tietä tukkia. Nostin varovasti nopeutta pintakaasulla kunnes 150 vauhdissa päätti piruparka luovuttaa. Mutkassa horjahteli poloinen vaarallisen näköisesti kun yritti perässä pysyä. Ryhdikäs Audini sen sijaan pysyi jämäkästi tiessä kiinni eikä kierroslukuni missään vaiheessa ylittänyt 2500 rpm. Vääntö ja laatu puhuu.

• Anonyymi

Tarkista nelossylinteri ,onko mukana vai pudonnut matkalle.

• Anonyymi

Eikös se pudotettu pois jo tehtaalla viimeisillä halpuutuskierroksilla

• Anonyymi

Mulla oli Golfissa samanlainen vika ja vielä 4 eri otteeseen. Siitä meni vuoronperää jokaisen sylinterin puola rikki ja vika ilmeni juuri tuolla tavalla: Osakaasulla auto toimi normaalisti, mutta kaasu pohjassa rikkoutuneen puolan sylinteri tippui pois pelistä. Jos olisin tiennyt, että kaikki puolat tulevat hajoamaan melko lyhyin väliajoin niin olisin vaihdattanut kaikki kerralla mutta minulla auto kävi kuitenkin niiden takia 4 kertaa remontissa.

• Anonyymi

Minulla hajosi Toyotan moottori kesken ajon eikä relax turva maksanut mitään.
        Jouduin itse maksamaan koko lystin. no nyt vaihdoin Corollan pois uudella moottorilla ja ostin halvan sähköauton ja sain 7v huollot kaupanpäälle.

https://www.hedinautomotive.fi/nostot/mg-lanseerauskampanja/

Nyt supertarjous 7+7+7 täysin uusiin MG4-malleihin!

Mikä 7+7+7?

7 vuoden takuu*

7 vuoden ilmaiset huollot**

7 vuoden tiepalvelu***

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla hajosi Toyotan moottori kesken ajon eikä relax turva maksanut mitään.
        Jouduin itse maksamaan koko lystin. no nyt vaihdoin Corollan pois uudella moottorilla ja ostin halvan sähköauton ja sain 7v huollot kaupanpäälle.

https://www.hedinautomotive.fi/nostot/mg-lanseerauskampanja/

Nyt supertarjous 7 7 7 täysin uusiin MG4-malleihin!

Mikä 7 7 7?

7 vuoden takuu*

7 vuoden ilmaiset huollot**

7 vuoden tiepalvelu***

Kinkkikuraa, onnea! Takuita tule tarvitsemaan ja siinäkin kohtaa tarvitset todella onnea.

• Anonyymi

Se on se Atkinsonin idea. Suuresta tilavuudesta saadaan vähän tehoa, sekin kovilla kierroksilla, mutta eipä kulu polttoainettakaan.
      Minulla oli Lada 2105 viimeinen auto, jolla piti polkea kaasu pohjassa, jotta se kulkisi hieman rivakammin. Nyt reilut 30 vuotta on ajettu melkein pintakaasulla. Auto kulkee kevyesti, mutta nilkkaa ojentamalla löytyy tehoja, vähintään riittävästi

• Anonyymi

No et sitten ainakaan Toyotalla ajele. Atkinson on sellainen juttu jota et ole ilmeisesti oikein tajunnut. Mainospuheet voi siinä kohtaa unohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et sitten ainakaan Toyotalla ajele. Atkinson on sellainen juttu jota et ole ilmeisesti oikein tajunnut. Mainospuheet voi siinä kohtaa unohtaa.

Aivan oikein, en ajele Toyotalla. Oli minulla Corolla 90-luvulla, mutta siihen se jäi. Lamakin hellitti, ja alkoi olla varaa parempiinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe