Mitä tehdä jos on luonnostaa laiha ja alipainoinen mutta haluaa lihoa mutta paino ei lisäänny millää

Anonyymi-ap

Minulla on ongelma. Olen ollut koko ikäni alipainoinen mutta haluaisin saada lisää painoa itselleni. Laihuudestani johtuen ihmiset olettavat minun sairastavan jotakin syömishäiriötä, mutta minä syön joka päivä ihan jäätävästi roskaruokaa mutta painoni ei vaan nouse. Minulla on myös raudanpuute anemia joka ei haluaisi parantua. Olen syönyt lääkkeitä tähän ongelmaan useamman vuoden mutta mikään ei auta. Joten olisko mitään neuvoja mitä tulisi tehdä että saisin lisää painoa kehooni.

5

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiolut ja makkara on aika hyvä lihotuskeino.

• Anonyymi

Kolme työkaveriani oli tuota kaliiberia.
      Toiseen ei tehonnut vuosienkaan saatossa mikään.
      Heppu yritti kohentaa ruotoaan mutta mikään ei tehonnut. Ainoa seuraus oli disbeteksen hankkiminen.
      Toisen hepun kohtalo ei ollut noin kova. +40v jälkeen alkoi tuo olut-makkara dieetti puremaan ja näkymään mätipuolella.
      Kolmas oli toivoton tapaus. Aamupäivän kahvipaussin läskileipien päälle jälkkäriksi kourallinen sokeripaloja. Ruokatunnilla kävi syömässä lähellä sijaitsevassa kodissaan.
      Iltapäivän kahvipaussilla samat eväät kuin aamupäivälläkin.
      Ennen klo16:sta ryhtyi jo ajatuksissaan herkuttelemaan kotipäivällisellä.
      Ollessamme "huolestuneita" hänen iltaselviytymisestään niin saimme lohdutukseksi kuulla hänen vaimonsa tekevän esimerkiksi kuumia, päällystettyjä uunileipiä tai jotain vastaavaa. Ukko on ollut koko tuntemiseni ajan samanlainen rautakangen taakse piiloon pääsevä. Tutustuimme 80-luvulla ja nykyään tapaamme satunnaisesti.
      Heppu vastasi ihmettelyymme, että hänen isänsä oli samanlainen.
      Tietääkseni äijä on terve ilman sokeri-, tai sydänhäiriöitä.

• Anonyymi

Sinun pitää löytää jostain feederi.

• Anonyymi

Onko sinulla olleet säännölliset kuukautiset? Hikoiletko paljon? Pyörryttääkö?

• Anonyymi

raudanpuute tulee helposti jos ohutsuolen pinta on vaurioitunut, rauta ei vaan imeydy

itselläni oli ja on edelleen keliakian aiheuttama vaurio suolessa ja elimistöstäni puuttuu kaikenlaisia kivennäis- ja hivenaineita

rautaa puuttui jossakin vaiheessa niin paljon että pyörtyilin

niin, kun se ravintokin imeytyy sieltä suolesta, voiko olla suolessasi on vaurio, joka estää myös ravinnon imeytymistä?

suosittelisin että etsit osaavan erikoislääkärin ja menet hänen juttusille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7454
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5094
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      97
      3452
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2319
    5. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2289
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2168
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2113
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1887
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1781
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1683
    Aihe