Minulla on ongelma. Olen ollut koko ikäni alipainoinen mutta haluaisin saada lisää painoa itselleni. Laihuudestani johtuen ihmiset olettavat minun sairastavan jotakin syömishäiriötä, mutta minä syön joka päivä ihan jäätävästi roskaruokaa mutta painoni ei vaan nouse. Minulla on myös raudanpuute anemia joka ei haluaisi parantua. Olen syönyt lääkkeitä tähän ongelmaan useamman vuoden mutta mikään ei auta. Joten olisko mitään neuvoja mitä tulisi tehdä että saisin lisää painoa kehooni.
Mitä tehdä jos on luonnostaa laiha ja alipainoinen mutta haluaa lihoa mutta paino ei lisäänny millää
5
204
Vastaukset
Keskiolut ja makkara on aika hyvä lihotuskeino.
- Anonyymi
Kolme työkaveriani oli tuota kaliiberia.
Toiseen ei tehonnut vuosienkaan saatossa mikään.
Heppu yritti kohentaa ruotoaan mutta mikään ei tehonnut. Ainoa seuraus oli disbeteksen hankkiminen.
Toisen hepun kohtalo ei ollut noin kova. +40v jälkeen alkoi tuo olut-makkara dieetti puremaan ja näkymään mätipuolella.
Kolmas oli toivoton tapaus. Aamupäivän kahvipaussin läskileipien päälle jälkkäriksi kourallinen sokeripaloja. Ruokatunnilla kävi syömässä lähellä sijaitsevassa kodissaan.
Iltapäivän kahvipaussilla samat eväät kuin aamupäivälläkin.
Ennen klo16:sta ryhtyi jo ajatuksissaan herkuttelemaan kotipäivällisellä.
Ollessamme "huolestuneita" hänen iltaselviytymisestään niin saimme lohdutukseksi kuulla hänen vaimonsa tekevän esimerkiksi kuumia, päällystettyjä uunileipiä tai jotain vastaavaa. Ukko on ollut koko tuntemiseni ajan samanlainen rautakangen taakse piiloon pääsevä. Tutustuimme 80-luvulla ja nykyään tapaamme satunnaisesti.
Heppu vastasi ihmettelyymme, että hänen isänsä oli samanlainen.
Tietääkseni äijä on terve ilman sokeri-, tai sydänhäiriöitä. - Anonyymi
Sinun pitää löytää jostain feederi.
- Anonyymi
Onko sinulla olleet säännölliset kuukautiset? Hikoiletko paljon? Pyörryttääkö?
- Anonyymi
raudanpuute tulee helposti jos ohutsuolen pinta on vaurioitunut, rauta ei vaan imeydy
itselläni oli ja on edelleen keliakian aiheuttama vaurio suolessa ja elimistöstäni puuttuu kaikenlaisia kivennäis- ja hivenaineita
rautaa puuttui jossakin vaiheessa niin paljon että pyörtyilin
niin, kun se ravintokin imeytyy sieltä suolesta, voiko olla suolessasi on vaurio, joka estää myös ravinnon imeytymistä?
suosittelisin että etsit osaavan erikoislääkärin ja menet hänen juttusille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683