Mitä tehdä jos on luonnostaa laiha ja alipainoinen mutta haluaa lihoa mutta paino ei lisäänny millää

Anonyymi-ap

Minulla on ongelma. Olen ollut koko ikäni alipainoinen mutta haluaisin saada lisää painoa itselleni. Laihuudestani johtuen ihmiset olettavat minun sairastavan jotakin syömishäiriötä, mutta minä syön joka päivä ihan jäätävästi roskaruokaa mutta painoni ei vaan nouse. Minulla on myös raudanpuute anemia joka ei haluaisi parantua. Olen syönyt lääkkeitä tähän ongelmaan useamman vuoden mutta mikään ei auta. Joten olisko mitään neuvoja mitä tulisi tehdä että saisin lisää painoa kehooni.

5

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiolut ja makkara on aika hyvä lihotuskeino.

    • Anonyymi

      Kolme työkaveriani oli tuota kaliiberia.
      Toiseen ei tehonnut vuosienkaan saatossa mikään.
      Heppu yritti kohentaa ruotoaan mutta mikään ei tehonnut. Ainoa seuraus oli disbeteksen hankkiminen.
      Toisen hepun kohtalo ei ollut noin kova. +40v jälkeen alkoi tuo olut-makkara dieetti puremaan ja näkymään mätipuolella.
      Kolmas oli toivoton tapaus. Aamupäivän kahvipaussin läskileipien päälle jälkkäriksi kourallinen sokeripaloja. Ruokatunnilla kävi syömässä lähellä sijaitsevassa kodissaan.
      Iltapäivän kahvipaussilla samat eväät kuin aamupäivälläkin.
      Ennen klo16:sta ryhtyi jo ajatuksissaan herkuttelemaan kotipäivällisellä.
      Ollessamme "huolestuneita" hänen iltaselviytymisestään niin saimme lohdutukseksi kuulla hänen vaimonsa tekevän esimerkiksi kuumia, päällystettyjä uunileipiä tai jotain vastaavaa. Ukko on ollut koko tuntemiseni ajan samanlainen rautakangen taakse piiloon pääsevä. Tutustuimme 80-luvulla ja nykyään tapaamme satunnaisesti.
      Heppu vastasi ihmettelyymme, että hänen isänsä oli samanlainen.
      Tietääkseni äijä on terve ilman sokeri-, tai sydänhäiriöitä.

    • Anonyymi

      Sinun pitää löytää jostain feederi.

    • Anonyymi

      Onko sinulla olleet säännölliset kuukautiset? Hikoiletko paljon? Pyörryttääkö?

    • Anonyymi

      raudanpuute tulee helposti jos ohutsuolen pinta on vaurioitunut, rauta ei vaan imeydy

      itselläni oli ja on edelleen keliakian aiheuttama vaurio suolessa ja elimistöstäni puuttuu kaikenlaisia kivennäis- ja hivenaineita

      rautaa puuttui jossakin vaiheessa niin paljon että pyörtyilin

      niin, kun se ravintokin imeytyy sieltä suolesta, voiko olla suolessasi on vaurio, joka estää myös ravinnon imeytymistä?

      suosittelisin että etsit osaavan erikoislääkärin ja menet hänen juttusille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe