Venäjämielisen nimen tsekatkaa.
Erkki Tuomioja on julkaissut 300
9
498
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010552038.html
Mikseivät ole tarkentaneet miltä osin "Hallituksen esitys 53/2024 niin sanotuksi käännytyslaiksi on ytimeltään ristririidassa oikeusvaltion, EU-oikeuden ja ihmisoikeuksien kanssa. "? - Anonyymi
Mites suomalaisten ihmisoikeudet koronan aikaan ? Tuomiojan SDP esti ihmisiä kulkemasta omassa maassaan. Tuomiojan sussu ,Tarja Halonen poisti, Venäjän ystävänä, miinat rajaltamme, miksi olemme nyt tässä tilanteessa rajalain puitteissa. Ryssiä nuo ovat kaikki allekirjoittaneet.
- Anonyymi
Risuparta-Erkki jaksaa kertoa samaa tarinaa kun Neuvostoliiton aikaan. Hyvä kai se on, että on periaatteen mies.
- Anonyymi
Kommunisti, painukoon venäjälle
- Anonyymi
Eli luettelo Suomen ääri/laitava...laisista.
- Anonyymi
Kutsutaan kommunisteiksi, eli sama kuin natsi.
- Anonyymi
Rauhoittukaapas nyt hieman. Hyvä, että asiasta keskustellaan, hyvä, että on vastustajia. Hyvä, että käytetään asiantuntijoita. Hyvä, että tietoa jaetaan. Näin Suomessa demokratia toimii, näin asioista päätetään.
- Anonyymi
Mutta noin ei toimita, kuten Erkki toimii. Kommunistimaissa vaikutetaan äänestykseen vilpillisin propaganda ja painostuskeinoin. Demokratiassa vaaleissa valtaan valitut äänestävät eduskunnassa ei varjovaikutuksella. Perseestä!
- Anonyymi
Niinpä niin Evkki,Tarvkku,Kiirvaskiuru jne.melekonoinen puolue tämä sössönoomien sakki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232