Yritin löytää netin haulla ikkunanpesuun sopivia välineitä, siis varrellista pesusientä tai vastaavaa. Ensin tuli ikkunanpesuaineita seittemänsataa erilaista. Sitten tuli pissapojan mottoreita ja pyyhkijän sulkia ja kaikkea muuta autohärpäkettä toiset seittemänsataa erilaista. No sitten löytyi teleskooppivarrelista pesusettiä, KAIKKI TEMUN listoilta. Kotimaisia toimittajia ei yhtäkään.
Yritykset eivät osaa markkinoida
6
304
Vastaukset
- Anonyymi
Kävele kauppaan niin saat sieltä mitä tarvitset. Taidat olla nettiorja.
- Anonyymi
Kas kun kauppoihin on sen verran matkaa. Ja oletko varma, että tarpeet löytyvät ensimmäisestä kaupasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun kauppoihin on sen verran matkaa. Ja oletko varma, että tarpeet löytyvät ensimmäisestä kaupasta?
Kunnolliset ammattivälineet löytyy siivoustarvikeliikkeistä, ei prismasta tai cittarista. Monilla liikkeillä on myös verkkokauppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnolliset ammattivälineet löytyy siivoustarvikeliikkeistä, ei prismasta tai cittarista. Monilla liikkeillä on myös verkkokauppa.
Ympyrä sulkeutuu. Siivoustarvikeliikkeitä ei ole lähistöllä ja siis pitäisi turvautua nettiin. Aikaisempi kirjoittaja haukkui minua nettiorjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ympyrä sulkeutuu. Siivoustarvikeliikkeitä ei ole lähistöllä ja siis pitäisi turvautua nettiin. Aikaisempi kirjoittaja haukkui minua nettiorjaksi.
Nettiorjakin osaisi sentään käyttää nettihaussa oikeita sanoja. Kädetöntä touhua jos ei muka löydä mitään.
- Anonyymi
Ota esim. Ettoren ikkunanpseuvälineet, niin saat vehkeet joihin löytyy vaihtokumeja yms. 30 cm luokkaa olevat ovat yleistäen kotikäyttöön sopivimmat.
https://www.pemic.fi/c67-ikkunanpesuvalineet-fi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379