Mulla on siis ihan vakio kiinanmanki. ainoat asiat jota vaihdettu on tehari ja powerfiltteri. Mankissa on vakio 16mm kaasari jossa on vakio 60 pääsuutin ja 18mm imukaula. Kureja en oo ottanu pois. Luulen ainakin, että manki käy laihalla kun tulppa on Valkonen ja putki ja kone kuumenee tosi paljon. Neulan sokka on toiseksi alimmalla ja tällä hetkellä on lämmin nii en usko että laihalla käyminen johtuu tuosta. Olisiko 66 pääsuutin hyvä vai pitäskö olla isompi tai pienempi. Kun tosiaan tällä hetkellä on se 60 suutin.
Mikä olisi sopiva pääsuutin vakiomankiin jossa on tehari
1
259
Vastaukset
Ei muista noit mopojutskia enää..moottoripyörään ostin joskus palikan joka ohitti lamda-anturin korjaukset eli antoi aina maksimitehon..kuulosti kuin se olisi käynyt vähän rikkaalla eli liikaa bensaa..en tehnyt asialle mitään kun tehoa silti riitti..aina ja kaikkialla.. 1:1 tehopainosuhde on melko riittävä joka vehkeeseen..oma hevosvoima jokaiselle painokilolle niin homma toimii.. :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951679
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261559Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301282
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1261103Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22977
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46783