Mulla on siis ihan vakio kiinanmanki. ainoat asiat jota vaihdettu on tehari ja powerfiltteri. Mankissa on vakio 16mm kaasari jossa on vakio 60 pääsuutin ja 18mm imukaula. Kureja en oo ottanu pois. Luulen ainakin, että manki käy laihalla kun tulppa on Valkonen ja putki ja kone kuumenee tosi paljon. Neulan sokka on toiseksi alimmalla ja tällä hetkellä on lämmin nii en usko että laihalla käyminen johtuu tuosta. Olisiko 66 pääsuutin hyvä vai pitäskö olla isompi tai pienempi. Kun tosiaan tällä hetkellä on se 60 suutin.
Mikä olisi sopiva pääsuutin vakiomankiin jossa on tehari
1
214
Vastaukset
Ei muista noit mopojutskia enää..moottoripyörään ostin joskus palikan joka ohitti lamda-anturin korjaukset eli antoi aina maksimitehon..kuulosti kuin se olisi käynyt vähän rikkaalla eli liikaa bensaa..en tehnyt asialle mitään kun tehoa silti riitti..aina ja kaikkialla.. 1:1 tehopainosuhde on melko riittävä joka vehkeeseen..oma hevosvoima jokaiselle painokilolle niin homma toimii.. :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151352- 104911
- 78831
- 41803
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 50782
- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759