Mulla on siis ihan vakio kiinanmanki. ainoat asiat jota vaihdettu on tehari ja powerfiltteri. Mankissa on vakio 16mm kaasari jossa on vakio 60 pääsuutin ja 18mm imukaula. Kureja en oo ottanu pois. Luulen ainakin, että manki käy laihalla kun tulppa on Valkonen ja putki ja kone kuumenee tosi paljon. Neulan sokka on toiseksi alimmalla ja tällä hetkellä on lämmin nii en usko että laihalla käyminen johtuu tuosta. Olisiko 66 pääsuutin hyvä vai pitäskö olla isompi tai pienempi. Kun tosiaan tällä hetkellä on se 60 suutin.
Mikä olisi sopiva pääsuutin vakiomankiin jossa on tehari
1
98
Vastaukset
Ei muista noit mopojutskia enää..moottoripyörään ostin joskus palikan joka ohitti lamda-anturin korjaukset eli antoi aina maksimitehon..kuulosti kuin se olisi käynyt vähän rikkaalla eli liikaa bensaa..en tehnyt asialle mitään kun tehoa silti riitti..aina ja kaikkialla.. 1:1 tehopainosuhde on melko riittävä joka vehkeeseen..oma hevosvoima jokaiselle painokilolle niin homma toimii.. :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254103- 773251
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?402870Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.682755- 1592730
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi512498Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352315- 351912
- 511888
- 421659