Numballin ura.

Anonyymi-ap

654767567657
2016-12-15 16:21:52

Varmaan minunkin pitäisi sanoa mikä on tarinani opetus, 30 vuoden aikana useita tuhansia tunteja erilaisia luentoja, kantahenkilökunnalle ja varusmiehille, 8000 lentotuntia kaikilla mikä ilmassa pysyy...ja lentokapteenin lupakirja... joten luulen että Hanki kusipää se elämä, ellei se ole liian myöhäistä, väitteesi on yhtä harhainen kun kaikki muutkin väitteesi.

14

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä ihmeellistä tuossa on, sehän on vain vastaus AAA-Luokan yrittäjälle joka ei tiedä yrittämisestä eikä väittämästään omasta ammatistaan mitään ilman googleopiskelua?

      • Anonyymi

        No mitä ihmeellistä siinä sitten on?

        Kusipäähän aktivoi sut joka päivä tuollaiseen.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti et ymmärtänyt edes ekaa lausetta, Varmaan minunkin pitäisi sanoa mikä on tarinani opetus... läpäisitkö edes apukoulun.

    • Anonyymi

      Megalomaniaa esiintyy skitsofreenikoilla ja se näkyy täysin vailla suhteellisuudentajua olevana huikentelevaisuudella. Tuossa purkauksessa on kaikki pielessä. Kellään suomalaisen lennoston lentäjällä ei ole 8000 tuntia ja koelentäjät ei ole toimistoinsinöörejä eikä keksijöitä jotka pitävät "tuhansia tunteja luentoja" ja lentokapteeneilla ei ole mitään lupakirjaa vaan se on presidentin myöntämä arvonimi. Lentokapteeneita on ja on ollut Suomessa noin sata.

      Tämä satusetä sitten vihaa leimuten nimittelee toisia ja kehottaa hankkimaan elämän puhuen harhoista, ikää on ollut 56 tuossa vaiheessa. Seuraavat 8 vuotta vain tällä palstalla on nuo luennot pidetty eikä suinkaan tuossa kaikki vaan viisi muuta menestystarinaa on vielä päällekkäin joista kenties hauskimpana hänellä on ylemmät korkeakoulututkinnot filosofiasta ja matematiikasta ;)

      • Anonyymi

        On varsin kehno selitys omalle paskanpuhumiselleen se että olettaa jonkun kirjoittajista puhuvan paskaa. Vielä huonompi selitys on kertoa olevansa jonkinlainen "impulssi" tai "aktivoitsija", joka "pakottaa toiset ajattelemaan itseään". Nuo ajatukset ja käytösmallit löytyy jokaisen hullujenhuoneen harjoittelijoiden kahvihuoneen manuaalista, jonka avulla harjoittelija pääsee tutustumaan nopeasti näiden Numbien sielunmaisemaan, että ymmärtäisi hieman mistä nämä puhuu.

        "Koska sinä olet pienyrittäjä, minä olen hävittäjälentäjä"? Tuollaista olettaisi kuulevansa viisivuotiaalta ylivilkkaalta naskalilta, eikä kuuskymppiseltä eläkeläiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varsin kehno selitys omalle paskanpuhumiselleen se että olettaa jonkun kirjoittajista puhuvan paskaa. Vielä huonompi selitys on kertoa olevansa jonkinlainen "impulssi" tai "aktivoitsija", joka "pakottaa toiset ajattelemaan itseään". Nuo ajatukset ja käytösmallit löytyy jokaisen hullujenhuoneen harjoittelijoiden kahvihuoneen manuaalista, jonka avulla harjoittelija pääsee tutustumaan nopeasti näiden Numbien sielunmaisemaan, että ymmärtäisi hieman mistä nämä puhuu.

        "Koska sinä olet pienyrittäjä, minä olen hävittäjälentäjä"? Tuollaista olettaisi kuulevansa viisivuotiaalta ylivilkkaalta naskalilta, eikä kuuskymppiseltä eläkeläiseltä.

        Voi poika rukka, on aivan hyväksyttävää kuitata paskanpuhumiset vielä enemmän paskaa puhumalla, se on jopa hyvän nettietiketin mukaista, siinä vaan viestitään että en usko juttujasi, lopeta jo, mutta asioita pitää liioitella voimakkaasti, että terve lukija huomaa sen vain palautteeksi... näin miljoona velat muuttuivat saataviksi se on 2010 arkipäivää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poika rukka, on aivan hyväksyttävää kuitata paskanpuhumiset vielä enemmän paskaa puhumalla, se on jopa hyvän nettietiketin mukaista, siinä vaan viestitään että en usko juttujasi, lopeta jo, mutta asioita pitää liioitella voimakkaasti, että terve lukija huomaa sen vain palautteeksi... näin miljoona velat muuttuivat saataviksi se on 2010 arkipäivää...

        Enkä minä ole puhunut impulseista, aktivoinneista enkä sanaakaan pakottaa toiset ajattelemaan itseään kirjoittanut sanaa koskaan, en tiedä mitä löytyy mielisairaaloiden kahdihuoneesta, kerro sinä vaan rohkeasti, olet selvä kokemusasiantuntija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poika rukka, on aivan hyväksyttävää kuitata paskanpuhumiset vielä enemmän paskaa puhumalla, se on jopa hyvän nettietiketin mukaista, siinä vaan viestitään että en usko juttujasi, lopeta jo, mutta asioita pitää liioitella voimakkaasti, että terve lukija huomaa sen vain palautteeksi... näin miljoona velat muuttuivat saataviksi se on 2010 arkipäivää...

        Jos sinua ja Kymppiä vertailen, niin hä on varsin hyvin todistanut olevansa se joka on ja hänellä on siitä kaikki kuvalliset dokumentit olleet näkösällä, eikä tarinansa ole rönsyillyt lainkaan vaan hän on ollut samassa ammatissa samalla historialla koko ajan, hänellä ja vaimollaan on tabien baanit, ID kortit ja ajokortit, autot ja moottoripyörät ja kielikoulutkin on käyty. Hänellä on esitellyt tuoreeltaan monet business-luokan lentoliput Suomen ja Bangkokin väliltä ja passit 30 tonnin Ducatin satulalta. Ei ole sinulta Bumba näkynyt yhtäkään 24 tuhannen paateron ravintolalaskua, kuten Kympiltä näkyi. Hänellä on myös jumalaisen kaunis vaimo, joka ei ole mikään Phuketin vanha sotaratsu, kuten se sinun... jätettäköön nyt sanomatta, etten alennu kanssasi samalle tasolle.
        En ole löytänyt mitään hänen tarinoistaan, jotka poikkeaisi hänen fasestaan. Hän on juuri se joka sanoo olevansa.

        Kun taas verrataan sinuun, sinussa ei ole mikään totta muu kuin että pääsit jo nuorena sairaseläkkeelle, enkä usko sen tapahtuneen selkävaivoista, vaan psyykkisistä ongelmista, joka on suomalaisten yleisin syy joutua eläkkeelle. Sin sepitelmäsi historiasta on yhteensä toistasataa vuotta ja ymmärtänet ettei se ole mahdollista 63 vuotiaalle.
        "Hesan nuorisotoimen johtaja", keksijänero, ensimmäinen tietokonekauppias, yliopiston tähtiopettaja, väkivallan ammattilainen, Vaisalan patenttimies, titaanisen amexin haltija, omaa nimeäsi kantavan yhtiön perustaja joka siivitti Microsoftin menestykseen, Rolls Roycen entisöijä, ranskää puhuva tietokoneohjelmoitsija ja nämä lentohommat on kaiken huipentuma, joita ei kuule todellakaan edes lasten suusta koska hekään ei usko että kukaan uskoo.

        Tilanne sinun ja rakkaasi välillä on 0-100, rakkaasi hyväksi, eikä muutosta asiaan ole havaittavissa.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä ole puhunut impulseista, aktivoinneista enkä sanaakaan pakottaa toiset ajattelemaan itseään kirjoittanut sanaa koskaan, en tiedä mitä löytyy mielisairaaloiden kahdihuoneesta, kerro sinä vaan rohkeasti, olet selvä kokemusasiantuntija.

        Senssu tekeekin sen puolestasi. Kun sinä kirjoitat jotakin, joku kommentoi sitä niin Senssu kertoo sen kommentoinnin johtuvan sinun antamasta impulssista joka johtaa aktivointiin ja oireiluun. Senssu on siis sinun lehdistösihteeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua ja Kymppiä vertailen, niin hä on varsin hyvin todistanut olevansa se joka on ja hänellä on siitä kaikki kuvalliset dokumentit olleet näkösällä, eikä tarinansa ole rönsyillyt lainkaan vaan hän on ollut samassa ammatissa samalla historialla koko ajan, hänellä ja vaimollaan on tabien baanit, ID kortit ja ajokortit, autot ja moottoripyörät ja kielikoulutkin on käyty. Hänellä on esitellyt tuoreeltaan monet business-luokan lentoliput Suomen ja Bangkokin väliltä ja passit 30 tonnin Ducatin satulalta. Ei ole sinulta Bumba näkynyt yhtäkään 24 tuhannen paateron ravintolalaskua, kuten Kympiltä näkyi. Hänellä on myös jumalaisen kaunis vaimo, joka ei ole mikään Phuketin vanha sotaratsu, kuten se sinun... jätettäköön nyt sanomatta, etten alennu kanssasi samalle tasolle.
        En ole löytänyt mitään hänen tarinoistaan, jotka poikkeaisi hänen fasestaan. Hän on juuri se joka sanoo olevansa.

        Kun taas verrataan sinuun, sinussa ei ole mikään totta muu kuin että pääsit jo nuorena sairaseläkkeelle, enkä usko sen tapahtuneen selkävaivoista, vaan psyykkisistä ongelmista, joka on suomalaisten yleisin syy joutua eläkkeelle. Sin sepitelmäsi historiasta on yhteensä toistasataa vuotta ja ymmärtänet ettei se ole mahdollista 63 vuotiaalle.
        "Hesan nuorisotoimen johtaja", keksijänero, ensimmäinen tietokonekauppias, yliopiston tähtiopettaja, väkivallan ammattilainen, Vaisalan patenttimies, titaanisen amexin haltija, omaa nimeäsi kantavan yhtiön perustaja joka siivitti Microsoftin menestykseen, Rolls Roycen entisöijä, ranskää puhuva tietokoneohjelmoitsija ja nämä lentohommat on kaiken huipentuma, joita ei kuule todellakaan edes lasten suusta koska hekään ei usko että kukaan uskoo.

        Tilanne sinun ja rakkaasi välillä on 0-100, rakkaasi hyväksi, eikä muutosta asiaan ole havaittavissa.

        laiffila

        Toisaalta taas laiffila, sinun meriitit on tosi vähissä, jos lainkaan kerrot olevasi diploomi-insinööri, et todellakaan... se vaatii älyä mitä sinulla on hyvin heikonlaisesti, kuva kollaasisi osoittavat sen täysin selvästi... diplomi-insinöörit eivät aijaile kattiloita kenenään päähän, siksi olet palstan heikoin lenkki nyt ja aina, joten jatkahan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu tekeekin sen puolestasi. Kun sinä kirjoitat jotakin, joku kommentoi sitä niin Senssu kertoo sen kommentoinnin johtuvan sinun antamasta impulssista joka johtaa aktivointiin ja oireiluun. Senssu on siis sinun lehdistösihteeri.

        Hei Hukkapala, hauskasti lataat että minä teen jotain Numban puolesta ja että olen hänen lehdistösihteerisi.

        Mikä sinä olet Kympillesi, funtsippa sitä.

        Näyttänyt koulutodistuksensa ..... minä olen todistanut syntymäpäiväni toiseksi kuin Numba ja näyttänyt opiskelukorttini.

        Ei ole Kymppisi näyttänyt mitään todistusta ammatistaan kuten et sinäkään, mutta minä olen.

        Terkut raxipossuillesi ja roiskeläpälle sinne vaatimattomiin kesälomaolosuhteisiin.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Hukkapala, hauskasti lataat että minä teen jotain Numban puolesta ja että olen hänen lehdistösihteerisi.

        Mikä sinä olet Kympillesi, funtsippa sitä.

        Näyttänyt koulutodistuksensa ..... minä olen todistanut syntymäpäiväni toiseksi kuin Numba ja näyttänyt opiskelukorttini.

        Ei ole Kymppisi näyttänyt mitään todistusta ammatistaan kuten et sinäkään, mutta minä olen.

        Terkut raxipossuillesi ja roiskeläpälle sinne vaatimattomiin kesälomaolosuhteisiin.

        > § <

        En ole kenenkään fani enkä sihteeri, mutta minulla on sellainen ominaisuus kuin oikeustaju ja erotan kyllä paskapuheet totuudesta. Näen kuka on kuka. Sinun ainoa motiivisi epäillä muita vaikka mistä on aivan pohjaton katkeruus, jollaista ei varmaankaan ole kenelläkään toisella koko maailmassa. Suorastaan ulvot hätääsi, jos jollakin on videoprojektori tai mummolla kesämökki. Jos tuollaiset toisten asiat ovat sinulle aivan liikaa, niin onko tässä maailmassa mitään, mitä soisit muille tai mitä soisit muilla olevan, ilman käsittämättömiä teorioita kuinka se ei voi olla totta? Olet täysin uskomaton ja aivan uniikki tapaus, etkä millään tavalla hyvässä mielessä. Voidaan puhua ihmishirviöstä ja ihmisen irvikuvasta kohdallasi ja voi niitä joiden elämässä on reitti kanssasi kohdannut, etenkin voi vaimoparkaasi, mutta onneksi hän on lopultakin tainnut tajuta ettei läsnäolostasi seuraa koskaan mitään hyvää. Lakkaa hänen vainoamisensa.

        laiffila, töissä, työkaverin sairasloma jatkuu ja tuuraus jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kenenkään fani enkä sihteeri, mutta minulla on sellainen ominaisuus kuin oikeustaju ja erotan kyllä paskapuheet totuudesta. Näen kuka on kuka. Sinun ainoa motiivisi epäillä muita vaikka mistä on aivan pohjaton katkeruus, jollaista ei varmaankaan ole kenelläkään toisella koko maailmassa. Suorastaan ulvot hätääsi, jos jollakin on videoprojektori tai mummolla kesämökki. Jos tuollaiset toisten asiat ovat sinulle aivan liikaa, niin onko tässä maailmassa mitään, mitä soisit muille tai mitä soisit muilla olevan, ilman käsittämättömiä teorioita kuinka se ei voi olla totta? Olet täysin uskomaton ja aivan uniikki tapaus, etkä millään tavalla hyvässä mielessä. Voidaan puhua ihmishirviöstä ja ihmisen irvikuvasta kohdallasi ja voi niitä joiden elämässä on reitti kanssasi kohdannut, etenkin voi vaimoparkaasi, mutta onneksi hän on lopultakin tainnut tajuta ettei läsnäolostasi seuraa koskaan mitään hyvää. Lakkaa hänen vainoamisensa.

        laiffila, töissä, työkaverin sairasloma jatkuu ja tuuraus jatkuu

        Just just kusti kulta, luulenpa että olet kyvykäs aijailemaan kattiloita itsellesi tuntemattomien päähän, mutta ei siitä ole meriitiksi... 555555


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just kusti kulta, luulenpa että olet kyvykäs aijailemaan kattiloita itsellesi tuntemattomien päähän, mutta ei siitä ole meriitiksi... 555555

        Tehdasköyhällä on ominaisuus.

        Varsin on monta ominaisuutta.

        Voisi pa mainita muutamia, kuten:

        Ei erota minua ja Numbaa vaan pitää samana.
        Paisuttaa, muuttaa ja maustaa tarinat ja sitten niihin viitaten irvailee.
        Ei kestä kympin lailla mitään itseensä kohdistuvaa.
        On valikoiva huomiokyky.
        Erittäin negatiivinen asenne ja riidan tahtoisuus joka päivä.
        Ja paljon muuta.
        S


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe