Meidän perheestä oli tehty lastensuojeluilmoitus jossa kerrottiin, että molemmat meistä vanhemmista käytettäisiin huumausaineita päivittäin. Ilmoitus oli tehty yöllä hätäkeskukseen (hätäkeskuks sanoi ilmoittajan olleen päihtynyt ja esiintynyt nimettömänä ) ja sieltä sit ilmoitettiin sossuille tää ilmoitus. Minulle (äidille) soitettiin ja varattiin kotikäyntiaika vaikka ilmoitus on kiusaksi tehty ja aiheeton ja jopa tiedämme sen tekijän. Lapsemme voi todella hyvin emmekä käytä todellakaan huumeita. Huomenna tämä kotikäynti olisi ja haluaisin neuvoja miten selvitä tälläisestä tilanteesta ettei tulisi mitään jatkotoimenpiteitä koska saan toisen vauvan 1.5 kk päästä ja stressaan todella paljon nyt tästä asiasta varsinkin jos joudumme käymään uusissa tapaamisissa vaikka ei olisi aihetta :( itkettää enkä pysty öisin nukkumaan kun ajattelen koko ajan että miksi näitä ilmoituksia pystyy KULA vaan humalainen tekemään kiusallaan jos tarkoitus on saada pahaa aikaan vain eikä varsinkaan kiinosta lapsen hyvinvointi.olen todella täynnä vihaa tätä ilmoittajaa kohtaan (ex parasystäväni joka on nykyisin itse huume/lääke koukussa ja luonteeltaan mielenvikainen). Sen takia välit katkaistu häneen kauan sitten.
Tehtiin jo rikosilmoitus tästä perättömän ilmoituksen tekijästä
Lasu ilmoitus
Anonyymi-ap
1
311
Vastaukset
- Anonyymi
Tsemppiä. Sossuista kiinni aika paljon toi käynti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4403788Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743016- 1301903
- 1211657
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311407PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1611339- 751245
- 831244
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181165