Tänään karistin orimattilan pölyt kengistä enkä tule koskaan takas!!!
Täynnä teennäistä, selkään puukottajia.
Haistakaa.......!!¡!
Itsekeskeisiä ihmisiä täynnä oleva tuppu kylä.
41
513
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs muuta kuvittelit, Suomen yksi persuimmista kunnista. Ja persuihin liitytään oman edun toivossa. Toive joko henkilökohtaisesta taloudellisesta hyödystä tai vallan halusta. Sinnehän hyväksytään kuka vaan, vaikka ei mitään näyttöjä olis muusta kuin pään aukomisesta
- Anonyymi
Onneksi sinä et ole liittynyt. Menisi viimeisinkin toivo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä et ole liittynyt. Menisi viimeisinkin toivo.
Pakko puuttua tähän keskusteluun, koska en tiedä kuka toi toinen on, mutta ei voi olla viimeinen, koska minäkin olen täällä. On meitä siis ainakin kaksi :)
- Anonyymi
Pahimmat persujen mollaajat ovat menettäneet jotain omista eduistaan,muuten eivät riehuisi noin, avaudu mitä olet menettänyt? Valtaako heille? Nyyh kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahimmat persujen mollaajat ovat menettäneet jotain omista eduistaan,muuten eivät riehuisi noin, avaudu mitä olet menettänyt? Valtaako heille? Nyyh kuitenkin.
Menettänyt jotain? En ole, mutta ihana nähdä empaattinen asenteesi menettäjiä kohtaan. Nips ja naps vaan sullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"menettää etu"
Mitä hittoa toi tarkoittaa? Mikä ETU??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"menettää etu"
Mitä hittoa toi tarkoittaa? Mikä ETU???...Mulle tuli kerran joku Olet menettänyt tikkarin -tyyppinen viesti enkä voi kyllä ymmärtää mistä on kyse. Se ei niinku liittynyt mitenkään elämääni. Nyt taas täällä on jotain tällaista samanoloista ja se pisti silmääni. Mistä ihmeen eduista ja tikkareista te puhutte? Oletteko te täysin sekaisin?
Miten te h*llut täällä oikein elätte? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mulle tuli kerran joku Olet menettänyt tikkarin -tyyppinen viesti enkä voi kyllä ymmärtää mistä on kyse. Se ei niinku liittynyt mitenkään elämääni. Nyt taas täällä on jotain tällaista samanoloista ja se pisti silmääni. Mistä ihmeen eduista ja tikkareista te puhutte? Oletteko te täysin sekaisin?
Miten te h*llut täällä oikein elätte?...Ps. ja en siis ole toi, jolle toi etu-viesti tuli, mutta kun se oli vain niin outo, joten halusin kommentoida. Näissä jutuissa täällä on jotain tosi-tosi spuukia. Korruptiolta kuulostaa. Ei toi nyt mitään muutakaan voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. ja en siis ole toi, jolle toi etu-viesti tuli, mutta kun se oli vain niin outo, joten halusin kommentoida. Näissä jutuissa täällä on jotain tosi-tosi spuukia. Korruptiolta kuulostaa. Ei toi nyt mitään muutakaan voi olla.
...Se on varmaan menettänyt istumapaikan Marengin mafian tuoleilta. Sellainen etu viedään varmaan erityisesti niiltä, jotka eivät siellä halua käydä. On varmaan elinikäinen kielto :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se on varmaan menettänyt istumapaikan Marengin mafian tuoleilta. Sellainen etu viedään varmaan erityisesti niiltä, jotka eivät siellä halua käydä. On varmaan elinikäinen kielto :/
...Marengin mafiasta puheen ollen joku täällä sanoi että Orimattilan supo tarkkailee. Nauroin sitä, koska tuskin Orimattilalla on omaa supoa. Ja supo nyt varmaankin tarkkailee, toivottavasti ainakin poliisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Marengin mafiasta puheen ollen joku täällä sanoi että Orimattilan supo tarkkailee. Nauroin sitä, koska tuskin Orimattilalla on omaa supoa. Ja supo nyt varmaankin tarkkailee, toivottavasti ainakin poliisi.
...Ei kaikkia ole täysin hiljaiseksi vaiennettu. Orimattila on kyllä tosi sisäänlämpenevä, mutta ei silti niin tiivis etteikö supo pystyisi täältä tietoja saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mulle tuli kerran joku Olet menettänyt tikkarin -tyyppinen viesti enkä voi kyllä ymmärtää mistä on kyse. Se ei niinku liittynyt mitenkään elämääni. Nyt taas täällä on jotain tällaista samanoloista ja se pisti silmääni. Mistä ihmeen eduista ja tikkareista te puhutte? Oletteko te täysin sekaisin?
Miten te h*llut täällä oikein elätte?...Olin kertonut täällä Suomi24:ssä siitä miten hirveästi minua oli kohdeltu paikallisissa kaupoissa. Sitten tuli mulle toi tikkari-viesti että minulta olisi joku tikkari viety. Ymmärrän sanonnan, mutten yhtään sitä miksi kukaan minulle sen sanoisi!
Jos tuotakin yrittää avata jotenkin, niin varkaushan toi on! Eli lapsella oli joku tikkari (hänen omaisuuttaan!) ja sitten joku h*llu aikuinen tulee ja vie sen lapselta. Ei siinä muuta ihmettele kuin että mikä sen aikuisen päässä oikein viiraa ja miksi se teki noin. Pahuuttaan kai vain?
En minä ainakaan ole keksinyt sille mitään syytä miksi minulle on oltu niin julmia.
"Etu" on täysin väärä sana myös tuossa ja kun ei toinen/kolmas kommentoijakaan tiedä mistä on kyse, niin tuskin on mistään edusta kyse. Hengittäminen ja ruoka eivät ole etuja. Ainoa joka täällä jotain "valtaa" on menettänyt on vain rikollisjengit ja muut huuhaat, kun yrittää saada ihmisiä toimimaan omien peliensä mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Olin kertonut täällä Suomi24:ssä siitä miten hirveästi minua oli kohdeltu paikallisissa kaupoissa. Sitten tuli mulle toi tikkari-viesti että minulta olisi joku tikkari viety. Ymmärrän sanonnan, mutten yhtään sitä miksi kukaan minulle sen sanoisi!
Jos tuotakin yrittää avata jotenkin, niin varkaushan toi on! Eli lapsella oli joku tikkari (hänen omaisuuttaan!) ja sitten joku h*llu aikuinen tulee ja vie sen lapselta. Ei siinä muuta ihmettele kuin että mikä sen aikuisen päässä oikein viiraa ja miksi se teki noin. Pahuuttaan kai vain?
En minä ainakaan ole keksinyt sille mitään syytä miksi minulle on oltu niin julmia.
"Etu" on täysin väärä sana myös tuossa ja kun ei toinen/kolmas kommentoijakaan tiedä mistä on kyse, niin tuskin on mistään edusta kyse. Hengittäminen ja ruoka eivät ole etuja. Ainoa joka täällä jotain "valtaa" on menettänyt on vain rikollisjengit ja muut huuhaat, kun yrittää saada ihmisiä toimimaan omien peliensä mukaan."yrittää saada ihmisiä toimimaan omien peliensä mukaan."
...vain heidänhän pelimerkit vähenee, kun joku ei pompi heidän tahtonsa mukaan. Normi kansalaisista he eivät saa mitään. Ne tarttee sitä massaa, joka suojelee ja tukee heidän toimintaansa. Persut ainakin menettäneet valtavasti juuri sitä massaa. - Anonyymi
No voi että ja huoh. Varmaan on Persut sunkin elämän pilanneet, on ne kyllä vaikutusvaltaisia 🫡
Mikä vitsi ei vanhene Olassa koskaan? -no Persut. Ne on aina saatava mukaan joka keskusteluun. Oli naapurin kukkaruukussa liian vähän multaa tai toripäivänä satoi niin Persujen vika. Onneksi kylän Persut on sen verta vahvoja ja voimatitteleitäkin saaneita että jaksavat kantaa koko kylän synnit keskustelusta toiseen 😁😂😂😂
Voihan Persut sentään. Persujen vika. Persut ei osaa. Persut ei tiedä. Saa varoa ettei 👅 löydy kohta perseestä niin lähellä on persu ja perse 🍑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt näe näistä viesteistä kuka kommentoi ja mitä, mutta selkeyden vuoksi sanon että minua on häirinnyt vain persujen rasismi. En muistaakseni ole muihin aiheisiin puuttunut. Jos pelkän muukalaisvihan perusteella silti tehdään poliittisia päätöksiä, niin ei ihme ettei silloin hyvinvointivaltio ole parhaimmassa kunnossa.
Eli... "paremmin kuin persut" tekee ihminen, joka ei olisi niin sokaistunut vain syyttämään maahanmuuttajia aivan kaikista ongelmista, myös niistä jotka olivat jo olemassa ennen maahanmuuttajien tuloa. En nyt muista paremmin sitä tarinaa, mutta joku tärkeä jehu aloitti sodan Poseidoksen kanssa tai jotain. Muukalaisviha on vainoharhaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt näe näistä viesteistä kuka kommentoi ja mitä, mutta selkeyden vuoksi sanon että minua on häirinnyt vain persujen rasismi. En muistaakseni ole muihin aiheisiin puuttunut. Jos pelkän muukalaisvihan perusteella silti tehdään poliittisia päätöksiä, niin ei ihme ettei silloin hyvinvointivaltio ole parhaimmassa kunnossa.
Eli... "paremmin kuin persut" tekee ihminen, joka ei olisi niin sokaistunut vain syyttämään maahanmuuttajia aivan kaikista ongelmista, myös niistä jotka olivat jo olemassa ennen maahanmuuttajien tuloa. En nyt muista paremmin sitä tarinaa, mutta joku tärkeä jehu aloitti sodan Poseidoksen kanssa tai jotain. Muukalaisviha on vainoharhaisuutta.Miten tämä "persujen rasismi" on näkynyt
Olassa? En ole huomannut minkään puolueen toimesta rasismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi että ja huoh. Varmaan on Persut sunkin elämän pilanneet, on ne kyllä vaikutusvaltaisia 🫡
Mikä vitsi ei vanhene Olassa koskaan? -no Persut. Ne on aina saatava mukaan joka keskusteluun. Oli naapurin kukkaruukussa liian vähän multaa tai toripäivänä satoi niin Persujen vika. Onneksi kylän Persut on sen verta vahvoja ja voimatitteleitäkin saaneita että jaksavat kantaa koko kylän synnit keskustelusta toiseen 😁😂😂😂
Voihan Persut sentään. Persujen vika. Persut ei osaa. Persut ei tiedä. Saa varoa ettei 👅 löydy kohta perseestä niin lähellä on persu ja perse 🍑Niinpä. Persujen tultua valituiksi valtuustoon eivät enää nillitä joka kirjoituksessa Hennasta. Sekin oli heillä sydämen asiana vuosia, mutta nyt ovat hiljentyneet. Se on se valta, kun sokaisee ja mykistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"menettää etu"
Mitä hittoa toi tarkoittaa? Mikä ETU???"Hittoa"
Mitä toi hittoa tarkoittaa? Pitää ihan googlettaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hittoa"
Mitä toi hittoa tarkoittaa? Pitää ihan googlettaaEi se tarkoita hittoa. Tarkistin googlesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä "persujen rasismi" on näkynyt
Olassa? En ole huomannut minkään puolueen toimesta rasismia.En minä tiedä! En edes seuraa paikallispolitiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hittoa"
Mitä toi hittoa tarkoittaa? Pitää ihan googlettaaTarkistitko Etu:nkin? Minä kun en käytä sitä Google:a.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistitko Etu:nkin? Minä kun en käytä sitä Google:a.
Sekään ei tarkoita hittoa. Tarkistin
- Anonyymi
Tuppukylä on yhdyssana.
- Anonyymi
Pää kiinni idiootti on toteamus!
- Anonyymi
Älä ny luovuta vaan usko että Laarssonni saa tuppukylän toipumaan persujen kanssa. Hienosti pian mennee kaikki.
- Anonyymi
Ehdokkaaksi voi kuulemma jo ilmoittautua, mikäli meinaat hoitaa paremmin asiat kuin nykyiset. Myös te elämään, persuihin ja universumiin pettyneet 😅 mä ilmottauduin jo kokkelivekkuleiden listalle, mua voit äänestää numerolla 69. Vaalilause: Pane lappuun 69 tai panen sua! Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?
Taas pannaan Olaa halvalla. - Anonyymi
Minä lähden mukaan täysin rehellisesti seuraaviin kuntavaaleihin, lupaan ajaa vain ja ainoastaan omia etujani.
- Anonyymi
Hyvä, sun kaltaisia tarvitaan. Sitten edes reilulla kolmellakymmenellä menee hyvin Olassa. Täältä saa sen kuvan ettei nyt ole yhtäkään tyytyväistä tai sitten niillä on elämä ja ne ei kirjoittele tänne ja yritä hakea elämäänsä sisältöä mollaamalla muita (täällä ja muualla). Voisin ehkä itsekin kokeilla? 🤔😁
Se oiskin kauheeta jos S24 täyttyisi positiivisista, rakentavista ja kannustavista kommenteista ja vieläpä Orimattila-keskustelualueella 😁 - Anonyymi
Kuin myös !
Ja ihan ensimmäisenä ajan oman palkkani korotuksen vaikka kieli muuttuisi 🤎
- Anonyymi
Soumi junti jurpojen kylä buuuuu
- Anonyymi
Ei sun ole pakko olla juntti. Joten älä ole.
- Anonyymi
Minä muutin myös pois Orimattilasta. Loppui huomauttelu persujunteista ja muista lökäpöksyistä. Olen tyylikäs herrasmies nyt pks.
- Anonyymi
Sama mulla muutin Lahteen ja olen täällä pidetty ihan ok. Aiejemmin nauroivt mulle kun kerroin olevani Orimattilasta. Varsinkin Henna ja kehräämö oli Lahtelaisille hauskoja Orimattilan möhläyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mulla muutin Lahteen ja olen täällä pidetty ihan ok. Aiejemmin nauroivt mulle kun kerroin olevani Orimattilasta. Varsinkin Henna ja kehräämö oli Lahtelaisille hauskoja Orimattilan möhläyksiä.
Aiejemmin? Mitä sönkötät?
- Anonyymi
Orimattilalasta lähdin pesujen vainon vuoksi!
Kauniin punainen omakotitaloni oli varmaan liikaa!!
Pihan vihreä nurmen persu myyrät tuhosivat!
Pihan kaunis koivu persut lahottivat!
Postilaatikkoon tuhosivat!
Kaunis maalaismaisema vihertää pennalassa!!
Toivottavasti en enää persuja näe enää.
T. Totuuspuolue.- Anonyymi
Hämmentävän koskettava runo. Taitava tekijä, kun aihe on kuitenkin noin hirveä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on persufobia. Lieneekö yhtään totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maltoit sitten vartin verran odotella viestiin vastausta. Erinomaista työskentelyä.
- Anonyymi
Muutto ei ainakaan tuonut kirjoitustaitoa. Varo persuhiiriä, persumuurahaisia, persukotiloita, persulintuja. Otan osaa, kyllä sun elämä on varmasti ollut kovaa, eikä kyllä valitettavasti helpota, suosittelisin muuttoa Venäjälle, siellä ei todennetusti juuri persuja ole. Toivottavasti vassarit ja demarit on sulle mieleistä seuraa, heillä hyvät kontaktit itärajan taakse, siksi eivät halunneet rajalakiakaan, kun Putinilta saattaa puoluerahoitus kääntyä laskuun ja ikkunoista nyt vaan sattuu tippumaan ihmisiä, joten suosittelen Venäjällä talomallia "hölmöläisten talo", jossa ei ole ikkunoita. Tässä talomallissa on moninkertaisesti pidempi, vaikka jokseenkin synkkä ja pimeä.
- Anonyymi
Ei minua myyjät ahdistele ,vanhat ukot ahdistelee,vaikka niillä ei ole mitään tarjottavaa naiselle ei minullakaan ole.Olen vaihdevuosiikäinen ärhäkkä nainen,sanon papoille suorat sanat.
- Anonyymi
EVVK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346