Epävireisillä soittimilla rämpyttäjät harjottelijat räkäkurkussa rääkkyvät..
Ei viitti tuon tason soittoja kuunnella..
Kakarat vois opetella laulaan soittaan ja virittään soittemensa ennenkuin tulevat julkisesti esiintyyn…
Yleisökään ei muutako toisiaan vahtaa…
The Heather ainua joka osaa soittaa laulaa ja viihdyttää Piste!
Suomusalmi rokki ihan huuuhaa
56
2017
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä vahtasit eikä kukaan muu
- Anonyymi
Niin on hirveää kuunneltavaa ja paikalliset mörököllit kaivautuu poteroistaan esiin kaljatölkkeineen. Onneksi ei ole pakko mennä!
- Anonyymi
Hirviää ränkymistä ja huonot alavireiset soittimet rähäjäsen homehtuneen talon edustalla..Sisällä home hyökkää suoran sisuksiin…taso hyvin heikko joka suhteessa
- Anonyymi
Mahtava show🫶🕺
- Anonyymi
Tapahtuman taso on heikko.
Ja porukka vähenee vuosi vuodelta.
- Anonyymi
Onko haamutar tänäkään vuonna siellä soittamassa? Tai, tehnenneekö enää musaa? Hyviä biisejä, ehkä ikivihreitä.
- Anonyymi
On on hyviä biisejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on hyviä biisejä
On on. Eikö se tehnyt myös iskelmämusaa jos en nyt ihan väärin muista. Amattimies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on. Eikö se tehnyt myös iskelmämusaa jos en nyt ihan väärin muista. Amattimies
Hyvin laulaa
- Anonyymi
I. H. A. N
J. Ä. R. K. Y. T. T. Ä. V. Ä. Ä
P. A. S. K. A. A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I. H. A. N
J. Ä. R. K. Y. T. T. Ä. V. Ä. Ä
P. A. S. K. A. AMutsis oli kun sut sai...
- Anonyymi
Paikallinen kirjailijakin esiintymässä siellä, on kirjoittanut uuden testamentinki oikea messias .
- Anonyymi
Pittääpä ihan mennä paikan päälle kahtommaan, onko se nyt niin huono kuin täällä joku väittää.
Olen joskus käynyt enkä minä huomannut mitään kummallista. Tavallinen paikallinen tapahtuma. Olin kyllä ihan selvin päin autolla liikkeellä joten kyllä minä muistan. - Anonyymi
Taitaa taas tämä aloitteen tekijä olla se sama "kätisijä",joka valittaa kaikesta!
- Anonyymi
Piiri pieni pyörii ja lopputulos on kaukana hyvästä!
- Anonyymi
Minusta aloitteessa on asiaa..Ehdottomasti huono tasoisinta ”musiikkia”…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta aloitteessa on asiaa..Ehdottomasti huono tasoisinta ”musiikkia”…
Nehän on harrastelijoita, ei tarvi niin viimesen päälle ollakkaan!
- Anonyymi
Ne jotka valittaa oikeista asioista kannattee ottaa vakavasti..Ei savua ilman tulta…
Onhan niitä ilimoista valittajia joka nurkalla… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän on harrastelijoita, ei tarvi niin viimesen päälle ollakkaan!
Sitten pitäis olla Harrastelijoitten tapahtuma…
Suomussalmi Rokin mainostaminen hämää..
Ei ole ruisrokki tai vastaava huippubändien tapahtuma..
Siinä on vissi ero
- Anonyymi
Minulla rokki soi 24 / 7 kun on tuon mahan kanssa ongelmia. Säkkijärven polkan olen melko pitkälle päässyt mutta sitten menee kalsarit pesuun.
Ei tarvii mennä jätkänpuistoon - Anonyymi
Minkälaista palkkiota esiintyjille maksetaan?
- Anonyymi
5000-28000e / keikka
- Anonyymi
Minä voisin tulla 4000 €
- Anonyymi
En kyllä essiintys ilman helikopterikyytejä paikalle.
- Anonyymi
Paras kesätapahtuma kun ei ole saappaanheittoa!
- Anonyymi
Ollaan kolmatta päivää rockissa ja ihan jurrissa koko ajan. Rock rock🤘
- Anonyymi
Olis etes ilmapillunnuolennan kisat tai ilmarunkkauksen mm karkelot!!
- Anonyymi
Mie olen kännissä 24 / 7 / 12 kk joten eipä nuo rokki juhlat paljon muuta tilannetta
- Anonyymi
Täällä nyt ollaan. Hiljasta on rokissa. Onko väärä päivä? Onneksi oo pussikaljaa.
- Anonyymi
Aloittaja voisi järjestää ilmanainnin voihkinta MM-kisat!
- Anonyymi
Suomussalmi rock on aikansa elänyt. Samaa vaan. Ottaisivat edes uusia ihmisiä järjestelemään tapahtumaa niin vois edes jotain uutta olla.
Se kun näillä on asenne ettei tartte enempään pyrkiä kun ei ole haluakaan eikä kykyäkään.
Harmi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomussalmi rock on aikansa elänyt. Samaa vaan. Ottaisivat edes uusia ihmisiä järjestelemään tapahtumaa niin vois edes jotain uutta olla.
Se kun näillä on asenne ettei tartte enempään pyrkiä kun ei ole haluakaan eikä kykyäkään.
Harmi.Hiljasta on. Pitäs olla meno parhaimillaan kesäillassa. Ihan kuollutta. Kävin taas pussikaljojen kanssa tuolla. Ei mitään. Onneksi oo tota maksuhäiriö bissee mukana.
- Anonyymi
…koska…
- Anonyymi
Koko pitäjä on kaulaa myöten suossa. Muutama vuosi ja suomussalmi voidaan asettaa konkurssiin. Liitetään vaikka kuntaliitoksena lahteen.
- Anonyymi
Mikä hätä tässä - matalassa kaivossa!
- Anonyymi
Tänäänhän se jätkänpuiston konsertti on, ei oo hiljasta jos ei sada!
- Anonyymi
Mukava jos satais, ei ainakaan liian kuuma
- Anonyymi
Älkää aina kitiskö noista tapahtumista, kaikki yrittää parhaansa ja se riittäköön, suurin osa katsojista ja purnaajista ei älyä musiikista höykäsen pöläystä, pitää vaan saada lässyttää ja mollata kaikki.
- Anonyymi
Tämäki rokki on ”järjestäjien näköinen”
Likaset pahanhajuset vaatteet hiukset erittäin ruokottoman näköset viinapöhöset järjestäjät..
Olisivat vähän siistimmän näköset itse…
Ainoa musiikin ymmärrys on rämpyttää epävireista soitinta ja räkäkukussa rääkyä ku näläkänen varis
- Anonyymi
Aloittaja, osaatko itte soittaa? Jos osaat, niin siitä vaan estraatille, mars, mars!
- Anonyymi
Eikö se ole hyvä että siellä joku käy soiddamassa tarvitseeko se olla niin huippua meillä sendään pesäpallo kunnassa käy laadukasda essiintyjää. Ei aina tarvidse valittaa joka asiasta.
- Anonyymi
Odotin rokki bussia. Bussi ei odottanut minua.
- Anonyymi
Minulla oli oma konsertti taas kotona. Akka huusi kuin hinaaja ja koira haukkui ulkona poroja koko yön. Ite päristelin tuttua kappaletta mutta housu pyykki tuli taas !
- Anonyymi
Äitis oli huuhaata kun sut sai😅
- Anonyymi
Ei kai sitä ole pakko mennä katsomaan ja kuuntelemaan. Ja jos ei miellytä niin ei. Ei ole kivaa, että ihmisiä yritetään tuolla tavalla mollata.
- Anonyymi
Alkoholi näytti maistuvan!
- Anonyymi
Minulle maistuu aina. Alkossakin menen tuote kerrallaan, oon maistanut, oon maistanut, tuota en maista enään jne....
- Anonyymi
Äitis oli huuhaa, kun sut sai😆😆
- Anonyymi
Minulla ei ole äitiä eikä isää koska olen toinen ihme maailmassa. Sikisin isän ja pojan pyhästä hengestä mutta äitini nimi oli Liisa joten turha rueta ilkeilemään minulle.
Isän nimi on vielä selvityksessä kun ehdokkaita on niin paljon.- Anonyymi
Maailmassa oli jo 7 ihmettä ennen sinua.
- Anonyymi
Olet syntyperältäsi kuten Sanna Marin.
- Anonyymi
Mulla äiti eskimo ja isä itäloikkari.
- Anonyymi
Onko juoppo Liisa. Taksia ajo humalassa kortitta.
- Anonyymi
Kajaanilaisten wanhojen herrojen Gent's Blues Band oli kuitenkin aika hyvä.
Enemmän kuitenkin diggaan vanhaa tanssimusiikkia. - Anonyymi
Vähä vaikuttaa, ettet ole sisäistänyt homman ideaa.
- Anonyymi
Heh heh hee.....vanhaa tanssimusiikkia voi näitten vitsiniekkojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576364
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381474- 491071
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875