Suomusalmi rokki ihan huuuhaa

Anonyymi-ap

Epävireisillä soittimilla rämpyttäjät harjottelijat räkäkurkussa rääkkyvät..
Ei viitti tuon tason soittoja kuunnella..
Kakarat vois opetella laulaan soittaan ja virittään soittemensa ennenkuin tulevat julkisesti esiintyyn…
Yleisökään ei muutako toisiaan vahtaa…

The Heather ainua joka osaa soittaa laulaa ja viihdyttää Piste!

56

1798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä vahtasit eikä kukaan muu

    • Anonyymi

      Niin on hirveää kuunneltavaa ja paikalliset mörököllit kaivautuu poteroistaan esiin kaljatölkkeineen. Onneksi ei ole pakko mennä!

      • Anonyymi

        Hirviää ränkymistä ja huonot alavireiset soittimet rähäjäsen homehtuneen talon edustalla..Sisällä home hyökkää suoran sisuksiin…taso hyvin heikko joka suhteessa


    • Anonyymi

      Mahtava show🫶🕺

      • Anonyymi

        Tapahtuman taso on heikko.
        Ja porukka vähenee vuosi vuodelta.


    • Anonyymi

      Onko haamutar tänäkään vuonna siellä soittamassa? Tai, tehnenneekö enää musaa? Hyviä biisejä, ehkä ikivihreitä.

      • Anonyymi

        On on hyviä biisejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on hyviä biisejä

        On on. Eikö se tehnyt myös iskelmämusaa jos en nyt ihan väärin muista. Amattimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on. Eikö se tehnyt myös iskelmämusaa jos en nyt ihan väärin muista. Amattimies

        Hyvin laulaa


      • Anonyymi

        I. H. A. N
        J. Ä. R. K. Y. T. T. Ä. V. Ä. Ä
        P. A. S. K. A. A


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I. H. A. N
        J. Ä. R. K. Y. T. T. Ä. V. Ä. Ä
        P. A. S. K. A. A

        Mutsis oli kun sut sai...


    • Anonyymi

      Paikallinen kirjailijakin esiintymässä siellä, on kirjoittanut uuden testamentinki oikea messias .

    • Anonyymi

      Pittääpä ihan mennä paikan päälle kahtommaan, onko se nyt niin huono kuin täällä joku väittää.

      Olen joskus käynyt enkä minä huomannut mitään kummallista. Tavallinen paikallinen tapahtuma. Olin kyllä ihan selvin päin autolla liikkeellä joten kyllä minä muistan.

    • Anonyymi

      Taitaa taas tämä aloitteen tekijä olla se sama "kätisijä",joka valittaa kaikesta!

      • Anonyymi

        Piiri pieni pyörii ja lopputulos on kaukana hyvästä!


      • Anonyymi

        Minusta aloitteessa on asiaa..Ehdottomasti huono tasoisinta ”musiikkia”…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta aloitteessa on asiaa..Ehdottomasti huono tasoisinta ”musiikkia”…

        Nehän on harrastelijoita, ei tarvi niin viimesen päälle ollakkaan!


      • Anonyymi

        Ne jotka valittaa oikeista asioista kannattee ottaa vakavasti..Ei savua ilman tulta…
        Onhan niitä ilimoista valittajia joka nurkalla…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän on harrastelijoita, ei tarvi niin viimesen päälle ollakkaan!

        Sitten pitäis olla Harrastelijoitten tapahtuma…
        Suomussalmi Rokin mainostaminen hämää..
        Ei ole ruisrokki tai vastaava huippubändien tapahtuma..
        Siinä on vissi ero


    • Anonyymi

      Minulla rokki soi 24 / 7 kun on tuon mahan kanssa ongelmia. Säkkijärven polkan olen melko pitkälle päässyt mutta sitten menee kalsarit pesuun.

      Ei tarvii mennä jätkänpuistoon

    • Anonyymi

      Minkälaista palkkiota esiintyjille maksetaan?

      • Anonyymi

        5000-28000e / keikka


    • Anonyymi

      Minä voisin tulla 4000 €

      • Anonyymi

        En kyllä essiintys ilman helikopterikyytejä paikalle.


    • Anonyymi

      Paras kesätapahtuma kun ei ole saappaanheittoa!

      • Anonyymi

        Ollaan kolmatta päivää rockissa ja ihan jurrissa koko ajan. Rock rock🤘


      • Anonyymi

        Olis etes ilmapillunnuolennan kisat tai ilmarunkkauksen mm karkelot!!


    • Anonyymi

      Mie olen kännissä 24 / 7 / 12 kk joten eipä nuo rokki juhlat paljon muuta tilannetta

      • Anonyymi

        Täällä nyt ollaan. Hiljasta on rokissa. Onko väärä päivä? Onneksi oo pussikaljaa.


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi järjestää ilmanainnin voihkinta MM-kisat!

      • Anonyymi

        Suomussalmi rock on aikansa elänyt. Samaa vaan. Ottaisivat edes uusia ihmisiä järjestelemään tapahtumaa niin vois edes jotain uutta olla.
        Se kun näillä on asenne ettei tartte enempään pyrkiä kun ei ole haluakaan eikä kykyäkään.
        Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomussalmi rock on aikansa elänyt. Samaa vaan. Ottaisivat edes uusia ihmisiä järjestelemään tapahtumaa niin vois edes jotain uutta olla.
        Se kun näillä on asenne ettei tartte enempään pyrkiä kun ei ole haluakaan eikä kykyäkään.
        Harmi.

        Hiljasta on. Pitäs olla meno parhaimillaan kesäillassa. Ihan kuollutta. Kävin taas pussikaljojen kanssa tuolla. Ei mitään. Onneksi oo tota maksuhäiriö bissee mukana.


      • Anonyymi

        …koska…


    • Anonyymi

      Koko pitäjä on kaulaa myöten suossa. Muutama vuosi ja suomussalmi voidaan asettaa konkurssiin. Liitetään vaikka kuntaliitoksena lahteen.

      • Anonyymi

        Mikä hätä tässä - matalassa kaivossa!


    • Anonyymi

      Tänäänhän se jätkänpuiston konsertti on, ei oo hiljasta jos ei sada!

      • Anonyymi

        Mukava jos satais, ei ainakaan liian kuuma


    • Anonyymi

      Älkää aina kitiskö noista tapahtumista, kaikki yrittää parhaansa ja se riittäköön, suurin osa katsojista ja purnaajista ei älyä musiikista höykäsen pöläystä, pitää vaan saada lässyttää ja mollata kaikki.

      • Anonyymi

        Tämäki rokki on ”järjestäjien näköinen”
        Likaset pahanhajuset vaatteet hiukset erittäin ruokottoman näköset viinapöhöset järjestäjät..
        Olisivat vähän siistimmän näköset itse…
        Ainoa musiikin ymmärrys on rämpyttää epävireista soitinta ja räkäkukussa rääkyä ku näläkänen varis


    • Anonyymi

      Aloittaja, osaatko itte soittaa? Jos osaat, niin siitä vaan estraatille, mars, mars!

    • Anonyymi

      Eikö se ole hyvä että siellä joku käy soiddamassa tarvitseeko se olla niin huippua meillä sendään pesäpallo kunnassa käy laadukasda essiintyjää. Ei aina tarvidse valittaa joka asiasta.

    • Anonyymi

      Odotin rokki bussia. Bussi ei odottanut minua.

    • Anonyymi

      Minulla oli oma konsertti taas kotona. Akka huusi kuin hinaaja ja koira haukkui ulkona poroja koko yön. Ite päristelin tuttua kappaletta mutta housu pyykki tuli taas !

    • Anonyymi

      Äitis oli huuhaata kun sut sai😅

    • Anonyymi

      Ei kai sitä ole pakko mennä katsomaan ja kuuntelemaan. Ja jos ei miellytä niin ei. Ei ole kivaa, että ihmisiä yritetään tuolla tavalla mollata.

    • Anonyymi

      Alkoholi näytti maistuvan!

    • Anonyymi

      Minulle maistuu aina. Alkossakin menen tuote kerrallaan, oon maistanut, oon maistanut, tuota en maista enään jne....

    • Anonyymi

      Äitis oli huuhaa, kun sut sai😆😆

    • Anonyymi

      Minulla ei ole äitiä eikä isää koska olen toinen ihme maailmassa. Sikisin isän ja pojan pyhästä hengestä mutta äitini nimi oli Liisa joten turha rueta ilkeilemään minulle.

      Isän nimi on vielä selvityksessä kun ehdokkaita on niin paljon.

      • Anonyymi

        Maailmassa oli jo 7 ihmettä ennen sinua.


      • Anonyymi

        Olet syntyperältäsi kuten Sanna Marin.


      • Anonyymi

        Mulla äiti eskimo ja isä itäloikkari.


    • Anonyymi

      Onko juoppo Liisa. Taksia ajo humalassa kortitta.

    • Anonyymi

      Kajaanilaisten wanhojen herrojen Gent's Blues Band oli kuitenkin aika hyvä.
      Enemmän kuitenkin diggaan vanhaa tanssimusiikkia.

    • Anonyymi

      Vähä vaikuttaa, ettet ole sisäistänyt homman ideaa.

      • Anonyymi

        Heh heh hee.....vanhaa tanssimusiikkia voi näitten vitsiniekkojen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe