Pitkä tarina loppui konkkaan, oli lehdessä..
https://www.ksml.fi/paikalliset/6985597
Ompelimo Lahti kylältä meni konkurssiin
15
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna Marinin - sdp - Yel- uudistus tekee tämmöistä !!!
Sanna on yksi PERKELE ! - Anonyymi
Tais olla veljalistoilla jo ennen Sannan valtakautta..
- Anonyymi
Munkin purija tietää
- Anonyymi
Loppuihan se ukrainalaisten hyysääminen!!! Toivottavasti pidetään huoli että yhteiskunnalle maksetaan rahat takaisin!
- Anonyymi
Pitkän linjan hyvää palvelua ja vapaaehtoistyötä myös. Kiitos, Anastasia.
- Anonyymi
"Hyväntekeväisyyttä" ja lasku jää veronmaksajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyväntekeväisyyttä" ja lasku jää veronmaksajille.
muista vaatia kuitti,niin on mukava sitten pyyhkästä ,kun hätä yllättää.
- Anonyymi
Onko Lahti perinteinen venäläinen sukunimi?
- Anonyymi
Ei, mutta Lahti on perinteinen suomalaisen miehen sukunimi.
- Anonyymi
Elosella on paremmat munkit. jamskis loiskis 😋
- Anonyymi
Lehdessä kirjoittaa: "voi vielä tilata kakkuja, tai ompelu palveluita" ei ole kyllä mainintaa, että onko kyseessä harmaa talous vai joko on uusi t.mi yms pystyssä? Hyvää mainosta paikallislehdestä 😁
- Anonyymi
No, mietipä pariin otteeseen. Mainostaisko kukaan lehdessä harmaan talouden palveluota? Haloo!
- Anonyymi
Munkin purija kilahti kjäh kjäh
- Anonyymi
Itse vaihdoin bentso munkkeihin😢
- Anonyymi
Ja veronmaksajat kuittaavat kulut!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068