Moi mulla on nyt ollu 10 päivän kuukautiset, oon 13 ja nää on mun tokat kuukautiset onko normaalia? Tänään ollu semi runsas vuoto..
Pitkät kuukautiset
7
391
Vastaukset
- Anonyymi
Aluksi kuukautiset on ns oudot eli vuotoa voi kestää monta päivää ja vaikka seuraavissa kuukautisissa vuotoa voi olla vaikka vain 6 päivää mutta jos ne kestävät vielä useamman päivän puhu äidillesi, isällesi tai vaikka siskolle (jos sinulla on sisko)
- Anonyymi
Tahtoisin itekin tietää, itsellä 13. päivä menossa, ekat 7 oli tosi niukkaa mutta sen jälkeen on ollu runsasta tai tosi runsasta
- Anonyymi
13päivää ei oo normaalia.. vuodon pituus pitäs olla n. 2-8pv! mulla tokat menkat alko eilen illalla.. en oo uskaltanu kertoo vanhemmille.?
- Anonyymi
Vieläkin jatkuu…
- Anonyymi
Jos on mahdollisuus puhu äidillesi
- Anonyymi
Se voi olla tosi normaalia, eli että on tosi epäsäännölliset kuukautiset aluks!! Mutta jos huolettaa niin kysy esim jos on ni äidiltä/siskolta tai joltain muulta perheenjäseneltä joka tietää. Tai sit yhteydessä lääkäriin. Mutta oon kuuluut että tosi monilla on tosi pitkät ekat vuodot tai tosi pitkiä aikoja ettei oo kuukautisia!! Toivottavasti olin ees vähän avuks
- Anonyymi
Yksittäisen kuukautiskierron pitkittyessä estrogeeni voi kasvattaa kohdun limakalvoa ja tästä seuraa runsas pitkittynyt vuoto.
Jos nuorella on ylipainoa niin sekin vaikuttaa vuodon määrään. Mitä enemmän on ylipainoa sitä paksumpi on kohdun limakalvo. Äkillinennlihominen voi myös vaikuttaa kohdun limakalvon paksuuteen ja mitä paksumpi se kohdun limakalvo on niin sitä enemmän vuotaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962220Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451762
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121330- 2261040
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842