joo o siis olin kerran tossa kamulla käymässä ja ei siinä muuten ollut oikeastaan mitään ihmeellistä kunnes huomasin meidän keskustelun kesken siis OIKEASTI... siis KAMUNI oli mies puolinen henkilö JA hänen paitansa oli tahroissa siis mustapaita oli läpinäkyvissä tahroissa... ja no minun oli pakko sitten kysyä ihan suoraa häneltä tai no vähän epäsuoraan KOSKA itseäni haittaa pienikin tahra vaateessa itsehän niitä en kerää mutta: mitä sulla on tos paidas oikee? ja hän vastaa: se on kuolaa. siis kuolaa?voiko ollakkaan? tai haluisin kysyy et onks kukaa vastaavaan törmänny? MUA ÄLLÖTTÄÄ SIIS IHAN JUMALATTOMASTI JA MÄ EN OLE SEN JÄLKEEN HÄNEN LUONAAN KÄYNYT... HIRVEE PERTTI VARMASTI...
siisteys ja sen soveliaisuus...
Anonyymi-ap
1
54
Vastaukset
- Anonyymi
siis en oikeenkirjotusta takaa koska ihan jumalattoman kimpaantunu olo tommosesta pertistä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362516- 372441
- 951759
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511310Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861301Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51195Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2781080- 561038
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38769- 27760