Mikä teitä kuvottaa lavatansseissa?

Anonyymi-ap

Kertokaa mikä lavatansseissa aiheuttaa ikäviä tuntemuksia?

138

2058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajomatkat ei ole aina mieleen

• Anonyymi

Eräs peura joka päätti elämänsä auton konepellille juhannusyönä vähän harmitti aikansa. Autoja onneksi löytyy, mutta yhdet tanssit jäi väliin.

• Anonyymi

Hyvät tanssit vähän kauempana mutta vesisadetta koko matkan ajan luvattu ja enemmän vielä tullessa. En viitsi lähteä ajelemaan.

• Anonyymi

Naisten muuri kirppis vaatteissa !

• Anonyymi

Takaperin lentävä teräsmies ja takaperin lentävä transvestiitti lentävä teräsmies.

• Anonyymi

Jos ne sattuu samaan ja viereiseen pariin, niin se on vielä pahempi juttu!

• Anonyymi

Se kun laahataan liki ja reilusti vanhempi tyyppi

• Anonyymi

Kun mua 20 vuotta vanhempi henkilö tulee hakeen ja tekee kaikki kuviot välillä huulia lipoen ja juttelee mulle mukahauskoja kun oltais ikään kuin saman ikäsiä

• Anonyymi

Tanssiporukassa on uus sefu mee kertoo sille niin se menee huomauttaa tolle!

• Anonyymi

Menee aikaa.. Jää muu elämä elämättä kun pakko päästä lankuille. Pintasuhteet jotka vaihtuu jää. Tyhjä olo viikolla kun ohi ja hurmos poistunu…. Toistopakko

• Anonyymi

Muu elämä.. Netflix, perunalastut ja sohva? Makkara, olut ja sohva? Joka kesäiset Bond uusinnat? Vain elämää, itkettää jo kovasti.

• Anonyymi

Oli vaihe että jätin kaikki ystävien tapaamiset ja suvun juhlat väliin kesäviikonloppuisin. Tuntui siltä et tanssi oli aina niin paljo hauskempaa. Sitte heräsin todellisuuteen ja yksinäisyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli vaihe että jätin kaikki ystävien tapaamiset ja suvun juhlat väliin kesäviikonloppuisin. Tuntui siltä et tanssi oli aina niin paljo hauskempaa. Sitte heräsin todellisuuteen ja yksinäisyyteen.

Aina entisiin ystäviinkin voi ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muu elämä.. Netflix, perunalastut ja sohva? Makkara, olut ja sohva? Joka kesäiset Bond uusinnat? Vain elämää, itkettää jo kovasti.

Sukulaisvierailut, merkkipäivät, konsertit ystävien kanssa, tuparit, illanistujaiset, viinijuhlat., kutsut.
        Voisi sitä joskus jättää todellakin tanssit väliin. Tuntuu välillä että ei pidä muihin ystäviin mitään yhteyttä. Vain tanssivat ystävät on piireissä mukana.

• Anonyymi

On laitettu vähän parfyymia liikaa ja hien kanssa muodostuu yhdistelmä joka lähinnä tappaa.

• Anonyymi

Mummot jotka hakee tanssimaan

• Anonyymi

Hakijan olisi hyvä osata soitettavaa tanssilajia. Monesti ei näin ole vaan pitää mennä vaihtoaskeleilla kun muuten hommasta ei tule mitään

• Anonyymi

Miestenhaulla usein tanssitaidottomat ja vieraat naiset tulevat hakemaan. Kunnioittakaa hakuvaloja.

• Anonyymi

Nuoret flikat jotka luulevat että heitä pitäisi tanssittaa koko ilta, kun on vähän muu mielessä.

• Anonyymi

Törmäilevat idiootit ja kanta-astujat tai siis toisten kantapäille astujat. Jos edessä oleva pari ei liiku eteenpäin niin ei kannata ajaa päälle.

• Anonyymi

Hinkkaajat, jotka tukkivat tanssilattian.

• Anonyymi

Varpaiden survojat jotka hyppäävät kuin rypäleiden polkijat ja vievät puoli tanssilavaa hyppyihinsä.

• Anonyymi

Minua taas risoo etanat lavalla.

• Anonyymi

Hitaat tanssii lavan keskellä ja nopeet reunalla, kokeile sitä. Lavaetiketti

• Anonyymi

Kun polkkaa tulee kerran illassa niin ärsyttää ne idiootit jotka tanssivat swing-polkkaa tai jotain muuta paikallaan olevaa tanssia keskellä sitä väylää missä menee tavallisen polkan tanssijat.

• Anonyymi

Suusta tukee viemärin haju ja päälle puettu hikinen haiseva paita.

Ylimieliset ukot, jotka luulevat itsestään liikoja.

• Anonyymi

Toinen paha yhdistelmä makkara ja hieltä haiseva kumarassa tanssiva, miksi ryhti ei ole suora vaan selät kumarassa, todella vaikea tanssia

• Anonyymi

Liiallinen tungos!

• Anonyymi

Hakutanssit.

Pariskunnille oma ilta.

• Anonyymi

Toi nyt vielä puutuisi.

• Anonyymi

Se kuvottaa eniten kun suomalaiset ei kunnioita toisia eivätkä osaa tanssit, tämä on muuten miesten vika ja suuri sellainen. Etsikää se vapaa tila missä voi tanssia hyvin ja tönimättä toisia.

• Anonyymi

En mene tanssilavoille ollenkaan, ehkä olen ollut pari kertaa elämässäni katsomassa jonkun mukana. Olen miettinyt nyt usein, että olen vähemmistönä miehistä jotka osaavat edes joten kuten tanssia. En ole sillä lailla musikaalinen ja rytmitajuinen.

M68v.

• Anonyymi

Iloton suorittaminen ja jatkuva hosuminen että kuka ketä

• Anonyymi

Liikaa naisia ja miehet ei riitä edes alkupalaksi.

• Anonyymi

En vain yksinkertaisesti pidä tanssimisesta enkä viihdy paikoissa missä on paljon ihmisiä. Ei se sen ihmeellisempi syy ole. Se on vain kaikkien hyväksyttävä ja opittava elämään sen tosiasian kanssa ettei kaikki ihmiset pidä samoista asioista.

• Anonyymi

Miksi tätä palstaa seuraat, jos et käy tansseissa tai et pidä siitä? 🤔 Otsikon kysymys ei koske sinua.

• Anonyymi

esiintymislavan edessä pönöttävä tanssitilaa pienentävä joukko. Ilmeisesti eivät osaa tanssia.

• Anonyymi

Nuoret jotka tulevat hakemaan ikäänkuin osaisivat ja siinä menee hyvät biisit hukkaan.

• Anonyymi

Eikö nuorille voisi opettaa tuossa samalla lavatanssin salat eikä tuskastua, toimia eräänlaisena lavakummina.

• Anonyymi

Eräs vanhempi ukko kehuskelee ettei ole käynyt vesi/juomatuolla lainkaan. Sen kyllä huomaa haisevasta hengityksestä...

• Anonyymi

"Kostonhimoiset" ukot, joita en ole hakenut takaisin vaikka olisinkin ehtinyt. Tämän seurauksena olen huomannut että hakevat kostoksi ihan vierestä, jos näyttää että olen jäämässä riviin seinäruusuksi. Tietenkään minua ei kaikki hae eikä tarvitsekaan, mutta tällainen havainto. Myös katkerat kyttääjäukot on toki oma lukunsa, jos olen olen pakittanut tai tehnyt väistön hakutilanteessa.

• Anonyymi

Tuntuu että naiset välillä ylitulkitsevat näitä tilanteita. Ajatellaan tahallaan vierestä hakemiseksi ja kostamiseksi jos ei tanssi. Sen jälkeen lakataan moikkaamasta ja sen jälkeen haut kyllä loppuvat oikeastikin.

Jos et hae minua takaisin vaikka olisi mahdollisuus, se kertoo että et tykkää tanssia kanssani kovin paljon. Silloin on luontevaa painottaa hakuja sinun sijastasi sellaisiin naisiin, jotka oikeasti tykkäävät tanssia kanssani paljon.

Tässä on sana painottaa. Rippuu tietenkin siitä kuinka paljon muita tuttuja on paikalla. Usein tuttuja on niin paljon, että pienikin muutos painotuksessa tarkoittaa että en hae sinua sillä kertaa tanssimaan.

Varsinkin jos olen tutulla lavalla, siellä voi olla 5 naista vierekkäin, joiden kaikkien kanssa minusta olisi kiva tanssia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu että naiset välillä ylitulkitsevat näitä tilanteita. Ajatellaan tahallaan vierestä hakemiseksi ja kostamiseksi jos ei tanssi. Sen jälkeen lakataan moikkaamasta ja sen jälkeen haut kyllä loppuvat oikeastikin.

Jos et hae minua takaisin vaikka olisi mahdollisuus, se kertoo että et tykkää tanssia kanssani kovin paljon. Silloin on luontevaa painottaa hakuja sinun sijastasi sellaisiin naisiin, jotka oikeasti tykkäävät tanssia kanssani paljon.

Tässä on sana painottaa. Rippuu tietenkin siitä kuinka paljon muita tuttuja on paikalla. Usein tuttuja on niin paljon, että pienikin muutos painotuksessa tarkoittaa että en hae sinua sillä kertaa tanssimaan.

Varsinkin jos olen tutulla lavalla, siellä voi olla 5 naista vierekkäin, joiden kaikkien kanssa minusta olisi kiva tanssia.

Ylitulkintaa ehkä joo, mutta tuttujen mieluisten vakkarihakijoiden tilannetta en tarkoittanut. Ymmärrän erittäin hyvin että heillä on niin valtavasti suosikkidaameja ja oma vuoroni tulee aikanaan 🤗 Aina ei ehdi millään kaikkia hakea, sen ymmärrän, enkä siitä suutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylitulkintaa ehkä joo, mutta tuttujen mieluisten vakkarihakijoiden tilannetta en tarkoittanut. Ymmärrän erittäin hyvin että heillä on niin valtavasti suosikkidaameja ja oma vuoroni tulee aikanaan 🤗 Aina ei ehdi millään kaikkia hakea, sen ymmärrän, enkä siitä suutu.

Luulen että moni toimii suurin piirtein näin, eli jakaa mielessään mahdolliset hakijat/haettavat neljään:

1. Vakkarit
        2. Muut lempitanssijat
        3. Ne joiden kanssa voi tanssia
        4. Paremmat eli ne joita ei uskalla hakea
        5. Ne joiden kanssa ei halua tanssia

Jos ykkösiä on paikalla eikä ole hakenut, haetaan niitä. Sen jälkeen siirytään kakkosiin jne. Ja ihan matematiikasta johtuen suhdeluvut ryhmien 1-3 välillä on jotain luokkaa 1:10:100:100 tms.

Siten mies jolla on paljon tuttuja, ei kerkeä hakea kaikkia ykkösiäkän. Saati sitten kakkosia. Kolmosia ei suosittu viejä kerkeä hakea kuin jossain aivan erikoistilanteissa, joissa paikalla ei ole muita tanssijoita.

Jos on naistehaku, ja haet aktiivisesti, mutta et hae minua tai ketään muutakaan -- kuten ymmärsin että kuvasit tilannetta -- teoistasi voi päätellä että luultavasti en kuulu sun ryhmiin 1 ja 2. Silloin käytännössä itse tiput myös mulla ryhmään 3, jos olit ryhmässä 2. (Tai ryhmään 4. jos olet paljon taitavampi kuin minä.) Jos lavalla on jonoksi asti naisia jotka tanssivat mun kanssa todella mielellään, niin toki tanssin mieluummin heidän kanssaan.

Siitä seuraa että käytänössä ei varmaan tanssita juuri koskaan yhdessä sen jälkeen. Se ei ole mikään kosto -- edes vaikka hakisin vierestä -- vaan ihan suora seuraus tanssilavojen matematiikasta, siitä miten olet itse luokitellut minut, ja miten miehiä on lavoilla suhteessa vähemmän.

Muutenkin toi vierestähaku on omituinen ajatus. Jos rivi on kuusi naista syvä, niin haen ainakin parinkymmenen naisen "vierestä". Ja heistä suurin osa voi olla omaa kakkosryhmääni.

Ja kuten alla joku toinen mies kommentoi, sen tietää ettei kyse ole kostosta näkee siitä, että jos haet minua tms. niin voi olla että pääset takaisin kakkosryhmään.

Jos tulkitset että tämä oli jonkinlainen kosto ja lakkaat moikkaamasta tai tulee jotain muuta draamaa, niin siitä seuraa että tiput ryhmään 5.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että moni toimii suurin piirtein näin, eli jakaa mielessään mahdolliset hakijat/haettavat neljään:

1. Vakkarit
        2. Muut lempitanssijat

Jos ykkösiä on paikalla eikä ole hakenut, haetaan niitä. Sen jälkeen siirytään kakkosiin jne. Ja ihan matematiikasta johtuen suhdeluvut ryhmien 1-3 välillä on jotain luokkaa 1:10:100:100 tms.

Siten mies jolla on paljon tuttuja, ei kerkeä hakea kaikkia ykkösiäkän. Saati sitten kakkosia. Kolmosia ei suosittu viejä kerkeä hakea kuin jossain aivan erikoistilanteissa, joissa paikalla ei ole muita tanssijoita.

Jos on naistehaku, ja haet aktiivisesti, mutta et hae minua tai ketään muutakaan -- kuten ymmärsin että kuvasit tilannetta -- teoistasi voi päätellä että luultavasti en kuulu sun ryhmiin 1 ja 2. Silloin käytännössä itse tiput myös mulla ryhmään 3, jos olit ryhmässä 2. (Tai ryhmään 4. jos olet paljon taitavampi kuin minä.) Jos lavalla on jonoksi asti naisia jotka tanssivat mun kanssa todella mielellään, niin toki tanssin mieluummin heidän kanssaan.

Siitä seuraa että käytänössä ei varmaan tanssita juuri koskaan yhdessä sen jälkeen. Se ei ole mikään kosto -- edes vaikka hakisin vierestä -- vaan ihan suora seuraus tanssilavojen matematiikasta, siitä miten olet itse luokitellut minut, ja miten miehiä on lavoilla suhteessa vähemmän.

Muutenkin toi vierestähaku on omituinen ajatus. Jos rivi on kuusi naista syvä, niin haen ainakin parinkymmenen naisen "vierestä". Ja heistä suurin osa voi olla omaa kakkosryhmääni.

Ja kuten alla joku toinen mies kommentoi, sen tietää ettei kyse ole kostosta näkee siitä, että jos haet minua tms. niin voi olla että pääset takaisin kakkosryhmään.

Jos tulkitset että tämä oli jonkinlainen kosto ja lakkaat moikkaamasta tai tulee jotain muuta draamaa, niin siitä seuraa että tiput ryhmään 5.

Hahahaaa. Onpahan analyysit ja tanssista tehty tärkeä asia taitaa olla jo elämää suurempi huvitus

No kukin tavallaan täällä voimia vaan pähkäilyihin ja hyviä vetoja ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kostonhimoiset" ukot, joita en ole hakenut takaisin vaikka olisinkin ehtinyt. Tämän seurauksena olen huomannut että hakevat kostoksi ihan vierestä, jos näyttää että olen jäämässä riviin seinäruusuksi. Tietenkään minua ei kaikki hae eikä tarvitsekaan, mutta tällainen havainto. Myös katkerat kyttääjäukot on toki oma lukunsa, jos olen olen pakittanut tai tehnyt väistön hakutilanteessa”

-tarkennan tähän vielä että tanssitaito ”kostonhimoisella”
        on kehno, mutta ukko luulee että hänen hakua jotenkin kaipaisin. Mieluusti jään ilman hakua kuin hänen kanssaan tanssin 😏.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Vakkarit
        2. Muut lempitanssijat

Minulla jaottelu on aivan erilainen.. ehkä näin

1. Vakkarit (joiden kans askeleet ja kemia osuu parhaiten)
        2. Uudet kasvot tai hyvin tanssivat, joiden kans en ole tanssinut (voi löytyä uusia "ykkösiä")
        3. Ne joiden kans ei jostain syystä olla "ykköstasolla", mutta riittävän lähellä (yleensä hakevat naistenhaulla ja ymmärtävöt, etten ehdi aina hakemaan, eli vastahaku tulee korvatuksi puheilla)
        4. Kahvi/tauko yms.

Ne joita en hae, eivät luonnollisesti listalle pääse ja kun miestenhakua on nykyään vain se parisen tuntia illassa, niin 1 ryhmä vie kyllä hakuajan tehokkaasti ja kun heitä ei ehdi/osu kohdalle, niin 2. ryhmä - joskus 3.

Aiemmin priorisointia oli vähemmän, kun hakuaikaa oli kokoilta ja silloin pidin taukoja vähemmän, nyt ajoitan tauot ja tuttujen kans turinat naistenhakuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minummielestä jokaisen olisi jatkuvien väärinkäsitysten ehkäisemisexi hyvä tiedostaa tämä pieni, mutta hynkin olennainen ero siinä, miten nainen ja mies ilmaisee kiinnostuksensa. Näissä tavoissa on tietenkin joitain pieniä nyansseja liittyen tanssiasu- ja kampaustyyleihin sen mukaan, miten paljon mies- ja nais hormoonia hakijan ja haettavan suonissa siinä valintakriteeritilanteessa virtaa.

Täysissä nais hormooneissa oleva ei ole huomaavinaankaan todellisten halujensa kohdetta, mutta tekee kyllä ja erittäin monessa tapauksessa kauhean näyttävästi halukkuutensa halunsa kohteelle selväksi. Täysissä mieshormooneissa oleva sensijaan tyrkkii kilpailijansa sivuun ja riuhtaisee halunsa kohteen vastustamattomalla voimailuvedolla, jota hän itsekin joskus kutsuu ja erityisesti hänen kateelliset kilpailijat kutsuvat käytännössä aina hapan-eeroksi, tanssiin.

• Anonyymi

Naistenhaku jos tuttuja miehiä vähän ja osa niistäkin kadoksissa naisten haulla.

Vuorotuntihaku jos miehiä vähän.

Naistentansseissa mieluisten miesten vähyys -> epätoivoista kilpajuoksua

• Anonyymi

Vuorotunti haun voisi muuttaa vuoropuolituntihauksi, kaikkia kun ei haeta, tunti om pitkä aika odotella.

• Anonyymi

Pidän olkalaukkua sen takia ettei ka-tanssijat hakisi ja silti jotkut hakijat yrittää väkisin alkaa ka-viennillä veivaamaan. Viimeksikin yksi tyyppi näkyi koko ajan tanssivan perinteisellä suljetulla otteella joten rohkenin lähteä kun tuli hakemaan humpalle, no perinteisellä aloitettiin mutta kohta jo yritti veivata ka-tanssiksi.

• Anonyymi

Kaikki veivaa samaa illasta toiseen ja odotetaan jotakin spesiaalia niin näkyy tunnelmassa kun heilahtelee itsetunnot

• Anonyymi

Yli 20 € maksavat liput.

Polttoaineeseenkin menee liikaa euroja jos pitkältä tulee.
      En käytä polkupyörää. Kahvit ja pullat voinee ostaa.

• Anonyymi

20 €: llä pääsee brian airilla illaksi ilmaisiin katutansseihin roomaan tai firenzeen ja aamuksi takaisin kotiin.

• Anonyymi

Nuorten valtaamien tanssilavojen ansiosta tanssilippujen hinnat ovat syöksyneet 50-75% ja jopa ilmaisia lippuja on jaettu. Nämä on toki ilmoitettu verottajalle luontaisetuina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorten valtaamien tanssilavojen ansiosta tanssilippujen hinnat ovat syöksyneet 50-75% ja jopa ilmaisia lippuja on jaettu. Nämä on toki ilmoitettu verottajalle luontaisetuina.

Nuoriso ja opiskelu alennus on hieno asia ja se on monella tanssilavalla käytössä. Ei kannata yli-ikäisen perusvalittajan kadehtia. Ilmaisliput ei ole luontaisetua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, senkö takia on välillä nuorisobuumi. Nuorisoa joka ei tanssi lava pullollaan?!
        Näistä pitäisi ilmoittaa myös lipunostajille jotta osaa väistää turhaa tungosta toiselle lavalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoriso ja opiskelu alennus on hieno asia ja se on monella tanssilavalla käytössä. Ei kannata yli-ikäisen perusvalittajan kadehtia. Ilmaisliput ei ole luontaisetua.

Jonkun on täytynyt kustantaa ilmaiset liput. Epassia ei ilmeisestibole käytetty, mutta luontaisetu on kysymyksessä ja verotusarvo löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun on täytynyt kustantaa ilmaiset liput. Epassia ei ilmeisestibole käytetty, mutta luontaisetu on kysymyksessä ja verotusarvo löytyy.

Eiköhän se maksaja ole se tanssien järjestäjä kun haluaa nuorempia kävijöitä keinolla millä hyvänsä tämän nyt vallalla olevan hypetyksen seurauksena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se maksaja ole se tanssien järjestäjä kun haluaa nuorempia kävijöitä keinolla millä hyvänsä tämän nyt vallalla olevan hypetyksen seurauksena.

Koska nuoret on rekrytoitu näyttelemään, että nuoret käyvät tansseissa, ovat nämä nuoret työsuhteessa tamssinjärjestäjään, koska hän antaa rahaksi suoraan laskettavaa korvausta ilmaisten tanssilippujen muodossa. Kun ajattelemme, että tanssilipun tavoitehinta on tällä hetkellä yli 25 €, tienaa jokainen näyttelevistä nuorista käytännössä 6 €/h, mikä on jopa paljon enemmän kuin mitä kela suostuu maksaa niillä työkokemuksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20 €: llä pääsee brian airilla illaksi ilmaisiin katutansseihin roomaan tai firenzeen ja aamuksi takaisin kotiin.

Kiitos vinkistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, senkö takia on välillä nuorisobuumi. Nuorisoa joka ei tanssi lava pullollaan?!
        Näistä pitäisi ilmoittaa myös lipunostajille jotta osaa väistää turhaa tungosta toiselle lavalle.

Näistä kuulee vain puskaradiosta.

• Anonyymi

Haiseva kusi joka virtaa miesten vessan lattialla. Pistäkää isot kumisaappaat vessan ovelle, jotta niitä voi tarvittaessa lainata.

• Anonyymi

Laita sellaiset suojat kuin on asuntonäytöissä, eikös sellaiset voisi toimia.. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sellaiset suojat kuin on asuntonäytöissä, eikös sellaiset voisi toimia.. :)

Mies voi aina käydä ulkona pissillä. Pieni pusikko tai lavankulma. Niin kuin maalla konsanaan.

• Anonyymi

Idiootit jotka tuovat omat juomat tansseihin. Jos ei ole varaa ostaa juomia kahviosta niin jääkää kotiin. Kun kaikki kustannukset ovat nousseet niin kahvion tuottokin on tärkeä juttu ja voi tehdä illasta taloudellisesti kannattavan.

• Anonyymi

Ei mikään lava kahvion tuotolla pysy pystyssä.

• Anonyymi

"Näistä pitäisi ilmoittaa myös lipunostajille jotta osaa väistää turhaa tungosta toiselle lavalle."

- kohtuu nolo kommentti.
      Vältä ainakin Komiat tansseja, jos et itse ymmärrä millaista väkeä tietyt esiintyjät vetävät.
      Ihan kaikesta ei kannata mieltää pahoittaa :)

• Anonyymi

”Jonkun on täytynyt kustantaa ilmaiset liput. Epassia ei ilmeisestibole käytetty, mutta luontaisetu on kysymyksessä ja verotusarvo löytyy.”

Luontaisetu liittyy palkanmaksuun jos työntekijä saa jonkin edun muuten kuin rahana. Heh, onko ilmaislipun saava tanssija tai nuori tangomarkkinoillakävijä työsuhteessa ? Eipä taida olla. Äly hoi 🙄

• Anonyymi

Voidaan katsoa olevan työsuhteessa, mikäli ottaa vastaan ilmaisia lippuja korvauksesksi siitä, että saapuu tapahtumaan antamaan kuvaa siitä, että nuoret ovat kiinnostuneita siitä. Varsinkin työkkärin asiakkaana oleville nuorille tilanne ei ole yksinkertainen, koska ollesssaan tapahtumassa vapaamippuja vastaan töissä, he eivät ole työmarkkinoitten käytössä kelan kanssa tekemänsä sopumuksensa mukaisesti

• Anonyymi

Tämä juuri on lavatanssin ongelma, että eletään vieläkin 1900-luvun rapiaa puolta väliä, jolloin mitään työeläkejärjestelmää ei edes ollut ja kaikki tehtiin talkoilla verokarhun ohi, jos saatiin esmes ilmaisia tanssilippuja tai perunoita. Nyt eletään kuitenkin kohta jo 2000-luvun puolta väliä ja eläkevakuutukset pitää olla kunnossa eikä talkoilla saa tehdä verottajan ohi enää mitään eikä etenkään vakuutusyhtiön ohi nimittäin jos tänäpäivänä jotain päivänvaloa sietävää hommaa saisikin junailtua talkoille, niin vakuutusyhtiö on takajaloillaan, koska se ei muuten ylety näyttämään, miten korkean setelipinon se haluaa.

• Anonyymi

” Voidaan katsoa olevan työsuhteessa, mikäli ottaa vastaan ilmaisia lippuja korvauksesksi siitä, että saapuu tapahtumaan antamaan kuvaa siitä, että nuoret ovat kiinnostuneita siitä”

- Selitä tuo sama verottajalle hah hah haa..😂😂😂

• Anonyymi

Käytännössä voidaan verrata kesäteatterin näytäntöön: nuoria pn palkattu tanssitapahtu.aan näyttelemään, että nuotet on kiinnostuneita lavatanssista. Työkkäri antaa niistä näytäntöpäivista karenssia, koska nuori ei ole niinä päivinä työmarkkinoitten käytettävissä. Verottaja karhuaa työeläkemaksuja tarvittaessa ulosottoteitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytännössä voidaan verrata kesäteatterin näytäntöön: nuoria pn palkattu tanssitapahtu.aan näyttelemään, että nuotet on kiinnostuneita lavatanssista. Työkkäri antaa niistä näytäntöpäivista karenssia, koska nuori ei ole niinä päivinä työmarkkinoitten käytettävissä. Verottaja karhuaa työeläkemaksuja tarvittaessa ulosottoteitse.

Harvinaisen sekavaa tekstiä suollat.. onko sulla kaikki hyvin? 🤔

• Anonyymi

Ikäero

• Anonyymi

Kokoero

• Anonyymi

Vain iso kelpaa.

• Anonyymi

Traktoritörmäilijät...
      Törmätään toisiin. Ei olla huomaavinaan mitään. Ei moikkausta. Ei anteeksipyyyntöä. Painetaan vaan traktorityylillä eteenpäin. Daamin kanssa vaan pulinaa...traktori kulkee.

Tanssietiketistä ei mitään hajua/väliä.

• Anonyymi

Yks "esiintyjä"tyyppi tulee aina siihen naisten rivin eteen tekemään moovejaan. Ja sit seuraa huomaanko hänet. Tyyppi ei kuulu hakijoihini eikä myöskään koskaan uskaltaudu riviin naisten haulla.

• Anonyymi

Eikö ole kumminkin hyvä, että niin kuvottava hakija kiertää sinut kumminkin aika kaukaa?

• Anonyymi

Millä lavalla ja tuntomerkkejä? Ainakin Ruusulinnassa näitä riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole kumminkin hyvä, että niin kuvottava hakija kiertää sinut kumminkin aika kaukaa?

Joo , mut miks pitää niitä mooveja just tulla siihen esittää kun muullakin on tilaa 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo , mut miks pitää niitä mooveja just tulla siihen esittää kun muullakin on tilaa 🙄

Jos sinä näytät niin säälittävältä siinä penkissä istuessasi, että hän haluaa piristää sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä näytät niin säälittävältä siinä penkissä istuessasi, että hän haluaa piristää sinua?

Harvoin siinä olen kun hakijoita riittää :D toki joskus istun kun huilaan naistenhaulla. Mutta juuri silloin kun istun niin jopas tulee tyyppi muuveja siihen esittämään..

• Anonyymi

Rumat ihmiset...

• Anonyymi

Tarkoitatko itseäsi rumempia?

• Anonyymi

Se ainainen selittely että no ku tämä on vain tanssia, hyvää liikuntaa ja kivaa ihmisten tapaamista.

• Anonyymi

En selitä enkä edes koe olevani selitysvelvollinen ainakaan sellaiselle joka ei harrasta tanssia. Tosin tanssinharrastajille ei tarviikaan selittää.. :D

Huvittavaa kun joku harvoin lavalla käyvä tuttu kommentoi tyyliin,, "Sää se jaksat/viittiit täällä vielä käydä.. " :DD

• Anonyymi

Hindit, nuo tantsuaan esittävät pakanat.

• Anonyymi

Itse tanssipaikka missä ei näy mitään opastaulua joka kertoo lavatanssietiketistä.

Miten ja missä mennään!

• Anonyymi

Lavatanssietiketti on tanssijan takaraivossa. Ei siinä mitään v.....n kylttejä tarvitse.

• Anonyymi

Tanssipaikka jossa ei ole omaa hakuriviä tanssitaitoisille ja tanssitaidottomille/aloittelijoille.

• Anonyymi

Missään lavalla ei ole tuota jaottelua. He......

• Anonyymi

On ihan tyhjää hommaa vaikkakin hauskoo. Menee elämä hukkaan

• Anonyymi

Esimerkiksi Kolmilammilla nämä vanhat sisäpiiriin kuuluvat ukot tanssivat itseään 50 vuotta nuorempien kanssa kuvitelleen että naiset haluavat tanssia heidän kanssaan. Oikeasti emme halua mutta he laittavat ilkeitä huhuja liikkeelle jos ei heidän kanssaan tanssi

• Anonyymi

Raunio se siellä vokottelee pikkupimppejä ?

• Anonyymi

Kauheata. Paljonko näitä 70-80 -vuotiaita ukkoja on sisäpiirissä?

• Anonyymi

Huhuille viitataan kintaalla pikkutyttö!!

• Anonyymi

Ikäerot ja käyttäminen sängynpohjana. On vähän toista kuin muissa harrastuksissa tämä.

• Anonyymi

Antaa sängynpohjien olla jos siitä tykkäävät. Se on sängynpohjan oma asia.

• Anonyymi

Ajan tuhlaantuminen

• Anonyymi

Kaikki lajit vuodesta toiseen samalla kävelytyylillä tallustavat ukot.

• Anonyymi

Vastakkainen sukupuoli..

• Anonyymi

Käyt väärissä bileissä.

• Anonyymi

Onpa monta kommenttia jo jätetty tänne.
      Kuvottavia asioita riittää.

Kyllä lavatansseissa on PALJON parantamisen varaa.
      Ilmankos nuoret eivät tule kuvotuksiin...

• Anonyymi

Standardi-kuvioita kukaan ei ole ilmoittanut kuvottaviksi. Eikä ihmekään, sillä juuri ihanilla ja siten raivoisankin suosituilla standardi-kuvioillahan nuoria houkutellaan tanssimoihin. Nuoret ovat olleet heille räätälöidyissä lava- ja ravintolatanssitastereissa suoraansanottuna erittäin innoissaan jo yksinkertaisesta italialaisesta joko kädenvaihdolla tai ilman sekä selän takana että edessä!

• Anonyymi

Onneksi nämä kunkin yksilön pienet kuvotukset ei ole elämää suurempi ongelma koska tansseihin pitää päästäisein, koska se kun on ihan parasta ja monelle jopa elämäntapa 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi nämä kunkin yksilön pienet kuvotukset ei ole elämää suurempi ongelma koska tansseihin pitää päästäisein, koska se kun on ihan parasta ja monelle jopa elämäntapa 🤗

..koska tansseihin pitää päästä USEIN 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Standardi-kuvioita kukaan ei ole ilmoittanut kuvottaviksi. Eikä ihmekään, sillä juuri ihanilla ja siten raivoisankin suosituilla standardi-kuvioillahan nuoria houkutellaan tanssimoihin. Nuoret ovat olleet heille räätälöidyissä lava- ja ravintolatanssitastereissa suoraansanottuna erittäin innoissaan jo yksinkertaisesta italialaisesta joko kädenvaihdolla tai ilman sekä selän takana että edessä!

Standardi-kuvioitten suosio räjähti tänä kesänä nimittäin kaikkein vähäväkisimmälläkin lava- ja ravintolatanssitasterillakin on ollut yli 20 000 nuorta reenaamassa standardi-kuvioita ja monille tastereille olisi voinut tulla jopa 45 000 nuorta, jos ne olis saaneet ajoissa tiedon.

• Anonyymi

Vastaan tanssikrapula, eikä liity alkoholiin sitten mitenkään 🙄

• Anonyymi

MIES PULA 🫂 prkele 🤷
      Tampsan lavalla 🔉
      Heinäkuun viimeiset 🔥
      Tanssit tänään
      Ke 31.7.2024
      Upea 😍
      Kari Hirvonen & Onnentähti
      18 € | 19 – 23
      👙 Täälläkö mies pulaa 😊

• Anonyymi

Tupla- ja triplatanssien varailijat. Ärsyttää ne tuplatanssijen kyselijät, joiden kohdalla jo yksikin tanssi on kärsimystä. Ja jos kiikarissa on joku hyvä tanssituttu, jota voisi hakea, niin eikö hän ole jämähtänyt useamman parin ajanksi jonkun kanssa lattialle.

• Anonyymi

Nurinkurista, mutta eniten ikäviä tuntemuksia aiheuttaa ne ihmiset siellä. Piirit on kuitenkin aika pienet ainakin Etelä-Suomessa.

Tanssiin liittyy siis välillä aika vaikeita sosiaalisia haasteita.

Myös tanssikrapula ja tyhjyyden tunne tanssien jälkeen on raskasta.

• Anonyymi

Ei tanssien jälkeen ole tyhjyydentunnetta. Se on jos ei pääse tansseihin.

• Anonyymi

Addiktio. Siitä tulee joku iloton kovuus itseen kun liikaa harrastaa tanssia. Maneerit. Toisto.

• Anonyymi

Valittaja mummot jotka ei osaa tanssia ja vaan valittaa.

• Anonyymi

Oikeat tunteet ja tapahtumat jää väliin. On vain pinnallista tanssin taikaa joka kuolee seuraavana aamuna pois. Ja sitten on taas pestävä vaatteet ja mentävä.

• Anonyymi

Tuttua

• Anonyymi

Seisokin hakijat

• Anonyymi

Kyllä koen edellisten vastaajien samaa, pintaliitoa monta iltaa viikossa useampi tunti kerrallaan, eikö ihmisillä ole muuta elämää. Suorittamista, smooltolkkia,.

• Anonyymi

Hieltä ja makkaralta haisevat miehet heti ekassa valssissa. Eikö ole puhdasta paitaa puhtaalle iholle ja hammaspesua ennen tansseihin lähtöä.
        Turhat höpötykset tanssin aikana.

• Anonyymi

Pinnallisuus minuakin kuvottaa. En oikein enää arvosta sitä tunnelmaa. Aikaisemmin pidin ja olin voimakkaasti fani. Jotain aitoa puuttuu. tuntuu että kaikki ollaan jonkun perässä siellä, hetkenilon, haluttavuuden, huuman, hurman, huomionkipeysannoksen, dopamiinin, deitin.. ja sitten lopulta se kaikki on jotenkin pinnallista esitystä, hymyilyä jotta taas pääsee ja toistoa millä ei ole mitään pohjaa ja katoaa savuna ilmaan kuin orkesteri seuraavaan pitäjään.

• Anonyymi

Tanssin hehkutus hyvänä terveenä vitaalina liikuntamuotona. Ja kun katsoo ihmisiä siellä niin tulee melkein itku.

• Anonyymi

Se kuvottaa kun siellä on porukkaa joka vain toisiansa tanssittaa ja uudet tulokkaat ei kiinnosta. Syy muka että kun ne ei osaa tanssia. Miten sitten oppiikaan kun joutuu vain katselemaan seinänvierellä.

• Anonyymi

Enkelin kanssa pääsee tanssitaivaaseen mutta sinisilmä onkin varattu

• Anonyymi

Verkķosukkien klipsit.

• Anonyymi

Avaimet väärässä taskussa hinkkaamassa

• Anonyymi

Mistä päättelit, että se on avaimet?

• Anonyymi

Puhuminen

• Anonyymi

Ei kuvota mikään. Se on ihanaa.

• Anonyymi

Lavaetikettiin pitäisi lisätä puhtaat tenat daameille ja hampaiden pesu herroille.

• Anonyymi

Minua kuvottaa täällä palstoilla ilmenevä matalamielisyys ja tunkkaisuus. Ilmeisesti ne jotka kadehtivat muiden tanssiinpääsyä ja iloa yrittävät sabotoida toistenkin. No siitä seuraa heille vain lisää tunkkaisuutta. Hyvä erottaa oikeat lavatanssit näistä palstatansseista.

• Anonyymi

Juurikin näin

• Anonyymi

Matalamielisyyttä ja tunkkaisuutta esiintyy jopa orkesterin aitiossa saakka. Nimittäin eräskin nimeltä mainitsematon artisti toivotti orkesterin aitiosta käsin koniinkuusravien aikaan taitotanssiat suoraansanottuna hevon......n sieltä.

• Anonyymi

Valtapelit

• Anonyymi

Joku siellä ei ole kohdallaan vaikka iloa ja halua esitetään. Ihmiset jotka pettävät itseään käyvät lavoilla paljon.

• Anonyymi

Pitää päästä ja sitten meneepi vaan hukkaan tajuaa kun kotio ajelee illan jälkeen hikisissään

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      334
      8413
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2531
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2308
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1935
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1502
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1351
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      177
      1290
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1280
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1187
    Aihe