Jos itse alamme rapauttaa demokratiamme perustuksia, on se Vladimir Putinin ja muiden autoritääristen hallintokoneistojen voitto.
Oikeusvaltioperiaatteesta ei voi tehdä kompromisseja. Se on läntisen demokratiamme kulmakivi
11
157
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedetty Krimin liittämisestä Venäjään, olemme Natossa.
- Anonyymi
Oikeusvaltio tarkoittaa sitä, että kaikki julkinen valta toimii lainsäädännön asettamissa rajoissa, kunnioittaa demokratiaa ja perusoikeuksia sekä on riippumattomien ja puolueettomien tuomioistuinten valvonnassa.
Rajalaissa/käännytyslaissa halutaan nimenomaan laki, joka mahdollistaa toiminnan poikkeusoloissa. Ei sivuteta lakeja, vaan tehdään uusi laki tarkoitusta varten. Lakia kun viranomaisetkin joutuvat noudattamaan. Julkinen valta pitää siis toimia lainsäädännön asettamissa rajoissa ja näinhän nimenomaan on.- Anonyymi
Onhan tuota kerrottu uutisissa, haetko turvaa tältä palstalta, jos haet niin rauhoitu.
- Anonyymi
Persuhallitus yrittää KIERTÄÄ lakia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu vouhottaa omaa agendaa peloittelemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ymmärrys asian suhteen on tuota tasoa, niin sitten ei voi paljon mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuota kerrottu uutisissa, haetko turvaa tältä palstalta, jos haet niin rauhoitu.
Kyse oli aloituksessa oikeusvaltion periaatteesta. Tuossa kerrottiin, että mitä se tarkoittaa. Miten muuten haetaan turvaa palstalta? Mitä se tarkoittaa ja miten se toteutetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli aloituksessa oikeusvaltion periaatteesta. Tuossa kerrottiin, että mitä se tarkoittaa. Miten muuten haetaan turvaa palstalta? Mitä se tarkoittaa ja miten se toteutetaan?
Oikeusvaltion turvaamisesta on nyt kyse, siksi uusi laki.
- Anonyymi
oikeusoppineilla ei ole mitään asinatuntijakykyä
lain sisältöön
vaan lain noudattamiseen
oikeusvaltio ei tarkoita sitä että lakeja ei saa rikko
eduskunta on LAINRIKKOMISINSTITUUTIO
joka ottaa vanhan laina ja tekee uuden ja se siitä
oikeusoppinut voi arvioida instituutiota x että se noudattaa
uutta lakia
MUTTA OIKEUSOPPINEELLA EI OLE AMMATTITAITOA arvioida
onko uusi laki oikea väärä tai siltä väliltä
oikeusoppineet ovat jossain määrin sekoilleet viime aikoina- Anonyymi
Eikö sinulla ole lääkitys kohdallaan.
- Anonyymi
Kännissä ei kannata kirjoitella. Tulee sutta ja sekundaa. Oikeusministeriössä taidetaan kuitenkin tietää asiat paremmin.
https://oikeusministerio.fi/oikeusvaltio-suomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772