Miehekästä käytöstäkö?

Anonyymi-ap

Tänään ollessani tavaratalossa ruokaostoksilla täysin yhtäkkisesti ostoskärriini kolahti toinen kärri. Kärsin vakavasta aortanläpän vajaatoiminnasta ja sydämeni tuntui hyppäävän kurkkuun, ahdisti. Sitten sain käännyttyä ja näin nuoren tyypin kurvaavan vauhdilla pois paikalta . Sain huudettua hänet kiinni kovalla äänenkäytöllä: Nuori mies, odottakaa siinä, seis! Kävelin tyypin luokse ja jatkoin: ymmärrättekö että olisitte voinut aiheuttaa ryntäyksellänne minulle sydänkohtauksen! Noin parikymppinen varmaan jonkin sortin reippaan urheilulajin harrastajan tyylinen mies alkoi pyytämään anteeksi: sori, en tiennyt...Minua otti aivoon olin juuri aiemmin saanut kuulla keinoläppäleikkauksenkin siirtyvän 3 viikkoa eteenpäin sairaalan tähden . Kiivastuneena kivahdin mene vittuun! Nuori mies poistui nopeasti pois paikalta. En koskaan ennen ole noin menettänyt malttiani, teinkö minä tilanteessa jotain väärää?

10

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nolasit itsesi. Ei kai se väärää ole... mutta minä häpeisin käytöstäni koko lopun ikää.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi, mutta olisiko minun mielestäsi pitänyt vain polttaa päreitäni pääni sisällä savu korvista nousten ja antaa toisen kolistella tavaratalossa kuin olisin vain pois tönäistävä turha este, eikö todellakaan kovasti kärryyni törmännyt nuori tehnyt mitään väärin? Onko siis oikein töniä vanha sairaslomalla oleva työikäinen ja rauhallinen ihminen kaupassa asioidessaan syrjään ja enkö olisi saanut sanallisesti puolustaa itseäni. Minusta nuori teki välinpitämättömyyttään tai jopa ylimielisyyttään töykeän käytösrikkeen. Olen yritysjohtaja ja jos tuo naama joskus tulee asioimaan kanssani muistan kyllä...


    • Anonyymi

      Moni (yleensä nainen) laittaa kaupassa ostoskärrinsä poikittain käytävälle ja itse pyllistelee kärrin toisessa päässä tukkien koko käytävän. En nyt syytä ko henkilön tehneen niin kun en nähnyt tapausta mutta jotenkinhan sitä muidenkin on päästävä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Eli eput lauloi tää on sarvikuonojen maa toimii. Eikun kaikki vaan kolistellen ostoksille koska näin pitää toimia . Alta pois vanhat ja sairaat tellä vain olette . Eihän se haittaa jos sinne joku sortuu sydäriin osumasta. Näin saa siis toimia . Minäkin teen tästedes aina niin, onneksi painan 120 kiloa , ei siinä paljon pienet tielläni hidasta, suuret kiitokset luvastanne käyttäytä noin uljaasti, nyt tulen olemaan oikea tosimies, alta pois risut ja männynkävyt. Syvä kiitos että vapautit minut tyhjänpäiväisestä nynnyilystä. Sehän minua itseasiassa vain ahdistikin ja pyydän anteeksi nuorelta jolle kivahdin. Törmäillään.


    • Anonyymi

      Siinä mielessä kyllä väärin toimittu, koska eihän tuo nuori mies ole voinut tietää aloittajan sydämen kuntoa, tilannetta ylipäänsä.
      Asioista voi huomauttaa ihan asiallisellakin tavalla, turhaa alkaa haistattelemaan.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse vahinko ilmoitusta tehdä jos kaksi ostoskärryä törmää

      • Anonyymi

        Olisi pitänyt olla ajohaalarit päällä, kypärät päässä, ja vakuutuksetkin kunnossa.
        Ja täytyy muistaa, että ostoskärryjä ei saa virittää...


    • Anonyymi

      Nykyisin monet nuoret ja vanhemmatkin kävelevät kaupoissakin suoraan päälle jos et itse väistä. Vuosi sitten S-Marketin ulosmeno-aulassa vastaan tuli atleettinen parimetrinen joku 20-30v mies joka lähtikin kävelemään kassi toisessa kädessä ja kännykkä toisessa kohti omaa kävelypuoltani enkä ehtinyt väistää kokonaan. Hän jysäytti kyynärpäällään iskun rintakehääni ja kyllä sattui! Minulla on osteoporoosi eli luukato ja pelkäsin että rintalasta murtui. Huusin tyypille perään, vaimoni oli vieressä ja näki tapahtuman ja kauhisteli sitä. Ei se jannu kuullut tai viis veisasi, jatkoi vaan autolleen ulos. Tämä on kaikkein karmein tapaus. Useimmiten ehtii väistää, kun nuori perheenisi tai äiti lapsilaumoineen tunkee vyöryen Prismassa päälle, ikään kuin ketään muita ei olisi missään, vain he.

    • Anonyymi

      Kumma juttu kun itse en huomaa omaa aortan läpän vuotoa muuten kuin raskaasta ponnistelusta huonompana palautumisena.
      Jos vuotosi olisi vakava niin sinulle olisi ehdotettu leikkausta. Kaksi vaihtoehtoa.
      Minulle annettiin ne vaihtoehdot mutta tähystyskin aiheuttaisi sen verran poissaoloa, että vaimoni olisi vaikeuksissa.
      Läppäni haitta on niin vähäinen, etteivät romanitkaan etuile minun ohitseni huudosta huolimatta.

    • Anonyymi

      Raakut on tärkeimpiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2560
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1489
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      903
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      844
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe