Tulipa yllätyksenä, että heinäkuun alusta voi tupakkaa ostaa vain kolme askia laivalta.
Onkohan muilla laivayhtiöillä sama säännös?
Tupakkaa ei myydä enää kartongeissa eckerö Finlandia .
8
3581
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, yllätys todellaki oli! Miksiköhän ei enää? Olis kyl kiva tietää syy ja onkohan muillakin laivoilla sama 🤔
- Anonyymi
Mitähän sanoo tulli
Nyt jää kyllä tämä laivayhtiö minulta.luin että on Virolle tappiollista niin on myös minullekin
- Anonyymi
Tupakan ostaminen laivalta. Siitä on tehty todella suuri aihe. Ruotsalaisia ärsyttää sen näkeminen, kun suomalainen käy laivalta ostamassa tupakkakartongin.
- Anonyymi
Osta maista, älä laivalta.
- Anonyymi
Käyn vain seilaamassa pikkuirrottelu arkeen. En tarvi maista mitään
- Anonyymi
Tuli yllätyksenä juu, mutta tästä ketjusta ei vielä minulle selvinnyt onko muilla laivayhtiöillä sama käytäntö?
- Anonyymi
Ei ainakaan Tallinnan laivoilla vielä ole. Ehkei tulekkaan nehän ovat Viron laivoja .
Taitaa käydä niin että Eckeröltä ihmiset siirtyy sinne. Sitä kai viro haluaa
- Anonyymi
Pitää paikkansa, lujassa on myynti, mutta mene muihin laivoihin.
Halusin ostaa kartongin. Siihen myyjä totesi, että vain kolme askia myydään henkilöä kohden uuden tavan mukaisesti. Siinä tuli sitten erimielisyyttä asiasta, Miia kertoo.
Tilanne äityi ja myyjä soitti vartijat paikalle.
– Paikalle tuli välittömästi kolme vartijaa, jotka alkoivat väkivaltaisesti raahata minua putkaan, Miia sanoo.
Miia väittää, että häntä painettiin lattiaan ja hänen kättään väännettiin. Naisen mukaan hänelle tuli vartijoiden käsittelyssä mustelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576