Donald Trumpia ammuttu.
Luoti osui korvaan. Selviää hengissä
Mitä nyt tapahtuu.
Sinetöikö tämä Trumpin voiton
Donald Trumpia ammuttu
52
495
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti vasemmisto onnittelee...ampujaa!
Ja tuleeko maailman laajuinen polvistuminen! - Anonyymi
Trump on järjestänyt ampumisen, pitihän edes korvaan hipaista jotta on uskotaan. Saa äänestäjien myötätunnon ja äänet.
- Anonyymi
Miehen epäillään ampuneen Trumpia läheisen rakennuksen katolta.
Tästä tulee mieleen Kennedy Anonyymi kirjoitti:
Tästä tulee mieleen KennedyFBI kertoo epäilevänsä 20-vuotiasta Thomas Matthew Crooksia Trumpin ampumisesta.
- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
FBI kertoo epäilevänsä 20-vuotiasta Thomas Matthew Crooksia Trumpin ampumisesta.
Osataan kyllä ihan itse lukea lehtiä ja kuunnella uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tulee mieleen KennedyTästä tulee mieleen Van Gogh.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää. Olen niin uusi täällä.
- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
Ei kovin onnistunut sisääntulo olettamuksella ettei täällä osata lukea uutisia. On tänne ennekin tultu opettamaan jopa "oikeaa elämää." ja huonosti on käynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kovin onnistunut sisääntulo olettamuksella ettei täällä osata lukea uutisia. On tänne ennekin tultu opettamaan jopa "oikeaa elämää." ja huonosti on käynyt.
Tulen 10 vuoden päästä vanhenpana ja viisaampana tälle paltsalle. Tämä oli virhe.
- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
Älä ole huolissasi, uusi Ano.
Veteraani-Anot opettavat sinut tavoille ja kouluttavat tietämään mitkä nimimerkit on aina lytättävä. Yksi Ano juuri omassa kommentissaan mainitsee seuranneensa kohdettaan 20 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veteraani-Anot opettavat sinut tavoille ja kouluttavat tietämään mitkä nimimerkit on aina lytättävä. Yksi Ano juuri omassa kommentissaan mainitsee seuranneensa kohdettaan 20 vuotta.Eiköhän tuo lesken tunne ainakin yhden nikin tavat , jonka kanssa on samalla ikäpalstalla kauan aikanaan kirjoittanut. Eivät tainneet olla ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veteraani-Anot opettavat sinut tavoille ja kouluttavat tietämään mitkä nimimerkit on aina lytättävä. Yksi Ano juuri omassa kommentissaan mainitsee seuranneensa kohdettaan 20 vuotta.En minä ole Ano.
Sain 10 vuotta tuntumaa 60 plus palstalla.
Hyvät olivat opet.
Sain kunnon koulutuksen.
Hyppäsivät 70 plussan yli suoraan 80 plussaan.
Nyt taisin hypätä heti syvään päätyyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole Ano.
Hyvät olivat opet.
Sain kunnon koulutuksen.
Nyt taisin hypätä heti syvään päätyyn.Eikö niitä haluttu 70plussalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina uskoisi, kun mistään ei olla perillä. Persujakin äänestetään.
- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
FBI kertoo epäilevänsä 20-vuotiasta Thomas Matthew Crooksia Trumpin ampumisesta.
Amerikkalaisen käytännön mukaan ampuja surmattiin tekopaikalle. Emme koskaan tule tietämään, mitkä olivat hänen motiivinsa tuollaiseen terroritekoon.
Olisi mielenkiintoista tietää, millainen mielenmaisema on ihmisellä, joka nousee katolle kaiken kansan näkyville ja ampuu sieltä kohti presidenttiä, varmasti tietäen, että seuraavat laukaukset ammutaan häntä itseään kohti.
Salamurhateoriat ovat jo valloillaan, eikä mitään varmaa perusteluja ikinä tulla saamaan. Mies on ilmeisesti toiminut yksin, on nuori parikymppinen, tavallinen amerikkalaispoika.
Trumpin vaalikampanja ei ole terveellä pohjalla. Vihankylvö toisinajattelijoita kohtaan saa nyt jo näin äärimmäisiä muotoja. Pelko on alkanut saada valtaa kansalaisten keskuudessa. Vaaleihin on 4 kk. aikaa. Paljon ehtii vielä tapahtua.
Biden yrittää rauhoittaa ja sanoo, että olemme samaa kansaa, emme vihollisia. Rauhoittelu lienee vähän myöhäistä.
Mkr. Anonyymi kirjoitti:
Amerikkalaisen käytännön mukaan ampuja surmattiin tekopaikalle. Emme koskaan tule tietämään, mitkä olivat hänen motiivinsa tuollaiseen terroritekoon.
Olisi mielenkiintoista tietää, millainen mielenmaisema on ihmisellä, joka nousee katolle kaiken kansan näkyville ja ampuu sieltä kohti presidenttiä, varmasti tietäen, että seuraavat laukaukset ammutaan häntä itseään kohti.
Salamurhateoriat ovat jo valloillaan, eikä mitään varmaa perusteluja ikinä tulla saamaan. Mies on ilmeisesti toiminut yksin, on nuori parikymppinen, tavallinen amerikkalaispoika.
Trumpin vaalikampanja ei ole terveellä pohjalla. Vihankylvö toisinajattelijoita kohtaan saa nyt jo näin äärimmäisiä muotoja. Pelko on alkanut saada valtaa kansalaisten keskuudessa. Vaaleihin on 4 kk. aikaa. Paljon ehtii vielä tapahtua.
Biden yrittää rauhoittaa ja sanoo, että olemme samaa kansaa, emme vihollisia. Rauhoittelu lienee vähän myöhäistä.
Mkr.Ei ampunut presidenttiä vaan Donald Trumpia
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo lesken tunne ainakin yhden nikin tavat , jonka kanssa on samalla ikäpalstalla kauan aikanaan kirjoittanut. Eivät tainneet olla ystäviä.
Tuleeko palstalla tuntemattomista, kasvottomista kirjoittajista ystäviä, tai vihamiehiä.
Outo juttuAnonyymi kirjoitti:
Eikö niitä haluttu 70plussalle?
En tiedä, olen vaikuttanut siellä vain vähän aikaa
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole Ano.
Hyvät olivat opet.
Sain kunnon koulutuksen.
Nyt taisin hypätä heti syvään päätyyn.Jäi kirjaamatta 14.07 klo 18.10
Kirjoittaja oli 70Lesken
- Anonyymi
Ampuja surmattiin. Niinpä ei totuus koskaan selviä, vaan salaliittoteoriat jäävät elämään kuten Kennedyn tapauksessa.
Mkr.- Anonyymi
Siinäpä saa Trumppi mainosta ja säälipisteitä.
- Anonyymi
Ameriikassa onki tapana terroristi tappaa heti , ettei voi kuulustella
eikä totuus tule ikinä julki, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä totuus tule ikinä julki,Mitenhän suomessa yhteiskunta kehittyisi jos kaikki puuko junkkarit ja tappaja poliisi ampuisi heti kuoliaaksi, eikä ketään alettaisi kuulustelemaan eikä vankiloissa paapomaan, kouluttamaan uudelleen yhteiskunta kelpoisiksi,
mikälainen olisi suomi silloin, kun toimittaisiin kuten ameriikassa, rikollinen ammutaisiin heti eikä ollenkaan alettaisi paapomaan täysihoidossa vankiloissa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän suomessa yhteiskunta kehittyisi jos kaikki puuko junkkarit ja tappaja poliisi ampuisi heti kuoliaaksi, eikä ketään alettaisi kuulustelemaan eikä vankiloissa paapomaan, kouluttamaan uudelleen yhteiskunta kelpoisiksi,
mikälainen olisi suomi silloin, kun toimittaisiin kuten ameriikassa, rikollinen ammutaisiin heti eikä ollenkaan alettaisi paapomaan täysihoidossa vankiloissa,Minkälainen Suomi olisi, jos meillä olisi samat aselait kuin ameriikassa?
Anonyymi kirjoitti:
eikä totuus tule ikinä julki,Tapettiinko oletettu Kennedyn murhaaja heti?
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän suomessa yhteiskunta kehittyisi jos kaikki puuko junkkarit ja tappaja poliisi ampuisi heti kuoliaaksi, eikä ketään alettaisi kuulustelemaan eikä vankiloissa paapomaan, kouluttamaan uudelleen yhteiskunta kelpoisiksi,
mikälainen olisi suomi silloin, kun toimittaisiin kuten ameriikassa, rikollinen ammutaisiin heti eikä ollenkaan alettaisi paapomaan täysihoidossa vankiloissa,Eikös me olla menossa tai ollaan jo niin amerikkalaisia.
Stubb sanoi että hän kutsuisi saunavieraakseen Trumpin
Kun vaalikampanjassa sitä häneltä kysyttiin.- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
Tapettiinko oletettu Kennedyn murhaaja heti?
Odoteltiin seuraavaan päivään.
Anonyymi kirjoitti:
Odoteltiin seuraavaan päivään.
Marraskuu 1963.
Kaksi päivää myöhemmin paikallinen yökerhonomistaja Jack Ruby ampui murhista pidätetyn Oswaldin kuoliaaksi Dallasin poliisiasemalla.
- Anonyymi
Politikoista tuo lehtiuutisten lukeminen tuntuu olevan aiheellista meille vanhuksille.
Heillä on käsitys, ettei vanha osaa enää klikata iltasanomia auki.
Olen huomannut, että yliopistosta valmistuneet lapset tietävät mun tarpeet paremmin, kuin minä itse. Aikoinaan osasin johtaa heidät oikeaan suuntaan mutta missä vaiheessa se teki kuperkeikan ja he tiesivät kaikki paremmin, kuin minä?
No, en sano sitä heille.Asun vanhustentalossa, ja täällä ei ole kenelläkään älypuhelinta, läppäriä tai mitään tietokonetta.
Ei paljon klikkailla.- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
Asun vanhustentalossa, ja täällä ei ole kenelläkään älypuhelinta, läppäriä tai mitään tietokonetta.
Ei paljon klikkailla.Takapajuinen talo. Mistä sinne on asukkaat haalittu.
Onhan sinullakin laite jolla kirjoitit tänne. - Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
Asun vanhustentalossa, ja täällä ei ole kenelläkään älypuhelinta, läppäriä tai mitään tietokonetta.
Ei paljon klikkailla.Älä horise joutavia.
Mistä muka tietäisit, mitä kukin asukas omistaa, vaikka utelias oletkin.
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Älä horise joutavia.
Mistä muka tietäisit, mitä kukin asukas omistaa, vaikka utelias oletkin.
kylmätotuusOlet oikeassa. Hoitokoiralla on älypuhelin, mutta ei läppäriä.
Anonyymi kirjoitti:
Takapajuinen talo. Mistä sinne on asukkaat haalittu.
Onhan sinullakin laite jolla kirjoitit tänne.Täällä asuu sekalaista seurakuntaa.
Itselläni on älypuhelin, jolla kirjoitan.
- Anonyymi
Ei voi kiistää, ettemmekö me ikääntyneet olisimme joissakin asioissa jääneet
jälkeen kehityksessä. Sen todistaa juuri se, että uskoo olevansa nuorempien
kanssa samalla tasolla.- Anonyymi
Nuoret ei yllä minun tasolle käytännön ja hyödyllisen tiedon määrässä.,Mitähän tasoa tarkoitetaan? Pitkällä koulutettu ei pärjää usein viisaudessa ja ymmäryksessä. Esim korona ja piikit. Huijaus meni täydestä jotka luuli tietävänsä. Typeriä ihmisiä on esim remontoijat koti kaataa seiniä ja laittaa harmaita ja mustia tapetteja ja yrittävät myydä asuntoaan. Jotkut luulee erää keittiö myy kun kuulleet tv ohjelmistaista tai välittäjältä ottamatta huomioon asunnon kokoa. Ei kaksioon isoa keittiötä ei sitä perheet osta. Näin hiljattain 3 ilmoitusta joissa kaikissa oli huononnettu asumistilaa muuttamalla alkuperäistä pohjaa ahtaammaksi joko liikaa keirtiökaappeja tai liian vähän poistetyu yläkaappeja, lisätty jätti tuuletin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret ei yllä minun tasolle käytännön ja hyödyllisen tiedon määrässä.,Mitähän tasoa tarkoitetaan? Pitkällä koulutettu ei pärjää usein viisaudessa ja ymmäryksessä. Esim korona ja piikit. Huijaus meni täydestä jotka luuli tietävänsä. Typeriä ihmisiä on esim remontoijat koti kaataa seiniä ja laittaa harmaita ja mustia tapetteja ja yrittävät myydä asuntoaan. Jotkut luulee erää keittiö myy kun kuulleet tv ohjelmistaista tai välittäjältä ottamatta huomioon asunnon kokoa. Ei kaksioon isoa keittiötä ei sitä perheet osta. Näin hiljattain 3 ilmoitusta joissa kaikissa oli huononnettu asumistilaa muuttamalla alkuperäistä pohjaa ahtaammaksi joko liikaa keirtiökaappeja tai liian vähän poistetyu yläkaappeja, lisätty jätti tuuletin.
Koulutettu ihminen osaa ammattinsa, hänellä on opintojensa mukaiset tiedot asioista, joista tavallinen remonttimies ei mitään tiedä.
Mutta remonttimies tietää, kuinka keittiöremontti suoritetaan, hän on siinä ammattilainen.. Siitä syystä olisi suositeltavaa, että maallikot palkkaisivat ammatti-ihmiset korjaustöihin, ja antaisivat rakentamisesta tietävien suunnitella keittiön mittasuhteet.
Kaikkea ei osata eikä tarvitsekaan osata. Olen huomannut saman.
En ymmärrä nuorisokieltä, kun puolet sanoista on väännetty englanninkielestä.
Ja tavat ja käytös ovat niin erillaisia.
Nuoriso on aina toiminut noin, muistelisin.
- Anonyymi
Niin lähellä mutta niin kaukana :/
- Anonyymi
On vain plussaa Trumpille ja kampanjoinnille .
- Anonyymi
Jotain mätää koko tilanteessa!
Ampuja on täydellinen tunari. Ilmeisesti ei ole harrastanut lainkaan ammuntaa ainakaan nyt käytössä olleella asella.
Lyhyeltä matkalta ammuttun e
Ensimmäisen "hipaisun" vielä ymmärrän mutta jatko on täyttä mystiikkaa!
Äijä paukuttaa puoliautomaatti kiväärillä sotilastason patruunoita useita kappaleita ja tiiviissä yleisöjoukossa vain yksi kuolee ja pari haavoittuu.
Typeryyden huippuna ei ammu pientä ryhmää, pystyssä Truppi ja muutama turvamies. Olisi paukuttanut nuo ampumanssa luodit tuohon porukkaan niin olisi syntynyt jälkeäkin. Kokovaippaluoti menee yhdestä ukosta läpi, että suhahtaa ja vielä tappaa seuraavakin hyvin osuessaan. Ryhmä oli niin iso, että "sokea Reettakin" olisi osunut!
Ampuja tiesi taatusti ettei hän poistu hengissä paikalta.
Heti alkuun epäilin lavastusta. Trumpilla kädessään joku terävä esine jolla raapaiseen korvaansa verinaarmun heti ensimmäisen laukauksen jälkeen.
Jatkon varmistus. Ampuja hengiltä kuulustelun estämiseksi.Ampuja oli 20 vuotias koulukiusattu.
Ampui isänsä kiväärillä. Ilmeisesti toimi yksin.
Autossaan oli räjähteitä.
Josko halusi kuvansa historiaan.- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun turvamiehet nostivat lyyhistyneen Trumpin ylös, tuo sala-ampuja oli jo ammuttu.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun turvamiehet nostivat lyyhistyneen Trumpin ylös, tuo sala-ampuja oli jo ammuttu.
Saikohan Trump tiedon korvanappiin, että nyt iski luoti.
Vai onko puhujilla korvanappikuuloke?
Kun videolla näyttää,että Trump reagoi nopeasti, jos käsky oli down.
Takana olijat sensijaan olivat ylhäällä aluksi.- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
Saikohan Trump tiedon korvanappiin, että nyt iski luoti.
Vai onko puhujilla korvanappikuuloke?
Kun videolla näyttää,että Trump reagoi nopeasti, jos käsky oli down.
Takana olijat sensijaan olivat ylhäällä aluksi.niin..onkohan Trumppi niin tyhmä, että hänelle piti erikseen ilmoittaa luodin osuneen korvalehteen...
Ehkä hänellä oli sellainen älykorvanappi, joka ilmoitti:
"Maahan! Minuun osui!" Anonyymi kirjoitti:
niin..onkohan Trumppi niin tyhmä, että hänelle piti erikseen ilmoittaa luodin osuneen korvalehteen...
Ehkä hänellä oli sellainen älykorvanappi, joka ilmoitti:
"Maahan! Minuun osui!"En pidä Trumpia tyhmänä missään tapauksessa.
Kun henkilö puhuu puhujakorokkeella, ääniä on jokalähtöön.
Meinasin vain niin, että ei sekunnissa tajunnut, että se viuhuva ääni oli luodin ääni.
Kyllä hän nyt itse kertoo, että tajusi, että korvaan osui.
Kait silloin automaattisesti kumartuu alaspäin.
Ja turvaporukat hoisivat loput.- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
En pidä Trumpia tyhmänä missään tapauksessa.
Kun henkilö puhuu puhujakorokkeella, ääniä on jokalähtöön.
Meinasin vain niin, että ei sekunnissa tajunnut, että se viuhuva ääni oli luodin ääni.
Kyllä hän nyt itse kertoo, että tajusi, että korvaan osui.
Kait silloin automaattisesti kumartuu alaspäin.
Ja turvaporukat hoisivat loput.Trump kumartui ensin alas, mutta nosti hetken kuluttua päänsä ylös ja olisi ollut silloin hyvä maalitaulu ampujalle. Turvamiehet eivät tehneet elettäkään estääkseen Trumpia nostamasta päätään.
Outoa.
Mikään ei oikeastaan täsmää siihen, että Trump olisi tosissaan haluttu hengiltä.
kylmätotuus
- Anonyymi
Joo ja USAn presidentti on Naton kautta ainoa suoja ryssiä vastaan Suomessa
ei kannata ilkkua
USAn pörssi aukesi puoli tuntia sitten arvatkaa mikä soake nousi noin 30%
40.31+9.42(+30.50%)
no se on tietty Trumpin mediayhtiö
Ampuminen on hyvä mainos jneAnonyymi
2024-07-19 21:50:50
70Lesken kirjoitti:
Ei paljon klikkailla.
" Takapajuinen talo. Mistä sinne on asukkaat haalittu.
Onhan sinullakin laite jolla kirjoitit tänne "
Täällä ano kirjoittaa vuokra-asunnostani takapajuisena.
Asun vuokralla vanhustentalossa. Ilmeisesti täällä 80 plussalla se on outo asumismuoto.
Demeter kirjoitti aikoinaan, että hän oli tilapäisesti joutunut asumaan vanhustentalossa tai vastaavassa.
Oli järkky kokemus. Meteliä ja kukkavarkauksia.
Me itse olemme elämämme järjestäneet.
Olen köyhä, vuokralla asuva leski.
Joillakin on käynyt paremmin elämässä.
Mutta olen onnellinen, kun olen saanut mielenrauhan.
Sitä ei parhaimmatkaan palatsit voita.- Anonyymi
70Lesken kirjoitti:
Anonyymi
2024-07-19 21:50:50
70Lesken kirjoitti:
Ei paljon klikkailla.
" Takapajuinen talo. Mistä sinne on asukkaat haalittu.
Onhan sinullakin laite jolla kirjoitit tänne "
Täällä ano kirjoittaa vuokra-asunnostani takapajuisena.
Asun vuokralla vanhustentalossa. Ilmeisesti täällä 80 plussalla se on outo asumismuoto.
Demeter kirjoitti aikoinaan, että hän oli tilapäisesti joutunut asumaan vanhustentalossa tai vastaavassa.
Oli järkky kokemus. Meteliä ja kukkavarkauksia.
Me itse olemme elämämme järjestäneet.
Olen köyhä, vuokralla asuva leski.
Joillakin on käynyt paremmin elämässä.
Mutta olen onnellinen, kun olen saanut mielenrauhan.
Sitä ei parhaimmatkaan palatsit voita.Milloinkahan saavuttamasi mielenrauha näkyy kirjoituksissasi, vai onko koko juttusi jälleen pelkkää mielikuvitusta.
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Milloinkahan saavuttamasi mielenrauha näkyy kirjoituksissasi, vai onko koko juttusi jälleen pelkkää mielikuvitusta.
kylmätotuusOlen edelleen köyhä, vuokralla asuva leski.
Ei tämä nyt kauhean mielikuvituksellista ole.
Edelleen on mielenrauha, halusit tai et.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245