Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
23
139
Vastaukset
- Anonyymi
Soitellaan vain myöhemmin
- Anonyymi
Millainen ilma siellä tänään, täällä on pilvistä, pitäisi taas pian leikata nurmikko
- Anonyymi
Minä soitan Pentille pian
- Anonyymi
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Oletko jo päässyt kauppamatkalta,lämmin ilma tänään
- Anonyymi
Kyllä sinun auto varmaan tulee kuntoon, soita tai laita viestiä minulle kuin ehdit
- Anonyymi
Minä lähdin liikkeelle, käyn kaupassa
- Anonyymi
Pitää mennä vähän päästä nukkumaan, uutiset vielä katsoa, hyvää yötä sinulle
- Anonyymi
Ajele vain varovasti jos sadetta, iltapäivää sinulle Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Miten sinä olet jaksellut, onko kaikki hyvin, minulla vähän parempi olotila, kipeänä olen ollut
- Anonyymi
Hei vain, kuinka sinun työpäivä on mennyt, minä kuskasin Penttiä asioilla,vähän henkisesti raskasta hommaa
- Anonyymi
Huomenta, minulla kurkku kipeä
- Anonyymi
Hei, Mene vain, minulla oli vähän henkisesti raskas iltapäivä, soitellaan
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin, kyllä minäkin olisin mielelläni töissä
- Anonyymi
Samanlaista minulla,pian sataa vettä
- Anonyymi
Se on hyvä asia, mitä sinä ajattelit tänään tehdä
- Anonyymi
Huomenta vain, hyvää työpäivää Hei Roosa, minä menen pian nukkumaan, väsyttää,pidetään nyt yhteyttä, öitä sinulle
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990