Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
23
170
Vastaukset
- Anonyymi
Soitellaan vain myöhemmin
- Anonyymi
Millainen ilma siellä tänään, täällä on pilvistä, pitäisi taas pian leikata nurmikko
- Anonyymi
Minä soitan Pentille pian
- Anonyymi
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Oletko jo päässyt kauppamatkalta,lämmin ilma tänään
- Anonyymi
Kyllä sinun auto varmaan tulee kuntoon, soita tai laita viestiä minulle kuin ehdit
- Anonyymi
Minä lähdin liikkeelle, käyn kaupassa
- Anonyymi
Pitää mennä vähän päästä nukkumaan, uutiset vielä katsoa, hyvää yötä sinulle
- Anonyymi
Ajele vain varovasti jos sadetta, iltapäivää sinulle Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Miten sinä olet jaksellut, onko kaikki hyvin, minulla vähän parempi olotila, kipeänä olen ollut
- Anonyymi
Hei vain, kuinka sinun työpäivä on mennyt, minä kuskasin Penttiä asioilla,vähän henkisesti raskasta hommaa
- Anonyymi
Huomenta, minulla kurkku kipeä
- Anonyymi
Hei, Mene vain, minulla oli vähän henkisesti raskas iltapäivä, soitellaan
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin, kyllä minäkin olisin mielelläni töissä
- Anonyymi
Samanlaista minulla,pian sataa vettä
- Anonyymi
Se on hyvä asia, mitä sinä ajattelit tänään tehdä
- Anonyymi
Huomenta vain, hyvää työpäivää Hei Roosa, minä menen pian nukkumaan, väsyttää,pidetään nyt yhteyttä, öitä sinulle
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875