Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu

Anonyymi-ap

Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu

23

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soitellaan vain myöhemmin

• Anonyymi

Millainen ilma siellä tänään, täällä on pilvistä, pitäisi taas pian leikata nurmikko

• Anonyymi

Minä soitan Pentille pian

• Anonyymi

Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään

Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä

• Anonyymi

Oletko jo päässyt kauppamatkalta,lämmin ilma tänään

• Anonyymi

Kyllä sinun auto varmaan tulee kuntoon, soita tai laita viestiä minulle kuin ehdit

• Anonyymi

Minä lähdin liikkeelle, käyn kaupassa

• Anonyymi

Pitää mennä vähän päästä nukkumaan, uutiset vielä katsoa, hyvää yötä sinulle

• Anonyymi

Ajele vain varovasti jos sadetta, iltapäivää sinulle Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä

• Anonyymi

Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan

• Anonyymi

Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan

• Anonyymi

Miten sinä olet jaksellut, onko kaikki hyvin, minulla vähän parempi olotila, kipeänä olen ollut

• Anonyymi

Hei vain, kuinka sinun työpäivä on mennyt, minä kuskasin Penttiä asioilla,vähän henkisesti raskasta hommaa

• Anonyymi

Huomenta, minulla kurkku kipeä

• Anonyymi

Hei, Mene vain, minulla oli vähän henkisesti raskas iltapäivä, soitellaan

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin, kyllä minäkin olisin mielelläni töissä

• Anonyymi

Samanlaista minulla,pian sataa vettä

• Anonyymi

Se on hyvä asia, mitä sinä ajattelit tänään tehdä

• Anonyymi

Huomenta vain, hyvää työpäivää Hei Roosa, minä menen pian nukkumaan, väsyttää,pidetään nyt yhteyttä, öitä sinulle

• Anonyymi

+358503488823

• Anonyymi

+358503488823

• Anonyymi

+358503488823

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      128
      3101
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      9
      2985
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      24
      2724
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      45
      2598
    5. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      85
      2480
    6. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      46
      2432
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      10
      2284
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      80
      1942
    9. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      197
      1796
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      134
      1705
    Aihe