Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
23
155
Vastaukset
- Anonyymi
Soitellaan vain myöhemmin
- Anonyymi
Millainen ilma siellä tänään, täällä on pilvistä, pitäisi taas pian leikata nurmikko
- Anonyymi
Minä soitan Pentille pian
- Anonyymi
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Oletko jo päässyt kauppamatkalta,lämmin ilma tänään
- Anonyymi
Kyllä sinun auto varmaan tulee kuntoon, soita tai laita viestiä minulle kuin ehdit
- Anonyymi
Minä lähdin liikkeelle, käyn kaupassa
- Anonyymi
Pitää mennä vähän päästä nukkumaan, uutiset vielä katsoa, hyvää yötä sinulle
- Anonyymi
Ajele vain varovasti jos sadetta, iltapäivää sinulle Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Miten sinä olet jaksellut, onko kaikki hyvin, minulla vähän parempi olotila, kipeänä olen ollut
- Anonyymi
Hei vain, kuinka sinun työpäivä on mennyt, minä kuskasin Penttiä asioilla,vähän henkisesti raskasta hommaa
- Anonyymi
Huomenta, minulla kurkku kipeä
- Anonyymi
Hei, Mene vain, minulla oli vähän henkisesti raskas iltapäivä, soitellaan
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin, kyllä minäkin olisin mielelläni töissä
- Anonyymi
Samanlaista minulla,pian sataa vettä
- Anonyymi
Se on hyvä asia, mitä sinä ajattelit tänään tehdä
- Anonyymi
Huomenta vain, hyvää työpäivää Hei Roosa, minä menen pian nukkumaan, väsyttää,pidetään nyt yhteyttä, öitä sinulle
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2716276- 506170
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925804Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k415150Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524814Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2264158Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43981- 1513676
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393242Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283163