Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
23
161
Vastaukset
- Anonyymi
Soitellaan vain myöhemmin
- Anonyymi
Millainen ilma siellä tänään, täällä on pilvistä, pitäisi taas pian leikata nurmikko
- Anonyymi
Minä soitan Pentille pian
- Anonyymi
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Oletko jo päässyt kauppamatkalta,lämmin ilma tänään
- Anonyymi
Kyllä sinun auto varmaan tulee kuntoon, soita tai laita viestiä minulle kuin ehdit
- Anonyymi
Minä lähdin liikkeelle, käyn kaupassa
- Anonyymi
Pitää mennä vähän päästä nukkumaan, uutiset vielä katsoa, hyvää yötä sinulle
- Anonyymi
Ajele vain varovasti jos sadetta, iltapäivää sinulle Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Miten sinä olet jaksellut, onko kaikki hyvin, minulla vähän parempi olotila, kipeänä olen ollut
- Anonyymi
Hei vain, kuinka sinun työpäivä on mennyt, minä kuskasin Penttiä asioilla,vähän henkisesti raskasta hommaa
- Anonyymi
Huomenta, minulla kurkku kipeä
- Anonyymi
Hei, Mene vain, minulla oli vähän henkisesti raskas iltapäivä, soitellaan
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin, kyllä minäkin olisin mielelläni töissä
- Anonyymi
Samanlaista minulla,pian sataa vettä
- Anonyymi
Se on hyvä asia, mitä sinä ajattelit tänään tehdä
- Anonyymi
Huomenta vain, hyvää työpäivää Hei Roosa, minä menen pian nukkumaan, väsyttää,pidetään nyt yhteyttä, öitä sinulle
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1283101Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki92985Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma242724Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne452598Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv852480PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist462432Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102284Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k801942Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1971796- 1341705