Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
Hyvä niin ,kai sade joskus loppuu
23
149
Vastaukset
- Anonyymi
Soitellaan vain myöhemmin
- Anonyymi
Millainen ilma siellä tänään, täällä on pilvistä, pitäisi taas pian leikata nurmikko
- Anonyymi
Minä soitan Pentille pian
- Anonyymi
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen odotellut puhelua Pentiltä,täytyy pian soittaa jos ei kuulu mitään
Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Oletko jo päässyt kauppamatkalta,lämmin ilma tänään
- Anonyymi
Kyllä sinun auto varmaan tulee kuntoon, soita tai laita viestiä minulle kuin ehdit
- Anonyymi
Minä lähdin liikkeelle, käyn kaupassa
- Anonyymi
Pitää mennä vähän päästä nukkumaan, uutiset vielä katsoa, hyvää yötä sinulle
- Anonyymi
Ajele vain varovasti jos sadetta, iltapäivää sinulle Se on hyvä asia, soitellaan tänään vähän myöhemmin, täälläkin sataa vettä
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Hyvä niin, jatka vain muutto hommia, soitellaan
- Anonyymi
Miten sinä olet jaksellut, onko kaikki hyvin, minulla vähän parempi olotila, kipeänä olen ollut
- Anonyymi
Hei vain, kuinka sinun työpäivä on mennyt, minä kuskasin Penttiä asioilla,vähän henkisesti raskasta hommaa
- Anonyymi
Huomenta, minulla kurkku kipeä
- Anonyymi
Hei, Mene vain, minulla oli vähän henkisesti raskas iltapäivä, soitellaan
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin, kyllä minäkin olisin mielelläni töissä
- Anonyymi
Samanlaista minulla,pian sataa vettä
- Anonyymi
Se on hyvä asia, mitä sinä ajattelit tänään tehdä
- Anonyymi
Huomenta vain, hyvää työpäivää Hei Roosa, minä menen pian nukkumaan, väsyttää,pidetään nyt yhteyttä, öitä sinulle
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
- Anonyymi
+358503488823
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025665Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan70653Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647