Hei tietääkö joku minkälainen paikka on Ülemiste keskus, onko pitkämatka satamasta, kannattaako mennä ihan shoppailumielessä ?
Ülemiste keskus
3
973
Vastaukset
eestin suurin ostoskeskus,,,,,,mutta shoppailu ei ole ikinä kannattavaa.
- Käyn usein
Moi!
Kuten edellä kerrottiin on se suuri ostoskeskus.
Suurin on Rimin hypermarket, jossa on mielestäni yksi Tallinnan parhaista ruokaosastoista, kilpailee aika tasaväkisesti Stokkan kanssa. Valikoima on laajempi. Alkoholiosasto on myös hyvä, mutta hinnaltaan esim. prismaa kalliimpi.
Muita kauppoja siellä on paljon, muutamia liikkeitä (ainakin Lindex) joilla on siellä ainut Viron liikkeensä.
Kodintavaroita, krääsää ja vaatteita. Eli suoraan sanottuna ei mitään erikoista, mutta kyllä sieltä saa kaiken tarvittavan.
Keskustasta matkaa tulee noin 5km. Eli seuraat viittoja lentokentälle tai Tarttoon. Esim. Stokkalta käännyt Tartu Mnt:lle ja ajat eteenpäin, ison mäen jälkeen kun Sikupilli on vasemmalla suuntaat oikealle kääntyville kaistoille, ja rautatiealituksen jälkeen jatkat suoraan ja näetkin jo keskuksen.- niin ilmaisbussilla
A-terminaalista oikea reuna bussipysäkki.
ûlemiste on keskusteltu moneen kertaan. Sisusliikkeitä ,vaatetta, kosmetiikkaa, pesula ja ah ruokakauppa. http://www.balticguide.ee/index.php/a874
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446