Onko otanmäestä vai miksi kuulostaa oudolta
Mikä ihmeen Pöse
18
1570
Vastaukset
- Anonyymi
No pöse on pöse ettekö pöseä tunne, hö.
- Anonyymi
Itteesä täynnä oleva, varo vaan sotkeentumasta
- Anonyymi
Kalassa tai pilkillä se vaan kulkeepi.
- Anonyymi
Just joo
- Anonyymi
On oikea kusipää
- Anonyymi
pöse on mukava äijä olen tuntenut hänet nuoresta lähtien. Mitä te nyt häntä täällä parjaatte?
- Anonyymi
Kuulostaa vammaiselta.
- Anonyymi
Käykö Setämies?
- Anonyymi
Pösellä on Kajaanin pienin slerba.
- Anonyymi
Ootte kyllä törkeitä pöse on mukava kaveri.laittakaa nimenne tänne niin jutellaan asiasta.
- Anonyymi
Heti, kun olet käynyt äidinkielen kertauskurssin.
- Anonyymi
Haluatko ihan kartanolle lähtee juttelee?
- Anonyymi
Keijo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keijo
Sorsia ruokkimassa.
- Anonyymi
Pösen talon ohi kun kävelee niin sieltä kuuluu hirvee huuto, huutaa akalleen ja lapselleen.
- Anonyymi
Säälittävä tyyppi, luulee olevansa muita parempi
- Anonyymi
Pöse maksa ihmisille velat
- Anonyymi
En maksa...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951