Moi. Oon 11v tyttö. Mulla alko valkovuoto pari päivää sitten, ja luin jostain Että noin 1-2 vuoden sisällä alkais kuukautiset. Haluisin vinkkejä että miten kertoo äitille kun menkat alkaa? En tiiä vastaako kukaan mut oli kiva kertoo:)
Miten kerron äitille
15
749
Vastaukset
- Anonyymi
Voit vaikka laittaa äidillesi viestin että kuukautisesi alkoi tai voit vain odottaa että äitisi vaikka kysyy onko sinun kuukautisesi alkanut.
- Anonyymi
Voit ihan hyvin sanoa suoraan, sitten kun ne alkaa. Tai myös etukäteen voi jo jutella, että taitaa kuukautiset alkaa jossain vaiheessa.
Äidit kyllä ymmärtävät, heilläkin on, tai on ollut, kuukautiset. Ja ehkä heitäkin on aikanaan jännittänyt kertoa omalle äidilleen niiden alkamisesta.
Mitään pahaa ei voi tapahtua, jos kertoo kuukautisten alkamisesta äidilleen, se on niin normaali asia. - Anonyymi
Mulle äiti osti siteitä joskus ennen ku oli alkanut ja sano vaan että pyydä lisää ku tarvit. Nii ei tarvinut stressata siitä että miten kertoo ja miten saada siteitä ku oli valmiiksi jo muutama paketti. Sit ku mulla alko menkat nii sit vaan käytin niitä enkä sanonu mitään äitille ja sit ku loppu nii laitoin äitille viestiä että ostakko lisää siteitä. So easy
- Anonyymi
Kiitos kaikille vastanneille:) T:aloittaja
- Anonyymi
Siis mul on tää sama juttu siks tulin tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mul on tää sama juttu siks tulin tänne
Äidille voi ihan hyvin kertoa, äidit tietää, heilläkin on kuukautiset.
Äitejäkin on varmaan nuorena jännittänyt kertoa omille äideilleen.
Kuukautiset on kuitenkin niin normaali asia, koskee kaikkia naisia.
Äidit kyllä ymmärtävät.
- Anonyymi
Rohkeasti otat asian puheeksi, ja Kyselet häneltä jos jokin asia askarruttaa.
- Anonyymi
Mutta en oo varma uskallanko sanoa? Meillä on ihan ok välit mutta ei olla mitään ylimpiä ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en oo varma uskallanko sanoa? Meillä on ihan ok välit mutta ei olla mitään ylimpiä ystäviä.
Toi edellinen on siis aloittaja niinkun tämäkin t: aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin ei kuulu olla sun ystävä koska äiti on äiti. Äiti on vastuussa susta koska olet lapsi. Äidin kuuluu olla aikuinen eikä lapsi ja ystävä sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äidin ei kuulu olla sun ystävä koska äiti on äiti. Äiti on vastuussa susta koska olet lapsi. Äidin kuuluu olla aikuinen eikä lapsi ja ystävä sulle
Okei t:aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei t:aloittaja
Hmm
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252588Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231886Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua201308Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 601023
- 2581013
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161010- 53950
- 146923