tumman ihmisen identiteetti on mielenkiintoinen, enkä ole koskaan kuullut kenenkään purkavan avoimesti ja rehellisesti asioitaan
edes sen, miten asioita nähdään
kaiken kuvitellun joudutaan hahmottamaan kivuliaasti itse oletuksien uskomusten kautta
pitkällä toisaalta ovat valkoiset naiset, joilla on mustat miehet kainalossa ja puolikkaat lapset, koska HE NÄKIVÄT TOTUUDEN, mistä paitsi kaikki muut jääneet, koskaan tietämättä mitään
en kuullut missään purettavat mustan ihon psykologioita
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
elivät koko elämän valkoisina, eivätkä koskaan tienneet kolmasta osasta planeetan kulttuurista, että on pakko syntyä uudelleen ymmärtääkseen edes hitusen
- Anonyymi
Venäjällä muuten Mustan ja Kaspian meren alueilla on yliopisto, joka on tarkoitettu valkoisille natseille ja rasisteille, jotka lähtevät opiskelemaan ihmisen evoluutiota ja kuinka rasisteista on tullut valkoisia.
Yliopisto sijaitsee Yamnaya kulttuurin synnyin sijoilla ja kattaa koko Valkoisen Lännen itseensä.
Siellä saa vapautukseen ikuiseen kysymykseen KUKA MINÄ OLEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä muuten Mustan ja Kaspian meren alueilla on yliopisto, joka on tarkoitettu valkoisille natseille ja rasisteille, jotka lähtevät opiskelemaan ihmisen evoluutiota ja kuinka rasisteista on tullut valkoisia.
Yliopisto sijaitsee Yamnaya kulttuurin synnyin sijoilla ja kattaa koko Valkoisen Lännen itseensä.
Siellä saa vapautukseen ikuiseen kysymykseen KUKA MINÄ OLEN.lännen natsit eivät tajunneet, että itään pitää lähteä rauhanomaisesti
on jätettävä kaikki sotakalustonsa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lännen natsit eivät tajunneet, että itään pitää lähteä rauhanomaisesti
on jätettävä kaikki sotakalustonsakoska idässä kalustoa on riittävästi olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska idässä kalustoa on riittävästi olemassa
..niitä sotaisia valkoisia arjalaisia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..niitä sotaisia valkoisia arjalaisia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057101- 474876
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52248Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101218Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821177Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921043Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813