Sattuipa kerran mukkavasti. Osa 2

Anonyymi-ap

Niinpä, nythän menee mukavasti, mietin sokeana sidottuna äksänä. Lievä pakokauhu alkoi hiipimään mieleeni, muttei ehtinyt kun tunsin naisen käden kulllini ympärillä.
Käsiään oli tietenkin liiukkarin kyllästämä ja alkoi määrätietoisesti liikkua ylös ja alas.
Alkoi tuntua vaarallisen hyvältä mutta silloin liike loppui ja taas paniikki alkoi valllata mieltäni. Ei kai se siihen loppunut.
No se oli ainakin totta. Eli ei tosiaan loppunut vaan sieltä pimeyden keskeltä huomasin kaksi asiaa. Toinen oli kasvojeni edessä liikkui lipaisuetäisyydellä kaunein posliinipillu mitä olin nähnyt. Tosin sillä erolla etten nähnyt sitä nytkään. Ja toinen asia oli että punaiset huulet oli puristunut kaluni ympärille ja lliikkui siinä ylös ja alas. Jatkuu.

7

1694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

      • Anonyymi

        Ootko vieressä kyttäämässä kun pökeltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko vieressä kyttäämässä kun pökeltää.

        Mitäs pökellät hähähää


    • Anonyymi

      Vammaisten kokoontuminen ihastelemaan novelleja.

      • Anonyymi

        Spede tietää buaahaa


    • Anonyymi

      Osa3. Alkoi tuntua juuri nyt siltä että, jotain on tehtävä. Arvioin että nyt kun nuolaisen niin saatan osua oikeaan. Näin tein ja se voihkaisu minkä kuulin, kertoi osuman täsmällisyydestä. Saman tien näköäni haitannut riepu lensi nurkkaan. Outi sanoi silmät kiiluen: nyt on sinun aika todistaa suuret puheesi. Samantien hän kääntyi kontalleen niin että märkä vittu oli naamani edessä. Ei tullut muuta mieleen niin aloin lipoa hänen klitoristaan hitaasti ja hellästi. Vaikuttti siltä että, kyllä tänään joku asia onnistuu.
      Siirsin hyppäämisen tulevaisuuteen ja jatkoin puuhiani. Välillä nopeutin tahtia mutta olin edelleen tarkkana että osuin vain kielenkärjellä.
      Outi voihki ja ilmeisesti vahingossa avasi siteeni.
      Taas meinasi tulla paniikki että, loppuuko tämä tähän. Vastausta ei tarvinnut hakea kovin kaukaa koska Outi oli jo jalat levällään ja veti minua korvista jalkojensa väliin.
      No nythän pääsin toteuttamaan humalaisen kiiman sekoittamaa järjenjuoksuani. Aloin lipomaan Outia kuin järkeä vailla. Niinkun taisin ollakin.
      Ei mennyt kuin hetki tai kaksi kun alkoi vaikuttaa siltä että orgasmi lähestyy. Outi kiemurteli, kiroili, huusi, itki ja nauroi samaan aikaan. Tunsin pelkoa.
      Voi olla että saan kohta jonkun kohtalokkaan iskun tai potkun vahingossa.
      Outin orgasmi oli sitä luokkaa etten tiedä onko luonnonvoimatkaan lähellekään sitä. Jatkuu

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4829
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1459
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1316
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1208
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe