Hääpaikka Tampereella

A-P Naimaniemi

Kertokaa, jotka tiedätte, missä Tampereella on sopiva ja kohtuuhintainen paikka hääjuhlan järjestämiselle? Lähiympäristökin käy.

Tilaa n.50 hengelle ja mahdollisuus hoitaa itse viinapuoli. Siis oma pönttö nurkkaan lorisemaan.

Kiitos

A-P

11

8710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dddd

      Mul ois tarjolla jopa 200 henkilölle kaupungin talolla. spoita numeroon 045-57385027


      Jari peräpukamaa kysy

      • A-P Naimaniemi

        Taitaa Jari P nyt yrittää kusettaa ja muutenkaan toi kaupungintalo ei ole sopiva tarkoitukseen.

        Eli jos jollain siis on _oikeeta_ tietoo Tampereen / lähikuntien hääjuhla paikoista niin vastatkaa rohkeesti vaan.

        A-P


      • fwauyu

        Mikä on "kaupungin talo" Tampereella...?

        Olipa hauskaa...


    • daihatsu

      Oletteko kysyneet siirtolapuutarhan kerhotaloa? kiva paikka keskustan kupeessa :)

      • A-P N

        Eipä ole vielä tullut tuota mietittyä. Onko tällä siirtolapuutarhan paikalla www sivua tai jotain muuta osoitetta mistä vois kysyä paikan varausta tai näyttöä. Niin ja mikä näistä Tampereen siirtolapuutarhoista on kyseessä?

        A-P


    • vaimo

      Pispalan vanha haulitehdas on tosi kaunis hääpaikka pienelle porukalle. Sinne saa viedä omat juomat ja paikan vuokrakin on tietääkseni enemmän kuin kohtuullinen.

      • A-P N

        Toi Haulitehdas on tullut kyllä vaihtoehtona vastaan. Onko jotain kokemuksia paikasta, negatiivisia tai positiivisia ?

        Näyttää ainakin ihan hyvältä paikalta.

        A-P


    • VeronicaVierailija

      Meillä oli häät Villa Näsirinteessä Ylöjärvellä elokuussa 2007 http://www.nasirinne.net/ . Paikka on luonnonkaunis, maasto tosi jylhää, mutta kaunista. Rantaan pääsee laivalla, jos haluaa. Itse talo on vanha eikä missään priimakunnossa, mutta toimi meille ihan hyvin. Vieraita mahtuu lasitettuun terassiin n. 100. Keittiö on ihan toimiva pitopalvelulle.

      Paikkaa ei voi suositella, jos haluaa, että hääpäivänä kaikki sujuu hyvin ja häissä auttajat (sukulaisetkin) voivat pelkästään nauttia ihanasta juhlasta. Omistajat ovat nimittäin todella huonokäytöksisiä, heillä ei ole mitään käsitystä asiakaspalvelusta ja se näkyy myös ikävästi joissain paikoissa vieraille.

      Paikan periaate on se, että jokainen siivoaa omat jälkensä, mutta ehkä juuri omistajien vuoksi kukaan ei viitsi siivota kunnolla. Eli ensimmäisenä sinun pitää alkaa putsata lattioita ja eteisen mattoa, kun menet järjestelemään pöytiä. Omistajilta ei saa minkäänlaista palvelua vaan he suhtautuvat vuokraajiin sillä asenteella, että ihmiset varastaa kaiken irtoavan tavaran ("Kukkien poimiminen kielletty).
      WC paperi oli halvinta mahdollista harmaata kovaa paperia, myös talon sisällä olevassa vessassa, joka on tarkoitettu morsiusparille ja vanhemmille. Lisäksi sisävessa haisi todella pahalle.

      Paikassa voi yöpyä vajaa 20 henkeä. Kun vieraat odottivat meitä saapuvaksi kirkosta, omistaja tuli tiukkaan sävyyn vaatimaan anopeilta, että kaikki vieraat hakevat avaimensa juuri nyt, sillä hänellä on kiire jonnekin muualle. Esim. minun äitini ei tuntenut kaikkia sulhasen sukulaisia, jotka olivat varanneet yöpymisen.

      Lisäksi mielestäni hääpäivä on ainutlaatuinen tilaisuus hääparille, niin paikan pitäjät voisivat laittaa edes kukkia tai onnittelukortin huoneeseen, jossa yövyimme.

      Kaiken kaikkiaan olin todella pettynyt, että tuollaiset ihmiset voivat vuokrata juhlatiloja ja omalta osaltaan pilata tunnelmaa.
      Kirjoitin heille palautetta kirjelaatikkoon, mutta tietenkään mitään ei ikinä kuulunut. Olisivat yrittäneet edes paikata tilannetta jotenkin, niin en ehkä kirjoittaisi kaikille palstoille tätä viestiä :) Harmi vain, että unohdin tehdä tämän viime vuonna, toivottavasti viime kesänä häitään siellä viettäneillä olisi paremmat muistot ja ne jotka varaavat tilan, varautuvat huonoon palveluun.

    • Lomasäkylä

      Kannattee tutusta Lomasäkylään. Hieno häänviettopaikka Pyhäjärven rannalla. Tampereelta 1 ja puolen tunnin ajomatka. 250 vieraalle ruokailutilat ja 180 henkilölle majoitustilat. Häävieraat voivat siis majoittua mökkeihin järven rannalla.Löytyy aftersaunaa ja paljua yms yleellisyyksiä.

      http://www.lomasakyla.fi/

    • Hääpaikka

      Koivistonkylässä on Pirkanmiehillä Aktia-Laulutalo. Käy katsomassa heidän kotisivuiltaan käviskös?

    • tällainen...

      http://www.marttilanpirtti.fi/

      Itse olen ollut vain vieraana, joten en tiedä palvelusta ja hinnoista, mutta paikka oli tunnelmallisin ja ikimuistoisin hääpaikka ikinä.
      Todella upea.
      Hauska oli myös Haikan lava, Pirkkala.
      Lisäksi mm. hotelli Pinjan yläkerta (keskusta) Pikku-palatsi, Finlaysonin palatsi, Hotelli Tammer, Komediateatterin yläkerta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe