vaikka käyttöjärjestelmä on vanhentunut. Se on Android 10?
Voiko tablettia vielä käyttää
25
269
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitä se. On erilaisia tapoja päivittää Android.
Sen voi tedä valmistajan päivityksillä, lataa image ja asentaa tai komentokehotteella kuin linux, kehitystilassa.
Image lataus ei takaa välttämättä kaikkien juttujen toimintaa, Ajureita ei ole, kerneltuki on se. Vanha kernel pitääsi saada sitten uuteen jos toimivuusongelmia.- Anonyymi
uusi versio voi hidastaa laitetta.
- Anonyymi
Kehitystila päivitys vaatii osaamista.
Komentoja ja googlen polkuja..
Yleensä nissä ei ole päivityspolkua, sekin pitää antaa.
Tämä ei oletettavasti päivitä laitevalmistajan ulkoasua.
Päivittää androidversion, chromen ja ne jutut jotka on androidia. - Anonyymi
FACTAA:
Kiovan kansainvälinen kerjäläinen käyttää itse tukirahoja mm kiinteistöostoihin pitkin mailmaa!
- Anonyymi
Kunhan et pankkiasioita sillä hoida, niin voi!
- Anonyymi
Ei voi siltikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi siltikään
Turhaa pelottelet. Kun ei pankkiasiota hoida, voi käyttää niin kauan kun toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa pelottelet. Kun ei pankkiasiota hoida, voi käyttää niin kauan kun toimii.
Ei voi jos ei tietoturva ole kunnossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Android kymppi saattaa olla vielä toimiva parin vuoden ajan. Kun tuki loppuu, niin se pankkisovelluksenkin käyttö loppuu saman tien. Muistaakseni pari vuotta sitten Op ilmoitti, että anroid version tuki loppui tiettyyn versioon. Varmaan joka vuosi jokin versio tulee päättymään. Vanhin tuettu on 10 tai 11. Itse olen käyttänyt nyt reilut kolme vuotta iPhonea ja näissä on sama juttu. Parin vuoden päästä 13 on vanhin ja siitä pari niin 14. Nyt tippuu X mallit ja vuoden päästä 12 ja sitä rataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Android kymppi saattaa olla vielä toimiva parin vuoden ajan. Kun tuki loppuu, niin se pankkisovelluksenkin käyttö loppuu saman tien. Muistaakseni pari vuotta sitten Op ilmoitti, että anroid version tuki loppui tiettyyn versioon. Varmaan joka vuosi jokin versio tulee päättymään. Vanhin tuettu on 10 tai 11. Itse olen käyttänyt nyt reilut kolme vuotta iPhonea ja näissä on sama juttu. Parin vuoden päästä 13 on vanhin ja siitä pari niin 14. Nyt tippuu X mallit ja vuoden päästä 12 ja sitä rataa.
OP-Mobiili vaatii Android 8:n, S-mobiilissa on sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä jos valmistaja ei tarjoa tietoturva päivityksiä.
Android 10 on vajaat viisi vuotta vanha. Oletko varma, ettei tablettisi valmistaja enää tarjoa järjestelmäpäivityksiä, edes Android 12:sta, mitä vielä tuetaan?
- Anonyymi
Avaaja ollut mahdoillisesti vanhempi kuin 10 koneen ostaessa.
- Anonyymi
Android tietoturvapäivitys v.2021 ja google-play järjestelmäpäivitys 1.5.23, joten ei taida päivityksiä enää tulla.
- Anonyymi
Ei ole merkitystä tuetaanko tiettyä Android versiota koska päivityksistä päättää laitteen valmistaja..
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole merkitystä tuetaanko tiettyä Android versiota koska päivityksistä päättää laitteen valmistaja..
Siksipä kysyinkin päivittääkö valmistaja laitetta vielä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti siihen saa päivitetyn selaimmen, Android itse on melko tutvallinen vanhentuneenakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja ollut mahdoillisesti vanhempi kuin 10 koneen ostaessa.
Andoidin ohjelmathan päivittyy suoraan ohjelmavarastosta playstä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti siihen saa päivitetyn selaimmen, Android itse on melko tutvallinen vanhentuneenakin.
Turvaton.. Ei auta selaimen päivitykset
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Siksipä kysyinkin päivittääkö valmistaja laitetta vielä...
Et kysynyt:)
- Anonyymi
Keveri asensi Raspberry Pi OS yhteen tablettiin, pelitti ihan nätisti.
Wifi ja kamera ja usb yms toimi.
Vastaava Ubuntuversiokin varmaan. yhtä hyvin.- Anonyymi
Voiko tablettia vielä käyttää
Anonyymi-ap
2024-07-17 16:00:56
vaikka käyttöjärjestelmä on vanhentunut. Se on Android 10?
vastaus
heitä romukoppaan
- Anonyymi
Tenueemeli asensi windowsin, Mutta samana iltana hän räjäytti koko tabletin hiekkamontulla ja vieläpä 3kg määrällä dynamiittia.
- Anonyymi
Toki voi . En ymmärrä koko päivitysfetisimiä. Minullakin on yksi Android 10 tabletti ja puhelimessakin oli Android 10 kun se kuukausi sitten hajosi. Nykyään päivittäisiä tulee myös suoraan Googlelta.
- Anonyymi
Ei voi on erittäin tietoturvatonta.. valmistaja päättää loppupelissä päivityksistä eikä Google..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156