Minulla on dna-laajakaista. Miten saan sen pysymään aina auki, siis niin että yhteyttä ei tarvitse erikseen muodostaa kun tietokoneen aukaisee?
Laajakaista aina auki, miten?
7
1150
Vastaukset
- kaistapää.
Sen kun vaan nettiselaimella meet johonkin osoitteeseen niin se on siinä.
Sama sähköposti: klikkaat Hae viestit tms. ohjelamsta riippuen, niin ei tarvii erikseen aukasta.
Vai mikä ongelma sulla on? Lukeeko jossakin jotakin? - Trö
avaa, nettiyhteys on valmiina. Palomuuri yms. jälkeen.
- hannaliina19
Tätä tarkoitin.
- Hannaliina19
Aikaisemmin en näköjään ollut malttanut odottaa tarpeeksi kauan palomuurin avautumisen jälkeen, että kone aukaisisi yhteysikkunan. Nyt ikkuna ilmestyi, ja laitoin rastin kohtaan yhdistä automaattisesti. Ennen olin siis ehtinyt klikata yhteyskuvaketta ja muodostaa yhteyden ns. itse. Eli no problem. :)
- Kaistapää.
Ja hyvä kun kerroit, niin vastaajille selvisi.
Usein täällä nimittäin käy niin ettei kysyjä tule kertomaan miten kävi. Siinä sitä sitten on vähän hoomoilasena, että olikohan apua ja mistä. - ???????
?????????. ????????!!En ymmärrä mut ei se mitään....hyvä että toimii..
- Hoo Moilanen
Kerros nyt ihan seikkaperäisesti, mistä on kymysys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575