Mikä on paras deittisivusto?

Anonyymi-ap

Mikä on paras ja toimivin deittisivusto lesbo/Bi-naiselle? Ei taida olla juuri sellaista pelkästään sateenkaarisivustoa....

21

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten tuonne pääsee? Pääseekö pelkällä selaimella?


      • Anonyymi

        Ei taida ollakaan...miten bicurious nainen pääsisi treffeille toisen naisen kanssa, huokaus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ollakaan...miten bicurious nainen pääsisi treffeille toisen naisen kanssa, huokaus

        Minulla täällä suomi24 treffit palstalla profiili. Toki en vielä ketään ole tavannu (ei kauaa ollut profiilikaan) mutta kirjoitellut parin naisen kanssa olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ollakaan...miten bicurious nainen pääsisi treffeille toisen naisen kanssa, huokaus

        Miten ois vaikka toisen samanlaisen kanssa.


      • Anonyymi
        Usvatuuli kirjoitti:

        Minulla täällä suomi24 treffit palstalla profiili. Toki en vielä ketään ole tavannu (ei kauaa ollut profiilikaan) mutta kirjoitellut parin naisen kanssa olen.

        Niin on minullakin, mutta siellä ei tapahdu mitään. Jos tapahtuukin, niin äkkiä lössähtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ollakaan...miten bicurious nainen pääsisi treffeille toisen naisen kanssa, huokaus

        Ei pahalla vaan faktana tiedoksi, että bi-curious tuskin kiinnostaa muita kun muita bi-curiouseja. Älä mistään lesbosta nyt edes haaveile.


    • Anonyymi

      Deittinet

      • Anonyymi

        Suomi 24

        Ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi 24

        Ikävä

        🤭😆 Niin on ikävä taas 🥺❤️


    • Anonyymi

      Sellainen missä ei olisi biologisia miehiä. Ai niin. Sellaista ei ole, koska se olisi "suvaitsematonta" ja joutuisin varmaan kurssille jossa opetettaisiin tykkäämään miehisistä ominaisuuksista. Ei girl dickkejä minulle, kiitos.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat biologisella miehellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat biologisella miehellä?

        Nisäkkäillä sukupuolen määrää geneettisesti Y-kromosomi. Biologinen mies on henkilö, jolla on Y-kromosomi. Biologinen mies tuottaa siittiöitä. Biologisella miehillä on yleensä jo syntymästään ulkoiset sukupuolielimet, kuten penis ja kivekset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat biologisella miehellä?

        On tämä nykyaika hupaisaa, kun joutuu kysymään toiselta että mitä meinaat biologisella miehellä ja naisella 😆 Ennen oli päivänselvä asia, mutta joku taantuminen on tapahtunut tässä asiassa ihmisten järjissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nisäkkäillä sukupuolen määrää geneettisesti Y-kromosomi. Biologinen mies on henkilö, jolla on Y-kromosomi. Biologinen mies tuottaa siittiöitä. Biologisella miehillä on yleensä jo syntymästään ulkoiset sukupuolielimet, kuten penis ja kivekset.

        Asiallinen vastaus tulikin jo. Erikoista että aikuiset leikkivät tyhmiä nykyaikana. Ryhmäpaine vai onko oma lehmä ojassa ja mt-ongelmat todella pahoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä nykyaika hupaisaa, kun joutuu kysymään toiselta että mitä meinaat biologisella miehellä ja naisella 😆 Ennen oli päivänselvä asia, mutta joku taantuminen on tapahtunut tässä asiassa ihmisten järjissä.

        Halutaan sekoittaa järjelliset asiat järjettömiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä nykyaika hupaisaa, kun joutuu kysymään toiselta että mitä meinaat biologisella miehellä ja naisella 😆 Ennen oli päivänselvä asia, mutta joku taantuminen on tapahtunut tässä asiassa ihmisten järjissä.

        Ei se päivänselvää aiemminkaan ollut, mutta toki aiemmin transsukupuolisilla ei ollut mahdollisuutta hoitoihin toisin kuin nykyään.

        Minulla on ystävä, joka korjasi sukupuolensa mieheksi 20 vuotta sitten. Hän on ulkoisesti ja ajatusmaailmaltaan aivan täysi mies ja on kuulemma tuntenut itsensä pojaksi 2-vuotiaasta lähtien. Hän yritti teininä elää lesbona, mutta siitä ei tullut mitään, koska hänellä on miehen peniskeskeinen seksuaalisuus eikä hän ymmärtänyt naisten välisestä seksistä mitään. Hänen kumppaninsa on heteronainen. Tämän palstan logiikan mukaan minä voisin lesbona kiinnostua hänestä, koska hänellä on xx-kromosomit. No, en muuten tasan voisi, en kiinnostu miehistä - muuten kuin ystävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se päivänselvää aiemminkaan ollut, mutta toki aiemmin transsukupuolisilla ei ollut mahdollisuutta hoitoihin toisin kuin nykyään.

        Minulla on ystävä, joka korjasi sukupuolensa mieheksi 20 vuotta sitten. Hän on ulkoisesti ja ajatusmaailmaltaan aivan täysi mies ja on kuulemma tuntenut itsensä pojaksi 2-vuotiaasta lähtien. Hän yritti teininä elää lesbona, mutta siitä ei tullut mitään, koska hänellä on miehen peniskeskeinen seksuaalisuus eikä hän ymmärtänyt naisten välisestä seksistä mitään. Hänen kumppaninsa on heteronainen. Tämän palstan logiikan mukaan minä voisin lesbona kiinnostua hänestä, koska hänellä on xx-kromosomit. No, en muuten tasan voisi, en kiinnostu miehistä - muuten kuin ystävänä.

        Ei kai kukaan ole väittänyt että lesbona automaattisesti viehättyy tai edes kelpaa kuka tahansa biologinen nainen (mitä transmiehetkin ovat jos rehellisesti puhutaan asioista ilman ylipolitisointia ja setan sanastoa). Itse tykkäisin, että ko. rajaus sekä sukupuolen että seksuaalisuuden suhteen olisi käytettävissä deittipalveluissa. Ei niin kiinnosta muiden fluidit seksuaalisuudet, heterot ja kokeilut tai olla koekaniinina jollekin sekaisin olevalle bicuriousille/miehiä preferoivalle biille.

        Suhdemielessä kiinnostaa viehättävät naiset, jotka ovat sekä sosiaalisesti että biologialtaan sitä ilman epäselvyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se päivänselvää aiemminkaan ollut, mutta toki aiemmin transsukupuolisilla ei ollut mahdollisuutta hoitoihin toisin kuin nykyään.

        Minulla on ystävä, joka korjasi sukupuolensa mieheksi 20 vuotta sitten. Hän on ulkoisesti ja ajatusmaailmaltaan aivan täysi mies ja on kuulemma tuntenut itsensä pojaksi 2-vuotiaasta lähtien. Hän yritti teininä elää lesbona, mutta siitä ei tullut mitään, koska hänellä on miehen peniskeskeinen seksuaalisuus eikä hän ymmärtänyt naisten välisestä seksistä mitään. Hänen kumppaninsa on heteronainen. Tämän palstan logiikan mukaan minä voisin lesbona kiinnostua hänestä, koska hänellä on xx-kromosomit. No, en muuten tasan voisi, en kiinnostu miehistä - muuten kuin ystävänä.

        Transsukupuolisia, ne jotka tarvitsevat oikeasti hoitoa, tulisi pitää poikkeuksena ja poikkeustilana, mitä he ovatkin. Nykyinen ilmapiiri, politiikka, itsemäärittely sekä kaventuneet käsitykset sukupuolirooleista (mitä on mies ja mitä on nainen) kertovat ihmisten muista ongelmista. Hoitoja ei tulisi antaa ilman kunnollisia ja tiukempia arviointeja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2845
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      938
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      290
      901
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      892
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      861
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      794
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      781
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      777
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    10. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      29
      735
    Aihe