Olen tottunut aiemmissa versioissa siihen, että kaikki näytön kuvakkeet toimivat (ja aukeavat) kosketus-levyä napsauttamalla tai kaksoisnapsauttamalla. Ja vain harvoin tarvitsin kosketuslevyn kahta painiketta.
Nyt hiiren osoittimen vieminen kohteeseen ja kosketus-levyn napsauttaminen vain "aktivoi" kohteen mutta mitään ei tapahdu. Ellei paina kosketuslevyn nappulaa (oikeanpuolinen). Se avaa valikon, josta täytyy hiirellä valita "Avaa" ja napsauttaa kosketuslevyä, että alkaisi jotain tapahtua.
Miten pääsen eroon tuosta kosketuslevyn painikkeiden napsuttelusta ja kaikki toimisi vain kosketuslevyä naputtelemalla, kuten toimi W7:ssa.
Muutenkin, näyttä tuo w10 olevan tavattoman hidas toiminnoiltaan i3-koneessa (1,7ghz), hidastaako f-secure vai mikä kun muita hyötyohjelmia ei ole kuin ilmais-office eikä pelejä lainkaan !
Hiiren asetusten palauttaminen oletuksiin , win10 onnistuuko.
Anonyymi-ap
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
Mene hiiren asetuksiin ja hidasta kaksios napautus. (kaksois likkaus)
- Anonyymi
Kun likkaat kahdella sormella, se on se joka avaa valikot.
Juttu itse akukee 2x yksi sormi likkaus nopeesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun likkaat kahdella sormella, se on se joka avaa valikot.
Juttu itse akukee 2x yksi sormi likkaus nopeestiNiin mikälli läppärin hiirilevy tukee monikosketusta, vanhoissa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346