Vapaamatkustajien aika alkaa olla ohi.

Anonyymi-ap

Tässä maassa saadaan vihdoin köyhät kyykkyyn, joutilaat työhön, tuilla eläjät elättämään itsensä, asumistuki nynnyt, mieleltään vinoon kasvaneet ja alkoholistit mullan alle.
Turhia suita ei tämä maa kaipaa.
Sontasepot häviävät sukupuuttoon, kun ensiapua ja ryyppyrahaa ei enää yhteiskunnalta saa.
Tämän maan punavihreä vasemmisto ja sosiaalipummit onnistuivat lypsämään aikansa veronmaksajilta leipänsä. Se tie on tullut päätäkseen.
Työleirit korvessa on ainut keinoa selvitä pakkasöistä ja sitäkin mahdollisuutta tarjotaan vain harvoille.

23

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei köyhiä tarvi kyykkyyn saada. Vaan työhaluttomilta tuet pois ja töihin.

    • Anonyymi

      Sopisiko tuo vihervasemmistolle?

    • Anonyymi

      Elokakapinallisetko töihin???

    • Anonyymi

      "Turhia suita ei tämä maa kaipaa."

      Tässä ajatustavassa on se vaara että olet itse se turha.

      • Anonyymi

        ...Ps. Moinen ajattelutapa on yleisempää miehillä ja miehillä nyt ei yleensä ole ollut muuta virkaa kuin elättää perheensä. Kun naiset saivat oikeuksia ja voivat nyt itse elättää itsensä ja lapsensa, niin miehiä ei ole enää tarvittu. Tässä on havaittu eräänlainen syy ja seuraus.


    • Anonyymi

      Aloittaja edustaa juuri näitä mieleltään vinoon kasvaneita.
      Että viitsii edes vitsillä tällaisia kirjoitella.
      Muista sitten kun sinuun sairaus ja työttömyys iskee, muija jättää ja omaisuus menee, että et ole ruikuttamassa yhteiskunnalta mitään.

    • Anonyymi

      "tuilla eläjät elättämään itsensä"

      ...ja tähän ongelmaan taas auttaisi, jos ne sairaat ihmiset parannettaisiin. Hoitaminen on silti koettu "turhaksi" ja nykyhallitus vähentänyt sitä entisestään. Se on vähän kuin että ehkä toisinaan kannattaisi sen verran ostella "turhia" kuten öljyä että saisi sen traktorin kuntoon. Mitäpä sillä traktorilla todellakaan, jos se ei toimi. Ymmärrän siis ongelmasi että ylläpidetään näitä mitkä ei toimi, muttei suostuta auttaa tai hoitaa. Kestää siis p*run kauan vain odottaa että ne siitä katoaisi johonkin :D

      • Anonyymi

        ...Josta kehitysideana TIETENKIN voisi ehdottaa että lakkautetaan kaikki autokorjaamot. Minä en esim sellaista tarvitse, joten miksi kukaan muukaan. Jos autoaan ei osaa itse korjata, niin voi sitten varmaan pyöräillä. Eikös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Josta kehitysideana TIETENKIN voisi ehdottaa että lakkautetaan kaikki autokorjaamot. Minä en esim sellaista tarvitse, joten miksi kukaan muukaan. Jos autoaan ei osaa itse korjata, niin voi sitten varmaan pyöräillä. Eikös!

        ...Ne kuskailee synnyttäviä naisia pitkiä matkoja ja kohta ne laitetaan varmaan armeijaankin! En epäile ollenkaan synnyttävien naisten sisukkuutta, mutta luulen ettei tästä hyvä seuraa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ne kuskailee synnyttäviä naisia pitkiä matkoja ja kohta ne laitetaan varmaan armeijaankin! En epäile ollenkaan synnyttävien naisten sisukkuutta, mutta luulen ettei tästä hyvä seuraa :(

        ...Meinaan vaan että miehet on niin vellihoisuja että naiset varmasti osaisi paremmin, mutta vaikeampi on saada ne HALUAMAAN sitä. Voi olla että luoti menee päähän ihan omien toimesta, jos ei äijät ala käyttäytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Meinaan vaan että miehet on niin vellihoisuja että naiset varmasti osaisi paremmin, mutta vaikeampi on saada ne HALUAMAAN sitä. Voi olla että luoti menee päähän ihan omien toimesta, jos ei äijät ala käyttäytymään.

        ...Miehet hokee että sota on niin kamalan eri asia että silloin nyt tapahtuu kauheita ja näin se kuuluu olla. Olen oppinut ymmärtämää tämän 100%. Raiskaus on ok, niin on tappaminenkin. Kun ei rauhan aikana ole mies osannut olla, niin odotukset ei ole että se pystyisi sodankaan aikana. Mihin se taito katoaisi tai mystisesti jostain ilmestyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Miehet hokee että sota on niin kamalan eri asia että silloin nyt tapahtuu kauheita ja näin se kuuluu olla. Olen oppinut ymmärtämää tämän 100%. Raiskaus on ok, niin on tappaminenkin. Kun ei rauhan aikana ole mies osannut olla, niin odotukset ei ole että se pystyisi sodankaan aikana. Mihin se taito katoaisi tai mystisesti jostain ilmestyisi?

        ...Osa toivoo että tulis sota ja veis mädän pois. Mulla visio on jotenkin muodossa: Voikun tulisi sota ja voisi saada mädän pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Osa toivoo että tulis sota ja veis mädän pois. Mulla visio on jotenkin muodossa: Voikun tulisi sota ja voisi saada mädän pois.

        ...Ootteko aatellu koskaan sitä että eläinmaailmassa toisinaan alfauros saa naaraat ja loput tapetaan pois, koska niillä ei tee mitään tai se luonnonvalinta vain meni niin että se ainoa henkiin jäänyt sai naaraat.

        Minä mietin tuota paljon. On vaikea nähdä miksi jotkut on täällä olemassa. Miksi joku luulee että naisen saaminen / koskettelu tms. on joku ihmisoikeus? Kun mies tällaisen puutteesta masentuu, sen testosteroni tasot laskee ja jostain syystä tällaista on nykyään alettu lääkitä!! Minä naisena kauhistun moista. Miksi lääkitä luonnollista tapahtumaa? Oletteko miettineet sitä ettei se ANSAITSE korkeampia testosteroni tasoja, vaikka niistä kivempi olo tulisikin. Jotain masentaa (naistakin) ja sekin saattaapi olla ihan luonnollinen reaktio. Ehkä sitä elämäänsä voisi miettiä uudelleen.

        Minun on helppo sanoa, koska en ole käyttänyt lääkkeitä. Minun oloni tulee ja menee ja onhan siinä syynsä. Toiset ei uskalla ilman alkoholia/huumeita/lääkkeitä ja oisko niin että olet sitten pelkuri??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ootteko aatellu koskaan sitä että eläinmaailmassa toisinaan alfauros saa naaraat ja loput tapetaan pois, koska niillä ei tee mitään tai se luonnonvalinta vain meni niin että se ainoa henkiin jäänyt sai naaraat.

        Minä mietin tuota paljon. On vaikea nähdä miksi jotkut on täällä olemassa. Miksi joku luulee että naisen saaminen / koskettelu tms. on joku ihmisoikeus? Kun mies tällaisen puutteesta masentuu, sen testosteroni tasot laskee ja jostain syystä tällaista on nykyään alettu lääkitä!! Minä naisena kauhistun moista. Miksi lääkitä luonnollista tapahtumaa? Oletteko miettineet sitä ettei se ANSAITSE korkeampia testosteroni tasoja, vaikka niistä kivempi olo tulisikin. Jotain masentaa (naistakin) ja sekin saattaapi olla ihan luonnollinen reaktio. Ehkä sitä elämäänsä voisi miettiä uudelleen.

        Minun on helppo sanoa, koska en ole käyttänyt lääkkeitä. Minun oloni tulee ja menee ja onhan siinä syynsä. Toiset ei uskalla ilman alkoholia/huumeita/lääkkeitä ja oisko niin että olet sitten pelkuri??

        "Kun mies tällaisen puutteesta masentuu, sen testosteroni tasot laskee ja jostain syystä tällaista on nykyään alettu lääkitä!!"

        ...mutta voihan ne tietenkin myös tappaa :DDD Aina on joku keino, vaikka joskus keinotekoinen, ratkaista ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun mies tällaisen puutteesta masentuu, sen testosteroni tasot laskee ja jostain syystä tällaista on nykyään alettu lääkitä!!"

        ...mutta voihan ne tietenkin myös tappaa :DDD Aina on joku keino, vaikka joskus keinotekoinen, ratkaista ongelma.

        ...Sen reaktion tarkoitus onkin poistaa epätoivotut yrittäjät. Naiset eivät tarvitse lisää ahdistelijoita, miehet eivät tarvitse lisää kilpailijoita (jotka on jo nujerrettu?). Jos joku ei ole jo saanut naista tai ei muuten suju ja mies vetääntyy, niin eihän tämä ole edes ongelma! Testot vähentää lastensaantikykyä eli tässä ilmeisesti jotain ideaa että steriloidaan nämä epätoivotut yksilöt???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Sen reaktion tarkoitus onkin poistaa epätoivotut yrittäjät. Naiset eivät tarvitse lisää ahdistelijoita, miehet eivät tarvitse lisää kilpailijoita (jotka on jo nujerrettu?). Jos joku ei ole jo saanut naista tai ei muuten suju ja mies vetääntyy, niin eihän tämä ole edes ongelma! Testot vähentää lastensaantikykyä eli tässä ilmeisesti jotain ideaa että steriloidaan nämä epätoivotut yksilöt???

        ...Oletteko huomanneet että kaikki burnouting kokeneet tai muut "valaistuneet" aina jeesustelevat sillä että työ ei sopinut heidän moraalilleen.

        Pitäisikö näitä nyt jotenkin sääliä? Joku natsi tuolla tappanut juutalaisia ja sitten siinä uraputkensa huipulla kokee valaistumisen että "H*tto vie, tää on tosi raskasta mun mindfulness, happy-happy-joy-joy voimaantumiselleni" ja se vapautuu tästä taakasta sillä että lopettaa duunit ja ottaa rennommin maailmalla reissaten ja kauniita asioita katsellen <3 Ihanaaa. Sielu oikein lepää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Oletteko huomanneet että kaikki burnouting kokeneet tai muut "valaistuneet" aina jeesustelevat sillä että työ ei sopinut heidän moraalilleen.

        Pitäisikö näitä nyt jotenkin sääliä? Joku natsi tuolla tappanut juutalaisia ja sitten siinä uraputkensa huipulla kokee valaistumisen että "H*tto vie, tää on tosi raskasta mun mindfulness, happy-happy-joy-joy voimaantumiselleni" ja se vapautuu tästä taakasta sillä että lopettaa duunit ja ottaa rennommin maailmalla reissaten ja kauniita asioita katsellen <3 Ihanaaa. Sielu oikein lepää.

        ...Kommentteja lukeneena olen ymmärtänyt että kaupanalalla raskainta on se että joutuu viikonloppunakin vastaamaan pomon viesteihin ja kesken työpäivän. Se että syrjii romaneita on ihan ok ja osa duunia. "Mä teen vain työtäni".


    • Anonyymi

      "Työleirit korvessa"

      Miksi se siellä korvessa on? Teiden kunnossa pito hei maksaa!

      Ymmärrän pointin että vain työssäkäyvät ovat arvokkaita, mutta raakaa tulee peli olemaan myös, kun eläkkeelle siirtyneitä aletaan tappamaan -.- Voi sano että se vääntö niistä työpaikoista tulee olemaan HURJAAAAA!!! En usko että moni vanheneva ihan hevillä luovuttaa. Voi moni kokematon jäädä siinä kakkoseksi ja henkensä menettää.

    • Anonyymi

      Näin vinoon voi kasvaa vain orimattilassa. tehkää palvelus ja älkää ikinä lähtekö pois kotikylältä.

    • Anonyymi

      Se onkin tarkoitus että oma kansa tapetaan pakolaiset tulee tilalle, onhan heillä paremmat tuet jo nytten. Suomen kansa menee vaihtoon.

      • Anonyymi

        Ainakin Suomi24:n Orimattila-osio on TODELLA kansainvälinen. Päivittäin täällä saa jonkun ulkomailta tulevan trollin kanssa jutella ja nytkin se taas sekos ja unohti puhua suomea. Huonoksi on mennyt :(


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe