Huonosti käyttäytyvät eläkeläiset tulevat saamaan kylmää kyytiä, oma vika kun eivät kumarra oikeaan suuntaan!
Perussuomalaiset palaavat lomilta rynnäköllä
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä vasu saat kylmää kyytiä, joudut nimittäin TÖIHIN.
Vahinko vaan, että et osaa mitään.- Anonyymi
Töihin 😂🤣😂 Persu se ei ole syömistä.
Ajattele olen osallistunut tuollaisen suunsoittajan neuvola ja koulunkäyntikuluihin, tuollainen vätys saatiin.
Töitä paiskuttu vuodessa 1975 lähtien, työantaja haluaa minun jatkavat töitä vuodenvaihteen jälkeen.
Kun ei noita suutasoittavista Persuista työmiehiksi ole.
- Anonyymi
Enemmistö kelatukia saavista on persuja.
- Anonyymi
Kumartelu ei auta mitään eikä kukaan halua kumarrella rasistipersuja.
- Anonyymi
En kumartanut aamulla Mekkaan päin, pitää tiedostaa missä päin Purra on kun kumartaa.
- Anonyymi
Äärioikeistoa torjutaan EU:ssa kuin ruttoa.
IL Kreeta Karvala:
"Laita- ja äärioikeiston uhkaa EU-parlamentissa yritetään torjua niin sanotulla ”cordon sanitaire” -menetelmällä, jolla ennen muinoin yritettiin estää kulkutauteja.
Eurooppa-politiikassa ”cordon sanitaire” tarkoittaa sitä, että laita- ja äärioikeistolle ei haluta antaa valiokuntien puheenjohtajuuksia eikä tärkeitä lainsäädäntövastuita, ja jos he mietintöjä saavat, niitä ei tueta. Laitaoikeiston vaikutusvaltaa yritetään pitää kurissa myös kahden suurimman ryhmän, keskustaoikeistolaisen EPP:n ja sosialistien S&D-ryhmän sekä viidenneksi suurimman Renew-ryhmän enemmistöyhteistyöllä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356