Onko vähän outoa että pääpiipittäjät kaksikkoklooni Pääartistityttö eikä tehtaan Hukkapala reagoi lainkaan edustamansa rakasyhteisön idiootin oireiluihin?
Taitaako ollakin kyse yksikkö-viisikosta?
Outoa paratiisimatkailua.
14
267
Vastaukset
- Anonyymi
On onni että kyrvånsyylå tapansa mukaan reagoi!
- Anonyymi
Ihmiset on onnellisia eri asioista, hyvä että sinä olet löytänyt itsellesi onnellisuutta sinulle tuovan aiheen.
- Anonyymi
Senssu on kertonut olevansa palstan mode... T mode.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu on kertonut olevansa palstan mode... T mode.
Oletko sinä kertonut Puppe Pippelisestä täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä kertonut Puppe Pippelisestä täällä?
Vaikuttaisi siltä, että sinä olit hän, ennen paljastumistasi kirjoittelit, tänne pippelinmittailu juttujasi.
- Anonyymi
Tosi oudosti joku taas poistelee viestejä täältä, kukahan kyseessä ollen?
- Anonyymi
Ketjusta on kohta poistettu jo 3 sääntöjenvastaista viestiä...
- Anonyymi
Kuinka ikävää.
- Anonyymi
Nyt j vu´ssi-
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Nyt on jännät paikat...
Nyt vaikuttaa siltä, että viisikko häviää yksikkökaksikolle.... - Anonyymi
Kovin on aktiivisia Pattayan rakkaat ryhmä palstamatkailemaan, olisiko perjantaiviskillä ja jäähileillä vaikutusta asiaan.
- Anonyymi
Terveisiä Phuketista! Lennettiin koko perheellä Phuketiin lastenhoitaja mukana jo tiistaina tänne. Pojan ensimmäinen lento ja tyttären toinen.
Osallistutaan vaimon entisen pomon / kaverin kuuskymppisille tänään. Tulee bändi ja jotakin salaista ohjelmaa. Maanantaina kotiin.
2010
PS: Senssun savusauna hukassa, olisin halunnut käydä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisiä Phuketista! Lennettiin koko perheellä Phuketiin lastenhoitaja mukana jo tiistaina tänne. Pojan ensimmäinen lento ja tyttären toinen.
Osallistutaan vaimon entisen pomon / kaverin kuuskymppisille tänään. Tulee bändi ja jotakin salaista ohjelmaa. Maanantaina kotiin.
2010
PS: Senssun savusauna hukassa, olisin halunnut käydäVoiko nainen ostaa mieshuoraimen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662