Kävin koeajamassa corlla cross auton

Anonyymi-ap

Kyllä oli rankka pettymys. En ymmärrä miten ihmiset näitä muka ostaa tuolla hinnalla. Älytön hinta surkeasta autosta.

20

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jonkun Dacia dusterin saa puoleen hintaan mitä tuo Cross maksaa. Samantasoiset autot muuten.

• Anonyymi

Juu eihän nuo kummoisia ole. Suomalaiset ovat kummallisia ihmisiä.

• Anonyymi

Suomalaisille kelpaa vain paras. Tämän vuoksi Toyota käy täällä hyvin kaupaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisille kelpaa vain paras. Tämän vuoksi Toyota käy täällä hyvin kaupaksi.

Toyotaa myyviä liikkeitä on Suomessa ylivoimaisesti eniten siinä on syy miksi myy hyvin.
        Auton laadulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten joku myy.
        Suuri osa Suomen kansasta, on tyhmempiä kuin vasemman jalan saapas,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyotaa myyviä liikkeitä on Suomessa ylivoimaisesti eniten siinä on syy miksi myy hyvin.
        Auton laadulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten joku myy.
        Suuri osa Suomen kansasta, on tyhmempiä kuin vasemman jalan saapas,.

Tuo kaikki mitä sanot on totta toyota uskovaiset ei tiedä paremmasta suku velvoittaa.

• Anonyymi

Autossa pitää olla miellyttävä jousitus hiljainen ja suuntavakaa ajettava löytyykö nuo ominaisuudet

• Anonyymi

Kyllä,mutta hintaluokka on n.+100000e.

• Anonyymi

Löytyy! Corolla cross on mukava ei täryytä tekareita irti kuopissakaan, ei tuuli kuljeta ja on hiljainen. Huippu matkavehje.

• Anonyymi

Kamalaa itkua ylivertainen Toyota herättää, eihän siinä.

• Anonyymi

samalla rahalla Tesla Y alle, on pikkasen eri luokan auto.

• Anonyymi

On,on, ja tesla paalataan siinä vaiheessa kun toyotalla ollaan vasta puolimatkassa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On,on, ja tesla paalataan siinä vaiheessa kun toyotalla ollaan vasta puolimatkassa .

heh sähkömoottori kestää vaikka 50 vuotta avaamatta eli Tesla on ajossa vielä 2070-luvulla kun tojolootat ovat ruosteena pellolla.

• Anonyymi

Cross on järkyttävän ahdas, pieni akseliväli ja surkeat takatilat. Myös rengasmelu on häiritsevä ja tuo mieleen halpislaadun.

• Anonyymi

On ihmisiä, joille pienehkö bensankulutus etenkin kaupungissa ja maantiellä hiljaa ajaessa on tärkein auton valintaperuste maksoi mitä maksoi.

• Anonyymi

Miksi sen auton pitää kuluttaa vähän bensaa? Eikö sen olisi parempi olla kuluttamatta yhtään bensaa?

• Anonyymi

Itse en enään koskaan osta aasialaista autoa.
      Pelkkä mekaaninen kestävyys ei vaan ole ensisijainen kriteeri minulle enään auton hankinnassa.
      Minun puolestani asia on loppuun käsitelty.

• Anonyymi

Kuka tollo kirjoittaa vielä nykyään "enään"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tollo kirjoittaa vielä nykyään "enään"?

minä, 16-vuotias mopopoika!

• Anonyymi

Toyotassa huonot penkit. Ei käy jos ajaa 40000 vuodessa.

• Anonyymi

No et käynyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe