Kyllä oli rankka pettymys. En ymmärrä miten ihmiset näitä muka ostaa tuolla hinnalla. Älytön hinta surkeasta autosta.
Kävin koeajamassa corlla cross auton
20
524
Vastaukset
- Anonyymi
Jonkun Dacia dusterin saa puoleen hintaan mitä tuo Cross maksaa. Samantasoiset autot muuten.
- Anonyymi
Juu eihän nuo kummoisia ole. Suomalaiset ovat kummallisia ihmisiä.
- Anonyymi
Suomalaisille kelpaa vain paras. Tämän vuoksi Toyota käy täällä hyvin kaupaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisille kelpaa vain paras. Tämän vuoksi Toyota käy täällä hyvin kaupaksi.
Toyotaa myyviä liikkeitä on Suomessa ylivoimaisesti eniten siinä on syy miksi myy hyvin.
Auton laadulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten joku myy.
Suuri osa Suomen kansasta, on tyhmempiä kuin vasemman jalan saapas,. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaa myyviä liikkeitä on Suomessa ylivoimaisesti eniten siinä on syy miksi myy hyvin.
Auton laadulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten joku myy.
Suuri osa Suomen kansasta, on tyhmempiä kuin vasemman jalan saapas,.Tuo kaikki mitä sanot on totta toyota uskovaiset ei tiedä paremmasta suku velvoittaa.
- Anonyymi
Autossa pitää olla miellyttävä jousitus hiljainen ja suuntavakaa ajettava löytyykö nuo ominaisuudet
- Anonyymi
Kyllä,mutta hintaluokka on n.+100000e.
- Anonyymi
Löytyy! Corolla cross on mukava ei täryytä tekareita irti kuopissakaan, ei tuuli kuljeta ja on hiljainen. Huippu matkavehje.
- Anonyymi
Kamalaa itkua ylivertainen Toyota herättää, eihän siinä.
- Anonyymi
samalla rahalla Tesla Y alle, on pikkasen eri luokan auto.
- Anonyymi
On,on, ja tesla paalataan siinä vaiheessa kun toyotalla ollaan vasta puolimatkassa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On,on, ja tesla paalataan siinä vaiheessa kun toyotalla ollaan vasta puolimatkassa .
heh sähkömoottori kestää vaikka 50 vuotta avaamatta eli Tesla on ajossa vielä 2070-luvulla kun tojolootat ovat ruosteena pellolla.
- Anonyymi
Cross on järkyttävän ahdas, pieni akseliväli ja surkeat takatilat. Myös rengasmelu on häiritsevä ja tuo mieleen halpislaadun.
- Anonyymi
On ihmisiä, joille pienehkö bensankulutus etenkin kaupungissa ja maantiellä hiljaa ajaessa on tärkein auton valintaperuste maksoi mitä maksoi.
- Anonyymi
Miksi sen auton pitää kuluttaa vähän bensaa? Eikö sen olisi parempi olla kuluttamatta yhtään bensaa?
- Anonyymi
Itse en enään koskaan osta aasialaista autoa.
Pelkkä mekaaninen kestävyys ei vaan ole ensisijainen kriteeri minulle enään auton hankinnassa.
Minun puolestani asia on loppuun käsitelty.- Anonyymi
Kuka tollo kirjoittaa vielä nykyään "enään"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tollo kirjoittaa vielä nykyään "enään"?
minä, 16-vuotias mopopoika!
- Anonyymi
Toyotassa huonot penkit. Ei käy jos ajaa 40000 vuodessa.
- Anonyymi
No et käynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926